die van woensdag lijkt idd het meest positief! Maar is die met ochtendurine gedaan? Want dat geeft ook een vertekend beeld!
Nee steeds met tweede urine..! Ik sta vroeg op als ik moet gaan werken ik plas altijd als ik net wakker ben en als ik vertrek nog eens en dan doe ik de test!
Ik had eerder ook altijd ineens een knaller. Maar test deze maand voor het eerst met zwanger en kids en daar nu wel oploop in. Testte hiervoor met 2bsure, maar las daar slechte verhalen over ookal kon ik wel goed mn ei vinden. Nu dat met de Z&K tot op heden niet lukt maakt me wel wat onzeker hopelijk komt ie snel
Ik gebruik sinds maandag teunisbloemolie en wil vanaf de eisprong tarwekiemolie gaan gebruiken. Ik weet dus verder nog niet welk effect het heeft haha. Maar ik heb een onregelmatige cyclus dus hoop nu op een iets kortere
Ik was ook van plan vanaf eisprong met tarwekiemolie te starten ivm grotere kans op goede innesteling, maar die is er dus nog niet. Zal nu nog starten met teunisbloemolie om sneller eisprong te krijgen dan wellicht alsnog helpen..?
Ja wellicht! Ik ben ook niet gestart vanaf de eerste dag van mn menstruatie, pakketje werd te laat bezorgd haha. Maarja, baat het niet, schaadt het niet dacht ik zo! Heb je de tarwekiemolie al in huis? Ik heb van die kleine bolletjes, heb je enig idee hoeveel ik daarvan moet nemen per dag? Of heb je de olie ipv capsules?
Denk dat ik ook morgen teunisbloemolie bestel, dan heb ik t vast zaterdag binnen. Al heb ik dan misschien ook al wel gewoon mn eisprong, want heb nu wel echt oploop in m'n testjes.... hmmm lastig Ja tarwekiemolie heb ik al in huis in capsules. Las dat 1200 mg hiervoor aanbevolen is. Ik heb capsules van 400 mg per stuk dus dan zou ik er 3 per dag moeten hebben. Op de verpakking staat overigens 6 per dag, maar ga gewoon die 3 aanhouden.
Haha ik zou het ook bestellen! En hopelijk ga je ze niet nodig hebben . Oh op die van mij stond ook 6! Misschien heb ik ook wel die van 400, zal eens kijken, dan ga ik ook voor 3 per dag.
Hoop ik ook, ook voor jou natuurlijk In m'n andere NOD groepje is ook iemand die het gebruikt. Heb even bij haar nagevraagd hoeveel zij per dag inneemt. Laat het wel even weten!
Niet eens zo ver, ik ben vrijdag dag 17. Maar had gehoopt net als vorige ronde op dag 14 of 15 een ei. Maar nee...
Je kunt ook gewoon vitamine E slikken hè. In tarwekiemolie schijnt veel omega 6 te zitten en die soort is dan weer niet zo goed..
Ik merk iedere dag weer hoe frustrerend die ovulatietesten zijn maar ik wil ook niet zonder haha want ze zijn wel een uitkomst
Op zich vind ik het niet zo belangrijk dat je weet wanneer je moet klussen, want wij doen het toch wel om de dag. Maar meer dat je inzicht hebt hoe lang mijn cyclus is.