CD37 is ook lang. Ik ga er morgen voor naar de GYN. Bij mij heel onregelmatig. Gemiddeld een cycli van 50 dagen. Maar ook uitschieters van tussen de 60 en 107 dagen... deze keer is het waarschijnlijk 106 dagen. Dacht dat het een beetje stabiel werd, maar weer een flinke uitschieter dus.
Moet soms zo lachen om mezelf. Had zwangerschaptesten besteld om af te halen, en krijg net een berichtje dat ze binnen zijn had echt zo'n yaaaaay *doet een vreugde dansje* gevoel... Ja, gebruikt bij de jongste en heb ze nu o.a. ook weer in huis (gebruik ook de ovulatietesten)
Als je 92 dagen moet wachten op je eisprong, lijken 14 dagen wachten tot je NOD natuurlijk niks. Hopelijk mag het raak zijn! Vind je wel altijd je eisprong?
De predictor was negatief meiden Misschien is het niet raak of ben ik toch nog te vroeg. Nu ff klaar met testen
Ja ik test nu 3 rondes en alle 3 de keren wel een eisprong gevonden. 2 met ovulatie testen rond dag 35... en nu dan dag 92 maar met een ovulatietest en bevestiging van temperaturen. Ze springen als goed is dus wel maar heel onregelmatig en laat.
Hahahaha. Ik gebruik ook de ovulatie testen. Koop altijd zo'n XXL pakket. Ovulatie testen vind ik heel fijn. Las net wel van andere dat het prima testen zijn, maar ze wel heel laat pas kleuren na je NOD en niet vroeg daar voor. Maak ze wel op want heb ze liggen. Maar denk dat ik voor in het weekend toch nog even een andere koop.
Ooooh wat stom ... Inderdaad nu wachten tot eind van de week... En hopelijk gebeurd er nog wat bij. Bij mijn beide zwangerschappen zag ik op 9dpo niks, maar op 11 dpo wel. Dus keep hope! ❤️
Vanochtend een goede temp. Stijging Denk dus alleen dat ik vandaag pas op 1 dpo zit ipv. 3dpo. Mits het de dag ervoor een fallbackrise was. Wat denken jullie? Het wachten kan nu in ieder geval echt beginnen.
NOD-lijst 16 t/m 30 september 2020 ♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (4) Mommy94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Ajuuparaplu - 33 haar - 3e kindje - ronde 8 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Angelmom1 - 36 jaar 3e (4e) kindje -ronde 1 17 september (1) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 18 september (2) SkyA - 24 - 2e kindje - ronde 2 Maudje123 - 43 - 3e kindje - ronde 2 19 september (2) Mickey20 - 41 - 2e kindje - ronde 15 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 6 na MK in feb) 20 september (1) Korey - 36 - 2e kindje - ronde 12 21 september (1) Mien30 - 2e kindje - ronde 8 (na bbz) 22 september (2) Mamastier - 31 - 3e kindje - ronde 2 23 september (1) Carly89 - 31 - 1e kindje - ronde 4 (na bbz) Dominique1991 - 3e kindje - 1e ronde 24 september (2) Mommy33 - 36 - 5e kindje - ronde 3 Appeltje2 - 39 - 3e kindje - ronde 6 25 september 26 september (5) Clad - 1e kindje - ronde 8 Irismarieke- 4e kindje (1e met mijn man) - ronde 2 Donja1991 - 1e kindje - ronde 2 BlueEyedSoul88 - 2e kindje - ronde 3 Mimosa - 4de kindje - ronde 2 27 september (1) Noralie87 - 3e kindje - ronde 5 28 september (1) Annemariew89 - 31 - 3de kindje - ronde 3 29 september (3) Dwaallichtje - 33 - 2e kindje - ronde 4 MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 Strijkplank- 36 jaar - derde kindje - ronde 3 30 september (2) Sel078 - 28 - 1e kindje - ronde 2 Minttu - 32 - 2e kindje - ronde 2 (datum onzeker) Onbekende datum (1) Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (27) Wachtend op de eisprong (20) Wachtbankje (11) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik zou even naar de overige symptomen kijken. Als je vruchtbaar slijm op CD16 helemaal was opgedroogd (zoals lijkt op je kaartje) dan denk ik wel echt dat je 2 of 3 DPO bent. Laatste dag van vruchtbaar slijm zit wel echt bijna altijd op de dag van ovulatie of 1 dag erna. Zeker ook in combinatie met je ovulatietesten. In de meeste gevallen springt die net binnen de 24 uur na je eerste positieve test en dan springen er ook nog wel een aantal binnen 48 uur van je eerste ovulatietest. En ik zie dat je eerste positieve test afgelopen zondag was, dus dat komt ook overeen met dat je 2/3 DPO bent. Temp is niet de allerbeste graadmeter om een precieze ovulatiedag te prikken. Zoals ik zei. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat deze in maar 23% van de gevallen echt de dag na ovulatie stijgt. Bij de rest stijgt hij pas later. Alleen wel echt een goede manier om zeker te weten dat je ovulatie is geweest. Dit is het wetenschappelijk artikel, mocht je net als ik een nerd zijn: https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/j.1471-0528.2001.00194.x