Afgelopen dagen dacht ik echt, kan niet missen, voelde zulke andere dingen die ik nooit heb voor mijn menstruatie. Nu is mijn laatste zwangerschap lang geleden maar ik herkende echt dingen. Nu vanochtend nog steeds trekkend en zeurend gevoel in mijn onderbuik maar ook ineens enorme menstruatie krampen, en dat lijkt me niet oké, dus vermoed dat ik zaterdag/zondag gewoon ongesteld ga worden.
Welke dag zullen jullie als ovulatie dag rekenen? Ik heb vrijdag en zaterdag seks gehad. Zou het voldoende zijn en juiste timing?
NOD lijst 16 t/m 30 september 2024 We gaan voor roze! 16 september (0) 17 september (1) Mamaliee- 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 18 september (0) 19 september (1) IslandBaby - 28 jaar - 3e kindje - 1e ronde 20 september (2) Delacour - 32 jaar - 3e kindje - 2e ronde Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - 2e ronde na MK 21 september (0) 22 september (4) Cupmix - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 Limi99 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Kersopdetaartx - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 23 september (1) Firstborn - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 24 september (1) Antoinet1 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 25 september (0) 26 september (2) Catlady90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 KarlijnA91 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 27 september (1) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 28 september (1) Icecoffee92 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (IUI) 29 september (1) Rouge -38 jr - 8ste kindje- ronde 20 na stilgeboren zoontje 30 september (2) Hope2022 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 10 Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 4 Totaal (17) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Oke... maak mezelf helemaal gek. Ik dacht gisteravond... die hoeveelheid afscheiding is echt bizar. Misschien moet ik m'n piek nu toch pas krijgen ofzo (cd28... het kan, maar grotere kans van niet). Had deze cyclus van de clearblue een smiley en de dipstick van easy@home was wel donkerder dan de teststreep op CD17. En zoals ik vorige cyclus al had met beiden testen liep dat niet gelijk op maar wel dezelfde dag positief. Clearblue was gisteren negatief. Maar de testen van easy@home zijn wel bijna allemaal donker (3 gedaan gedurende de dag, app geeft geen piek aan, maar ze scoren rond de 0.6). Wat moet ik hier nou weer mee! Had natuurlijk gewoon niet moeten testen met ovulatietesten maar dacht even dat mijn piek ook weer later zou zijn.
Het schijnt dat ovutesten ook donkerder worden bij zwangerschap Dit klinkt heel hoopvol hoor, duim voor je!
Hier eisprong geweest..was een mooi verjaars cadeau oudste kwam ziek terug van een helse kamp... gevolgt door 4 aan de snotter en buikvirus en pfffff vandaag iedereen naar school en adem halen nu zelf wat snotterig...dacht nou verschoon t bed van de oudste als ze daar terug komt....nouuuu een bomontploffing bij de pubermeiden op hun kamer 3 dagen en 7 vuilniszakken Schoonvader geopereerd en van de week helaas slecht nieuws dat er k.cellen gevonden zijn, hij is zelf positief en optimistisch erover gelukkig Dus ik loop wat achter hier
Jeetje @Rouge wat een week voor jou, klinkt als een behoorlijke achtbaan. Fijn dat je schoonvader er optimistisch in staat. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid over de behandeling. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. En respect dat je in al dit geweld nog tijd hebt gevonden om je ei te benutten Nu maar afwachten!
Mssn heb je iets aan de vergelijking dit zijn mijn testjes deze ronde . 16 sept om 20.00 start piek en 17 sep positief
Gisteravond geïnsemineerd en morgen nog een keer en dan zijn we klaar deze ronde denk ik. Wel gek dat mijn lijnen op de grafiek aan het kruisen zijn?