Waarom doe je het dan niet om de 2 dagen? Wij doen ook echt niet om de dag hoor.. in ieder geval wel wanneer hij positief is.
Ja! Dat zeggen ze wel! Maar je kan je urine gewoon opvangen morgenvroeg. Is het heel licht (geel) dan zou ik het doorspoelen en wat later nog eens kijken. Is het donker van kleur dan go for it
@Olifantje92 - Fijn even w88 op m'n ei en dan duimen @Maudje123 - ja hè, gezellig! Dacht dat m'n nod in oktober zou zijn, maar valt hij gewoon nog in deze maand. Jij zit dichtbij NOD, altijd spannend
Jaaaaaa snap ik, ik ga tzt ook weer twijfelen. Iedere keer neem ik me voor niet te vroeg te testen...maarja ben vreselijk nieuwsgierig haha Heb je vorige ronde(n) ook op 9 Dpo getest? Of later?
Volgens mij zelfs op 8 dpo en had toen zo'n akelige tuurstreep Ik had me ook voorgenomen om niet weer zo vroeg te testen maar die testdrang hè Heb gelukkig nu alleen een normale action test in huis en daarvoor is 9 dpo te vroeg, toch?
Ja ik weet niet. Dacht met om de dag zit je altijd goed. Ik heb trouwens vanavond besloten het niet te doen. Had gewoon niet echt zin en het voelt als moeten. Ik wacht ff af of er morgen een positieve ovu test komt. We hebben het iig eergister nog gedaan dus dan zitten we morgen ook nog wel goed hopelijk.
Snap dat de zin er gauw af is als het echt een moetje wordt. Wij hadden er geen problemen mee, wij doen vaak elke dag, soms een dag ertussen
Das wel fijn dat jullie er zoveel plezier in hebben Mijn man zei net dat hij het nooit met tegenzin doet. Ik vaak ook niet hoor normaal gesproken. Maar ik heb wel nog een beetje infectie daar dus daarom ook niet echt zin denk ik. Naja komt goed. Morgen is ook prima. ben benieuwd naar je test haha. Ga je morgen nou al testen?
Ja dan is het ook niet fijn als het geïrriteerd is daar beneden Uhm nou ik twijfel nog Dan zal ik toch eerst een predictor moeten halen want die heb ik niet
Ja dat denk ik wel, ik zou dan eerder vandaag predictor halen en morgenochtend met 1ste urine testen.
Ja je positieve test is nog niet eens geweest dus dan kan het geen kwaad om het om de 2 dagen te doen. Stel hij is vandaag positief dan kan je het vanavond toch weer gezellig maken. Hier is ook nu maandag de laatste keer. Ik denk vanavond weer, hoop dat hij nou eens een keer positief is.
Yay positieve ovulatietest. Eergister seks gehad en zo nog een keer en dan misschien morgenochtend nog een keertje. Dan geloof ik het wel weer.
Ja heel erg.. vanmorgen weer klein beetje donkerder dan gisterenavond... maar nog steeds ver niet positief
Wij ‘moesten’ eigenlijk ook gisterenavond.. maar aangezien mijn test bijna wit was, niet gedaan.. vandaag ‘moeten’ we wel echt!
NOD-lijst 16 t/m 30 september 2020 ♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (4) Mommy94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Ajuuparaplu - 33 haar - 3e kindje - ronde 8 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Angelmom1 - 36 jaar 3e (4e) kindje -ronde 1 17 september (1) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 18 september (2) SkyA - 24 - 2e kindje - ronde 2 Maudje123 - 43 - 3e kindje - ronde 2 19 september (2) Mickey20 - 41 - 2e kindje - ronde 15 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 6 na MK in feb) 20 september (1) Korey - 36 - 2e kindje - ronde 12 21 september (1) Mien30 - 2e kindje - ronde 8 (na bbz) Dominique1991 - 3e kindje - 1e ronde 22 september (2) Mamastier - 31 - 3e kindje - ronde 2 23 september (1) Carly89 - 31 - 1e kindje - ronde 4 (na bbz in maart) 24 september (2) Mommy33 - 36 - 5e kindje - ronde 3 Appeltje2 - 39 - 3e kindje - ronde 6 25 september 26 september (5) Clad - 1e kindje - ronde 8 Irismarieke- 4e kindje (1e met mijn man) - ronde 2 Donja1991 - 1e kindje - ronde 2 BlueEyedSoul88 - 2e kindje - ronde 3 Mimosa - 4de kindje - ronde 2 27 september (1) Noralie87 - 3e kindje - ronde 5 28 september (1) Annemariew89 - 31 - 3de kindje - ronde 3 29 september (3) Dwaallichtje - 33 - 2e kindje - ronde 4 MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 Strijkplank- 36 jaar - derde kindje - ronde 3 30 september (2) Sel078 - 28 - 1e kindje - ronde 2 Minttu - 32 - 2e kindje - ronde 2 (datum onzeker) Onbekende datum (1) Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (27) Wachtend op de eisprong (20) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)