Tjonge bloedingen bij een beginnende zwangerschap komen dus best vaak voor! Bedankt voor jullie reacties Ik ben bang om te testen (grote kans op teleurstelling..) omdat bloed, oud of niet, toch meestal ongi betekent. In vergelijking tot mijn normale menstruaties komt het wel langzaam op gang dit keer, nog steeds bruinverlies. Niet een paar druppels maar ook weer niet veel. Het lijkt wat korrelig, dat herken ik ook niet. Verder steeds milde menstruatiekrampen, maar daar loop ik inmiddels al zo'n anderhalve week mee rond. Hadden jullie er toen ook krampen bij? Ik denk dat ik nog 1 dagje afwacht en als er dan nog geen flinke bloedingen zijn dan waag ik er misschien toch een test aan. M'n vriend ziet me weer aankomen hahaha, ik durf bijna niet meer.... wie test er nu bij bloedverlies he Bij m'n eerste zwangerschap heb ik 9 maanden geen druppel gezien...
Hoi dames, ik ben in ronde 1 van mijn 2e kindje. Ik heb mijn ovulatie rond de 14e gevoeld. Nu heb ik vandaag een klein drupje bloed gehad, ook ben ik misselijk en doen mn borsten pijn. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik vanaf 10 dpo dagelijks overgeven. Wat denken jullie zou ik al kunnen testen of nog even wachten? Ik ben overigens enorm regelmatig met een cyclus van 28 dagen, dus denk nog niet aan een menstruatie
De laatste keer had ik ook krampen erbij, maar dat liep niet goed af. Bij mijn dochter ook een innestelingsbloeding, maar daar had ik bijna een week rood bloedverlies afgewisseld met bruin. Uiteindelijk door symptomen getest en zwanger, maar ik had geen krampen, lichte steekjes in mijn schaamstreek.
Dus dan ben je vandaag 8DPO? Als dat zou is zou je morgenochtend echt wel een test kunnen doen. Sommigen testen al met 7DPO positief.
@Olifantje92 @michele25 Hadden jullie tijdens de cycli dat je niet zwanger was ook altijd last van bruinverlies? Voor m’n gevoel start dat bruinverlies een paar dagen voor je NOD omdat het progesteron dat weer afneemt (wat dus zou wijzen op geen zwangerschap...) Ik heb ook altijd voorafgaand aan menstruatie een aantal dagen bruin verlies. Zo vermoeiend... Vandaag is het weer gestart. Waarschijnlijk do/vrij NOD. Ik hou wel goeie hoop door jullie verhalen, maar ik kan het alleen niet zo goed plaatsen...
Ik had het toen idd ook als ik niet zanger was. Daarom was ik ook verbaasd door de positieve test ik dacht namelijk dat ik ongesteld werd
Weet niet meer wie vroeg om de foto van de sensitest midstream ovu test, maar hier is ie Ik vind hem mooi duidelijk, bijna positief toch?
Ik dacht dat je na 2 dagen na je innestellingsbloeding positief kan testen, maar weet niet of dat klopt!
Op cd9 en ik zit nu op cd10 Dus niet zo'n korte cyclus als laatste ronde verwacht ik Temp was vanmorgen nog 36.5, dus het klopt aardig
Ja klopt! Is een nieuw middel op de markt nu. Vergelijkbaar met Clomid. Mocht ik ook voor kiezen. Veel minder tot geen bijwerkingen. Enige nadeel met een nieuw product; je weet niet wat het op lange termijn voor schade kan aanrichten aan je lijf. Naja, dan liever bijwerkingen
Ja wel vroeg weer hè Doe morgen ochtend weer een test met 2e urine Afwachten of ie morgen positief is, denk het haast wel
hmm, nou ik ga morgen maar eens een test halen. Mocht ik me nog steeds misselijk voelen durf ik het wel aan denk ik
Ja dat dacht ik 2x ook. Startte de eerste keer al op 8DPO toen dacht ik dat ik heel vroeg ongesteld was geworden. Maar na 5 dagen voelde ik me kotsmisselijk en enorm zwanger had toen al echt een knaltest. 2e keer op 10DPO, maar dat bruinverlies hield 8 dagen aan en daarna alsnog ongesteld/miskraam. Toen positief getest maar m'n testen liepen na een week weer af...