He meiden, gisteren middag had ik een positieve ovulatietest. Nu nog steeds knalpositief. Hoelang blijft zon test positief? Betekent dit dat die dan nog niet is gesprongen ?
Dat is ook de rede dat ik het liever in de badkamer doe. Maar moet je wel iedere ochtend echt direct je bed uit stappen... ik ben er ook mee begonnen in het midden van mijn cyclus... soms is die wat hoger soms wat lager. Maar een echte piek zie je snel genoeg!
Goede vraag, geen idee eigenlijk, ik ga voor rectaal. Ik heb ook een nieuwe fitbit in bestelling, die meet de huidtemperatuur, misschien kan ik daar ook nog iets mee..
Ik ben even wat stiller, het is gekkenhuis op mijn werk. Ontslag genomen en nu is het even zien hoe het nu verder gaat. Helaas een opzeg termijn van 2 maanden en zie der erg tegenop.. Ga proberen later weer wat actiever te zijn hier.
NOD-lijst 16 t/m 30 september 2020 ♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (4) Mommy94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Ajuuparaplu - 33 haar - 3e kindje - ronde 8 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 17 september (1) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 18 september (2) SkyA - 24 - 2e kindje - ronde 2 Maudje123 - 43 - 3e kindje - ronde 2 19 september (2) Mickey20 - 41 - 2e kindje - ronde 15 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 6 na MK in feb) 20 september (1) Korey - 36 - 2e kindje - ronde 12 21 september (2) Mamastier - 31 - 3e kindje - ronde 2 Mien30 - 2e kindje - ronde 8 (na bbz) 22 september Dominique1991 - 3e kindje - ronde2 23 september (1) Carly89 - 31 - 1e kindje - ronde 4 (na bbz in maart) 24 september (2) Mommy33 - 36 - 5e kindje - ronde 3 Appeltje2 - 39 - 3e kindje - ronde 6 25 september 26 september (5) Clad - 1e kindje - ronde 8 Irismarieke- 4e kindje (1e met mijn man) - ronde 2 Donja1991 - 1e kindje - ronde 2 BlueEyedSoul88 - 2e kindje - ronde 3 Mimosa - 4de kindje - ronde 2 27 september (1) Noralie87 - 3e kindje - ronde 5 28 september (1) Annemariew89 - 31 - 3de kindje - ronde 3 29 september (1) Dwaallichtje - 33 - 2e kindje - ronde 4 MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 30 september (2) Sel078 - 28 - 1e kindje - ronde 2 Minttu - 32 - 2e kindje - ronde 2 (datum onzeker) Onbekende datum (1) Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (26) Wachtend op de eisprong (20) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ja, scheelt weer gedoe haha! Heeft hij ook een hartslagmeter? Daar schijn je ook wel iets aan te kunnen zien qua zwangerschap.
Morgen of overmorgen springt je ei. Als jouw LF (tijd tussen eisprong en menstruatie) gewoon 14 dagen is dan is je NOD 22 september uitgegaan van morgen de eisprong.
Ja dat heeft ie wel, meet constant de hartslag Maar heb hem pas sinds vrijdag dus dat kan nu niks zeggen denk ik Maar ik meende altijd redelijk lage hartslag te hebben, maar is nu constant tussen 65 en 70 Maar daar durf ik dus niet vanuit te gaan
Geeft niet, misschien was ik ook wel niet duidelijk genoeg Als het deze maand niet raak is ga ik volgende ronde weer eens tempen voor beter inzicht Maar het kan op dit moment nog alle kanten op gaan. Sta er dit keer nuchter in maar heb toch vanalles
Mijn temp was de afgelopen ochtenden net zo hoog als na mijn eisprong.. was lichtelijk in paniek dat ik hem gemist heb maar ik denk toch dat het komt door het ziekjes zijn en slechte slapen. Voel mijn eisprong zo goed en heb nog niets gevoeld
Bah, vervelend... herken het een beetje alleen heb ik niet zelf ontslag genomen. Moet tot januari het uitzingen, tenzij ik intussen iets anders vind natuurlijk...
ik heb het uiteindelijk gisteravond niet meer gezellig gemaakt, dom dom dom... ben bang dat ik toch een kans gemist heb ofzo...