Ik besef nu echt dat ik zwanger ben!! 12 DPO vandaag. Meerdere tests gedaan die ik nog hat liggen. En de CB geeft aan dat ik zwanger ben. Zover kwam ik de vorige keer niet met de vroege MK. Nu de rest van de lijst nog op roze!
NOD-lijst 16 t/m 30 september 2020 ♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (6) Mommy94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Ajuuparaplu - 33 haar - 3e kindje - ronde 8 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Angelmom1 - 36 jaar 3e (4e) kindje -ronde 1 Sterre* - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 17 september (1) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 18 september (2) SkyA - 24 - 2e kindje - ronde 2 Maudje123 - 43 - 3e kindje - ronde 2 19 september (2) Mickey20 - 41 - 2e kindje - ronde 15 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 6 na MK in feb) 20 september (1) Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 21 september (1) Mien30 - 2e kindje - ronde 8 (na bbz) 22 september (1) Mamastier - 31 - 3e kindje - ronde 2 23 september (2) Carly89 - 31 - 1e kindje - ronde 4 (na bbz) Dominique1991 - 3e kindje - 1e ronde 24 september (3) Mommy33 - 36 - 5e kindje - ronde 3 Appeltje2 - 39 - 3e kindje - ronde 6 Korey - 36 - 2e kindje - ronde 12 25 september 26 september (5) Clad - 1e kindje - ronde 8 Irismarieke- 4e kindje (1e met mijn man) - ronde 2 Donja1991 - 1e kindje - ronde 2 BlueEyedSoul88 - 2e kindje - ronde 3 Mimosa - 4de kindje - ronde 2 27 september (1) Noralie87 - 3e kindje - ronde 5 28 september (1) Annemariew89 - 31 - 3de kindje - ronde 3 29 september (3) Dwaallichtje - 33 - 2e kindje - ronde 4 MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 Strijkplank- 36 jaar - derde kindje - ronde 3 30 september (2) Sel078 - 28 - 1e kindje - ronde 2 Minttu - 32 - 2e kindje - ronde 2 (datum onzeker) ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (31) Wachtend op de eisprong (17) Wachtbankje (13) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Gefeliciteerd @Browny89! Duidelijk zwanger! Hopen op een plakkertje! Hier een negatieve tes.. Ik ga er dus weer vanuit dat het niet gelukt is. Voelt weer alsof het nooit gaat lukken...
Ik vraag me nu steeds af of we de dag na de positieve test van donderdag ook vrijdag nog seks hadden moeten hebben.. Heb zelf het idee dat ei pas vrijdag nacht gesprongen is en donderdagochtend hebben we dus seks gehad dus circa 36 uur ervoor. Weet ook niet als we vrijdag avond nog seks zouden hebben gehad of dat dan nog zin had maarjah.. kan er nu toch niets meer mee haha
Oh niet fijn... na hoeveel rondes was je zwanger bij je andere kindjes? Het kan natuurlijk wel nog gewoon raak zijn deze ronde! Hoeveel dpo ben je?
Ik denk dat je echt wel goed zit hoor! Sperma kan wel even overleven... nu ‘geduldig’ afwachten! Spannend!
Goedemorgen! Hier steeds negatieve ovulatietesten, terwijl ik vorige keer op CD 11 een positieve ovulatietest had. Is dat erg?
3 keer ronde 1...(eentje werd ik toch een week later ongesteld, dus heb 2 kinderen) Dus het duurt nu wel lang in vergelijking met de vorige keer. Ben nu 10 dpo, had toch wel op z'n minst een tuurlijntje moeten hebben? De jongste is 4, zal 't aan m'n leeftijd liggen? Ik word een beetje moedeloos, ik weet wanneer m'n eisprong is, dus aan de timing kan het niet liggen.
Ik had ook steeds die twijfel vorige maand had ik dat ook, toen had ik denk ik mijn ov test wat te vroeg positief heb beoordeeld want ik werd veel later ongesteld en toen geen seks meer gehad nadat ik dacht dat de test positief was. Deze ronde hebben we het voor de zekerheid nog extra een keer doorgegaan en nu is het wel raak Dus mocht je niet zwanger zijn zou ik nog een keer door gaan voor de zekerheid. Maar je kan ook gewoon zwanger zijn natuurlijk want zaadcellen blijven langere tijd in leven
Mm dan snap ik dat het wel extra lastig is... je kan zeker deze ronde nog positief testen, niet iedereen test op 10dpo al positief hoor!
Stom hé dat je dan over dat soort dingen gaat twijfelen. Ik denk nu ook dat we het gewoon hadden moeten proberen. Maja... Ziek is ziek...
@Noralie87 vet irritant! Alsof je lichaam het niet meer weet hoe het moet ofzo? Toen we begonnen zei ik nog tegen m'n man: ik hoop niet dat het in 1 ronde lukt, ik ben benieuwd hoe de spanning is en eindelijk zonder die condooms aan de slag te kunnen. (bedoel, we waren 25 bij de eerste, eindelijk zonder die dingen en dan zo snel alweer klaar ) Maar ik bedoelde toen niet dat het zo lang als nu moest duren! @SkyA ja ik weet 't, maar het voelt niet zo..
Ik kon me niet meer inhouden... vandaag 8dpo. Had me zo voorgenomen om pas te testen vanaf evt 12dpo. Het heeft bij mij ook zo geen zin namelijk omdat ik elke maand voor nod licht pos testjes heb. Wederom vandaag een enorm tuurlijntje, niet op de foto te krijgen. Afwachten maar weer... @Browny89 gefeliciteerd!