Ja nou echt hè, dan hoop ik dat jouw verjaardag dan maar veel geluk mag brengen Hoop dat je ovu test gauw positief geeft zeg, wachten is zo niet leuk! Maar ja jij zegt apart, mijn ei was ook eerder dus ook ongesteldheid ook eerder, 13e ipv 18e
@Korey ik heb echt hetzelfde als jou... vanmorgen had ik er echt goede hoop in. Net weer een test gedaan en weer iets lichter... ben het testen zo beu! Ik hoop dat ik vandaag toch mijn piek had. Ik test nog enkele dagen door (heb wel nog een paar testjes) dan zouden ze terug bijna wit moeten worden als mijn eisprong geweest is... Als je ziet op de foto van al mijn testjes onder elkaar geplakt zijn ze nu al een paar dagen donkerder dan een weken geleden (laatste foto)
Je weet t niet indd. Hij geeft wel lijntjes bij je en nu ook donkerder dus hij test wel secuur denk ik. Ik heb 11 rondes 2besure getest en altijd een donkere piek. Deze ronde met alieexpress en geen piek maar heb op cd22 ook met 2besure getest en daar ook geen piek dus... en heb de aliexpres weleens zien pieken in ronde 8 dus weet dat ze het moeten doen. misschien had ik gewoon echt weinig LH hormoon deze ronde en geen goede eisprong. Wie weet.
Zijn van het merk Telano... Moest het niet raak zijn zou ik allesinds andere gebruiken. Die van het merk dat jij noemt of die dure van clearblue..
Clearblue is wel heel duur Ik ben op zich tevreden met die vaag de action, 2 rondes op rij ei gevonden ermee
Ik heb die van zwanger en kids, pas de eerste maand dat ik ze gebruik en ik heb nog geen piek, maar ik hoor goede verhalen. Ze zijn goedkoop en ik ze hebben heel vaak aanbiedingen.
Ja ik vind ze ook heel duur.. bij mijn dochter gebruikte ik in ronde 4 pas ovutesten (van kruidvat) en toen was het ook meteen raak, mooi mijn piek gevonden toen..!
Ik heb 1 keer clearblue gebruikt toen ik nog samen was met ex. Die maand niet raak, de maand erna zonder wel Maar ze werken wel goed, maar mij het geld eigenlijk niet waard
Ja ik denk dat ik die zal bestellen volgende maand, indien het niet raak is! Waar haal jij ze? Gewoon online via die website?
Ik gebruik ook zwanger en kids en vind ze ook prima! Deze en vorige maand ook clear blue er naast gebruikt (maar 2/3 stuks per ronde) om het te controleren. Dat vond ik erg fijn, geen getuur bij twijfel maar een smiley
Dat is ook nog een goede tip! Misschien kan ik dat doen... al hoop ik dat het niet nodig is. Nu twijfel ik om het vanavond nog eens gezellig te maken, en de test van vandaag als positief te zien. Had een topic geopend rond deze testen en daar vond ook iemand zijn piek niet met deze testen... dus wel erg lastig nu!
Zucht.. als ik baby’s zie word ik zo blij, ik wil zooo graag weer zo’n kleintje. Als het nou toch een keertje zou lukken