Ik slaap te beroerd om nog te kunnen tempen deze dagen dus dat heeft geen zin meer, maar ik denk dat het hier ook wel klaar is. Test was weer negatief.
Ja maar omdat ik niet goed heb kunnen tempen denk ik dat het wel klaar is omdat ik nog nooit eerder een langere LF dan 8-9 gehad heb zonder die bollen.. denk dan zelf dat dat baarmoeder slijmvlies allang weer aan het afbreken is inmiddels. Is een gevoel haha ik denk dat.
Nou meiden.. Ik ga ook niet testen vandaag. Mijn temperatuur is zo beroerd dat ik niet verwacht dat ik zwanger kan zijn.. Een innesteling lijkt mij ook niet
Ohhhh nee ik had ook al 36.6 vannacht (wij hebben allebei een basale temp rond de 36.5 volgens mij) dus was er vanmorgen ook wel klaar mee
Oh sh*t, dat ziet er niet zo goed uit. Tenzij je misschien heel weinig hebt geslapen? Ik denk wel dat de vele testen van jou klopten hoor, maar misschien geen plakker. Toch hoop ik nog voor je. Het lichaam kan vreemde dingen doen soms.
's nachts meten is echt niet betrouwbaar hoor. Dan zit ik ook altijd veel lager dan standaard. En op 8 dpo een negatieve test is ook eigenlijk wel te verwachten. Komt echt niet vaak voor dat je op 8 dpo al positief test. Dus hou hoop.
Ik vind onze lijst nog niet zo roze.. ik denk dat er weer meerdere van ons naar de volgende lijst gaan of niet ? Wel “leuk” om steeds dezelfde mensen weer te spreken maar een goed teken is het niet.
Ja ik weet dat het niet betrouwbaar is.. ik slaap zo slecht dat ik om 3 uur klaarwakker ben en dan maar ga tempen en dan vervolgens schiet ik in de stress en raad maar hoe goed ik daarna nog slaap. Niet dus..
Om deze reden ga ik dus maar niet temperaturen. Als ik weet dat ik ga testen word ik ook altijd op hele gekke tijden wakker.
Ik zie het nu ook! Ik heb ze daar altijd voor 34,95 besteld! Geen idee waarom ze nu ineens zo duur zijn!
Ik snap er echt niks meer van.... Denk dat ik lekker af wacht of ik woensdag ongesteld word. Ben er zoooo klaar mee
Ooooh niet zo laat tempen. Heeft totaal geen zin Ik tempte vanochtend om 6.00 uur 36.2 en om 7.35 (wanneer ik altijd temp) 36.6