Nu een half uurtje later is mijn test nog wel wat donkerder geworden... hopelijk vanavond of morgenvroeg toch echt wel een positieve! Laat ons hopen!
Volgens mij houdt mijn lichaam mij gewoon voor de gek, mindfuck hoor Heb gewoon nog steeds zere tieten, tepels tintelen, ben moe. Maar durf nu nog niet weer te testen, hoop dat ik de laatste keer gewoon te vroeg getest heb. Verder heb ik niet het gevoel dat ik zwanger ben, laatst wel heel levendig gedroomd dat ik een positieve test had Maar ja wat dat nu zegt... waarschijnlijk helemaal niks
Vervelend he die onzekerheid, ik heb een wat drukkend gevoel, en denk steeds, ruikt dit zo bijzonder of let ik ernu ineens op. Ik weet dat die geuren eerdere zwangerschappen als eerste veranderde, dus nu extra op gefocust.. knap dat je nog even gaat wachten met testen. Maar herken de drang om het zeker te weten, maar bij een negatieve test weet je nog niks zeker en bij positief zo vroeg kan het ook nog tegenvallen. Ik neem dus ook maar geen test mee op midweek en ga volgende week za testen op z'n vroegst.
Knap van je maar misschien wel net zo verstandig Mijn nicht had me ook al gezegd van het kan niet anders dan dat je zwanger bent maar ja lichaam doet rare dingen
Ik heb dat ook. Vind dat zoooo frustrerend. Denk dat toen ik niet bezig was met zwanger worden ik daar echt niet op lette en nu juist extra veel. Hopelijk is september onze maand
Spannend meiden!! Hiet tussen de 3 en 5 dpo nu. Iedere ochtend sta ik op met het idee. YES weer een dag dichter bij een kans op zwanger zijn.... Blijft zo spannend... Al hou ik er zeker rekening mee dat de kans dat het in 1 keer lukt wel klein is... Temperatuur is in ieder geval mooi hoog. Nu hoop ik stiekem een innestelingsdip te traceren aankomende dagen haha
Op 21 september testte ik positief bij onze zoon.. zou wat zijn hè? Ben benieuwd of ik het nu überhaupt red tot 21 september (10dpo) of dat ik dan al ongesteld ben.
NOD-lijst 16 t/m 30 september 2020 ♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (6) Mommy94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Ajuuparaplu - 33 haar - 3e kindje - ronde 8 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Angelmom1 - 36 jaar 3e (4e) kindje -ronde 1 Sterre* - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 17 september (1) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 18 september (2) SkyA - 24 - 2e kindje - ronde 2 Maudje123 - 43 - 3e kindje - ronde 2 19 september (2) Mickey20 - 41 - 2e kindje - ronde 15 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 6 na MK in feb) 20 september (2) Korey - 36 - 2e kindje - ronde 12 Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 21 september (1) Mien30 - 2e kindje - ronde 8 (na bbz) 22 september (1) Mamastier - 31 - 3e kindje - ronde 2 23 september (2) Carly89 - 31 - 1e kindje - ronde 4 (na bbz) Dominique1991 - 3e kindje - 1e ronde 24 september (2) Mommy33 - 36 - 5e kindje - ronde 3 Appeltje2 - 39 - 3e kindje - ronde 6 25 september 26 september (5) Clad - 1e kindje - ronde 8 Irismarieke- 4e kindje (1e met mijn man) - ronde 2 Donja1991 - 1e kindje - ronde 2 BlueEyedSoul88 - 2e kindje - ronde 3 Mimosa - 4de kindje - ronde 2 27 september (1) Noralie87 - 3e kindje - ronde 5 28 september (1) Annemariew89 - 31 - 3de kindje - ronde 3 29 september (3) Dwaallichtje - 33 - 2e kindje - ronde 4 MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 Strijkplank- 36 jaar - derde kindje - ronde 3 30 september (2) Sel078 - 28 - 1e kindje - ronde 2 Minttu - 32 - 2e kindje - ronde 2 (datum onzeker) ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (31) Wachtend op de eisprong (17) Wachtbankje (14) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ohh ik had net een ovulatietest met een duidelijke streep, na alleen nog maar zo goed als witte testen gehad te hebben. Betekend dit dat de piek eraan komt, of kunnen de streepjes ook weer lichter worden?
Sommige zijn morgen al 11 dpo... Zijn er al testers? Wie wil wanneer testen? Ik zelf wil graag aankomende vrijdag testen op 9 a 11 dpo. Nog 6 dagen wachten haha