@Mien30 @Angelmom1 ik heb geen hoeveel dpo ik ben aangezien ik geen duidelijke positieve ovutest heb gehad.. vandaag de eerste dag zonder ovutesten omdat ze op zijn (tenzij ik er straks nog in action vind). Ik had op cd 18 een redelijk donkere test en afgelopen zondag.. dus echt geen idee of hij al geweest is of nog moet komen.. vandag cd27
Goedemorgen meiden... 9dpo en iedere nacht word ik wakker en hoop ik dat mijn temperatuur nog hoog is haha. Voor nu gaat het nog steeds goed
Ik heb echt geen idee en ga mij ook niet te veel hoop geven. Ik ben zondag jarig en aangezien ik niet weet waar ik nu zit in mijn cyclus had ik mijzelf voorgenomen om sowieso zondag een testje te doen ‘s morgens, dat zou een leuk verjaardagscadeau zijn dan!
Vrijdag en als er dan niks te zien is zondag Ik twijfel namelijk of ik nu 7 of 9 dpo ben. Vrijdag is dat 9 of 11 dpo en bij 11 testte ik bij de vorige twee zwangerschappen positief. En anders zondag bij 11 of 13 dpo Nog 2 nachtjes geduld
Ik ben steeds zo bang om deze dagen al ongesteld te worden nu ik die utro niet gebruik na maanden wel te hebben gebruikt.. ben zo benieuwd wat mijn eigen LF is. Als hij nou 9 dagen is dan durf ik het nog wel aan zonder de utro.. maar 5-7 wordt wel heel erg kort
Hmm nee... Want stel ik zit op 7dpo nu... Dan is het denk ik echt nog te vroeg... Als die eind van de week nog hoog is... Dan durf ik het zeker
Oh ja ik ben steeds in de war met dat kruis dat verkeerd staat haha, dan zou ik nog wachten idd tot vrijdag
Ja het kan een Fallbackrise zijn en dan staat die wellicht wel goed. Geen idee. Vind het lastig inschatten, maar als er zondag nog niks te zien is dan heb ik er een hard hoofd in. Dus over 4 dagen weten we meer
Hier vandaag nog geen rood te bekennen wachten wordt steeds lastiger heb geen zw test in huis dus geen verleiding vond nog wel half doosje ovu testen van vorige keer.
Ach het is voor iedereen anders. Elke dag dat je langer moet wachten is gewoon al vervelend. Ik hoop het ook, maar lijkt mij toch wel dat er dan al iets heel lichts te zien had moeten zijn op een test. Nu 14 DPO