Ik was op de hei mn kids aan het vermaken met een vriendin, ze zitten nu in bad (helemaal zwart van het zand) Voor mij valt er niet zo veel te melden. Ik moet wachten tot ik LH testen kan doen en het gezellig kan maken voor het echhie Vandaag niet meer ongesteld, nog laatste bruine afscheiding vanochtend. Dus saai weekje kan niet zoveel doen om het te versnellen nu. Bij jullie?
Ja helaas vakantie is voorbij. hier rustig. Vandaag 11 dpo. Morgen maar eens starten met testen.. vorige maand pas op dag 23 m’n ei. Maar geen idee hoe mijn cyclus er deze maand eruit gaat zien.
Zijn ovulatietesten ook betrouwbaar als je ze begin van de avond gebruikt? Tijdens werk gaat dat mij niet lukken namelijk.
NOD-lijst 16 t/m 30 september 2020 ♡♡♡♡♡♡♡ 16 september Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 17 september (1) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 18 september (3) SkyA - 24 - 2e kindje - ronde 2 Line922- 27 - 1e kindje - Ronde 5 (ronde 1 met utrogestan) Maudje123 - 43 - 3e kindje - ronde 2 19 september 20 september (2) Korey - 36 - 2e kindje - ronde 12 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 6 na MK in feb) 21 september (2) Mamastier - 31 - 3e kindje - ronde 2 Mien30 - 2e kindje - ronde 8 (na bbz) 22 september 23 september 24 september 25 september 26 september 27 september 28 september 29 september 30 september Onbekende datum (1) Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (10) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
heb mezelf alvast op de lijst gezet, maar ga denk ik nog niet zoveel aanwezig zijn... ik wil proberen deze maand echt eens minder ermee bezig te zijn. Wil ook echt proberen te wachten met testen want ik maak mezelf helemaal gek. Hopelijk een vruchtbare maand en een positieve test op mijn verjaardag!!
Hi meiden, Ik kom me hier ook melden. Vandaag gehoord dat ik niet zwanger ben. Moet nog even de menstruatie afwachten en dan op naar de volgende ronde. Zal zo de lijst even invullen! Hoop bekende trouwens hier. Hopelijk deze maand allemaal meer succes.
Ik heb er echt geen ervaring mee. Maar gelezen dat tussen 10&18uur beste testen is. Misschien dat ervaringsdeskundige iets meer ervan weten
Ik las het mee in het vorige draadje. Echt een domper. Hoop dat je wel weer verder kunt. Sterkte in elk geval en meer geluk deze ronde.
Ik ook hoor, nu gaat het wel weer wat maar als eenmaal die wachtweken beginnen en richting 7dpo ga wordt het lastig... maar ik ga mijn best doen
Nee! Super frustrerend! Maar ik heb vanmiddag een belafspraak met de verloskundige dus ik ga dan eens even uitvragen wat nu normaal is en hoe nu verder.