Jazeker!! Ik verwacht van jullie dan heel veel roze hè En er was toch sprake dat dit groepje zou blijven bestaan totdat iedereen op roze staat?
NOD-lijst 16 t/m 30 september 2020 ♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (6) Mommy94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Ajuuparaplu - 33 haar - 3e kindje - ronde 8 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Angelmom1 - 36 jaar 3e (4e) kindje -ronde 1 Sterre* - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 17 september (1) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 18 september (2) SkyA - 24 - 2e kindje - ronde 2 Maudje123 - 43 - 3e kindje - ronde 2 19 september (2) Mickey20 - 41 - 2e kindje - ronde 15 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 6 na MK in feb) 20 september (1) Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 21 september (1) Mien30 - 2e kindje - ronde 8 (na bbz) 22 september (1) Mamastier - 31 - 3e kindje - ronde 2 23 september (2) Carly89 - 31 - 1e kindje - ronde 4 (na bbz) Dominique1991 - 3e kindje - 1e ronde 24 september (3) Mommy33 - 36 - 5e kindje - ronde 3 Appeltje2 - 39 - 3e kindje - ronde 6 Korey - 36 - 2e kindje - ronde 12 25 september 26 september (5) Clad - 1e kindje - ronde 8 Irismarieke- 4e kindje (1e met mijn man) - ronde 2 Donja1991 - 1e kindje - ronde 2 BlueEyedSoul88 - 2e kindje - ronde 3 Mimosa - 4de kindje - ronde 2 27 september (1) Noralie87 - 3e kindje - ronde 5 28 september (1) Annemariew89 - 31 - 3de kindje - ronde 3 29 september (3) Dwaallichtje - 33 - 2e kindje - ronde 4 MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 Strijkplank- 36 jaar - derde kindje - ronde 3 30 september (2) Sel078 - 28 - 1e kindje - ronde 2 Minttu - 32 - 2e kindje - ronde 2 (datum onzeker) 10 oktober (1) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (31) Wachtend op de eisprong (17) Wachtbankje (13) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat mij betreft kletsen we door hier. Laten we het hopen dat er veel roze komt! Vorige maand was er veel rood op de lijst, ik moet zeggen dat ik het niet kon vergelijken omdat het mijn eerste maand was.
Argh neee @Maudje123 ! Wat is dit allemaal kut he. hier zelf ga ik er maar vanuit dat op cd 22 ik positieve ovu testen heb gehad. Ze piekten niet maar wel donkerder dan de rest. (Opgedroogd nog donkerder) Nu op cd26 zijn ze nl weer wat lichter... zo irritant dat ze allemaal een beetje dezelfde kleur zijn al bijna 2 weken lang. Ik test wel door elke ochtend, wie weet piekt hij ineens. Ik voel wel veel steekjes in bm en dat is meestal na mn ovulatie! Dan bouwt ie het bm slijmvlies op.
Ja balen maar door naar de volgende ronde Idd zo te zien cd22, heeft de app misschien een minimum van 1 ofzo voordat ie high aan geeft?
Vorige keren was het op 0,82 al dus misschien is 0,80 de grens. Maar ja de piek is echt boven de 1.00 denk ik dus daar zat ik nog lang niet aan.
Hmm ik vind die op cd22 ook goed eruit zien.. maar een duidelijke piek was fijner, dan weet je waar je aan toe bent. Voor de zekerheid maar doortesten ja, zonde als je hem mist.
Ik ga niet meer testen. Baalde zo erg van die witte test 10 DPO dat ik gewoon menstruatie af wacht. Als ik 16e niet ongesteld ben geworden ga ik die dag testen.
Dat had ik dus ook en nu vandaag dus op rood Maar ja ik neem me elke keer voor om niet vroeg te testen maar het lukt me niet om te wachten
Erg he. Ik had best goede hoop deze keer. Als je dan na 3 minuten die test om draai en niks zie....... heb in me achterhoofd dat er nog een beetje hoop is, maar ben me eigenlijk gewoon alvast aan het voorbereiden op een menstratie
Ja precies dit Ik had vanmorgen nog een klein beetje hoop dat het bij mij misschien innestelingsbloeding was omdat ik nog geen krampen had, maar het ging al snel over in rood Duim natuurlijk nu nog voor je hè
Ja zo balen hè een witte test, al je hoop ik 1 keer weg. Daarom durf ik ook nog niet te testen. Nu is er tenminste nog een beetje hoop
Is het ook, maar ben ook wel heel realistisch omdat ik niet de jongste meer ben, dat het misschien niet zo makkelijk/snel zal gaan
Echt waardeloos @Maudje123 had zo fijn geweest. Je nieuwe NOD vind ik wel heel leuk, mijn verjaardag! Ik geloof ik een struisvogel ei aan het leggen, man man man. M'n onderrug zeurt, volop vochtigheid en krampjes en steekjes in m'n bm. Ovulatietesten laten lichte stijging zien nog geen gelijke kleur...zal wel vlot zijn, maar dan nog eerder dan normaal...apart