Zoals verwacht negatiefs, maar voor mij is dit een positieve verrassing, ik denk dat ik bij vorige zwangerschappen te vroeg op de dag heb getest en daardoor nooit een teststreep te zien kreeg of heel licht. Nu geduld hebben tot de piek en niet vergeten om het gezellig te houden
Deze van bol.com gebruik ik momenteel! Ronde 2 en vorige maand te laat begonnen met testen dus nog geen ervaringen mee verder!
Ja maar bij die andere merken gaat hij denk ik uit van hoe donker die merken allemaal kunnen worden ofzo haha. Ik gebruik gewoon altijd Others omdat het ander merk is
Ze zijn zeker vroeg ja, maar dag 25 vind ik persoonlijk wel ook laat weer, je zou denken dat hij rond dag 18 (uitgegaan van cyclus van 33-14) de eisprong moet zijn ongeveer dus iets ervoor knaltest. Maar omdat ik mijn cyclus niet weet en ook 28 dagen kan zijn in theorie, ben ik vroeg begonnen met testen. Bewust dus wel.
Wow. Heb je weleens eerder zo vroeg? En hoe ging het vorige rondes? Sommige mensen hebben ook standaard veel LH en zijn de testen niet betrouwbaar.
Nee nooit zo vroeg, vorige ronde posi test op cd 11 en 12 En mijn testen zijn ook echt wel lichter geweest dan dit
Nee test was nega Maar niet echt lang ongesteld geweest, amper 4 dagen Zal morgenochtend weer een ovu testje er tegenaan gooien Dan zou die nog donkerder moeten zijn lijkt me
Die van mij was lichter dan deze ochtend (had ook wel nog gedronken afgelopen 2u...). Ik gebruik ook nu de app, zo handig! Kende het niet
NOD-lijst 16 t/m 30 september 2020 ♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (1) Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 17 september (1) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 18 september (2) SkyA - 24 - 2e kindje - ronde 2 Maudje123 - 43 - 3e kindje - ronde 2 19 september (1) Mickey20 - 41 - 2e kindje - ronde 15 (start MMM?) 20 september (2) Korey - 36 - 2e kindje - ronde 12 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 6 na MK in feb) 21 september (2) Mamastier - 31 - 3e kindje - ronde 2 Mien30 - 2e kindje - ronde 8 (na bbz) 22 september 23 september (1) Carly89 - 31 - 1e kindje - ronde 4 (na bbz in maart) 24 september (1) Mommy33 - 36 - 5e kindje - ronde 3 25 september 26 september (1) Clad - 1e kindje - ronde 8 27 september (1) Noralie87 - 3e kindje - ronde 5 28 september Annemariew89 - 31 - 3de kindje - ronde 3 29 september (1) Dwaallichtje - 33 - 2e kindje - ronde 4 30 september (1) Sel078 - 28 - 1e kindje - ronde 2 Onbekende datum (1) Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (16) Wachtend op de eisprong (16) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).