Ik heb dat ook, het klopt dat ze kruisen. Vaak geeft dat moment van eisprong aan. Lh hoog en temp dip
Mweeehhh, ondanks dat mijn temp op 12dpo nog hoog is wel ineens weer wat een jeukend gevoel in m’n vagina wat ik wel vaker heb een paar dagen voordat ik ongesteld wordt. Dus ondanks dat ik door mijn hoge temperatuur goede hoop had verdwijnt dat alweer iets nu… we willen eigenlijk wachten tot vrijdag met testen..
Ik heb echt een knalpositieve ovulatietest en een negatieve zwangerschapstest. Zou de clearblue gelogen hebben? Die was wel echt positief op cd 17. Waarom doe ik mezelf dit aaaaaan
Kijk, dit is van vanochtend en vanavond. Zou ik dan nu pas een eisprong hebben? Ik heb geen clearblue meer om te testen.
Jeetje wat lastig mooselsloose! Hoeveel cd ben je nu? En hoelang is je cyclus normaal? Had je toen een smiley op je cb met cd 17?
Wat een bizarre situatie Moose. Is er een mogelijkheid om het nog gezellig te kunnen maken de komende dagen? Heb je bij de vorige positieve ovutest een merk/test gebruikt?
Temperatuur je ook??? Dat is wel heel gek als zs test negatief is met zo'n knal ovu test...Dan zou ik denken ei
Dit had ik op cd 17. Ik maak altijd maar een foto zodat ik nog terug kan kijken. Normaal is m'n cyclus rond de 32-34 dagen (met af en toe een uitschieter naar beneden of boven 26-40 dagen). Maken het maar gezellig... je weet maar nooit.
O wow! Deze is positiever dan je andere van hierboven! Kun je geen clearblue halen in de supermarkt nog? Want dit moet wel of je ei zijn of zwanger.
Ik gebruik ook de easy@home testen en zo deze niet als positief zien nog. Die andere dan weer wel, dus zou toch denken dat je ei nu pas gaat springen
Goed idee om het maar gezellig te maken ja Soms kan het ook dat je een positieve ovulatietest hebt maar dat het je lichaam toch niet lukt om een eitje te laten springen, dan probeert je lichaam het later nog een keer. Dat zou een tweede positieve ovulatietest kunnen verklaren... of zwanger natuurlijk, dat hoop ik voor je!! en als dit toch je eisprong is dan hopelijk alsnog snel een positieve zwangerschapstest ♡
Maar toch gek dat clear blue wel positief zegt op die foto erbij. Inderdaad vanavond maar gezellig maken en maar weer afwachten. Je had nu ook heel veel afscheiding toch? Ook rekbaar?
Sluit ik me bij aan. Deze testen worden pas echt donker als je veel hormoon in je urine hebt. Meer dan bij andere testen heb ik het idee.
Nou na twee jaar niet gedacht dat het nog zou kriebelen en ik weer op het Forum terecht zou komen. Ik ben 35 jr en heb nú inmiddels 4 kinderen. 3 uit mijn vorig huwelijk (18,15,16) en de kleine met mijn huidige partner hij wordt 19 oktober 2. De Mirena heb ik 8 september laten verwijderen en 3 dagen daarna flink bloedverlies. Volgens mijn normale cyclus zou ik morgen mijn menstruatie moeten hebben maar het zal vast wel in de war zijn nu. Anyway de planning is dat wij eind dit jaar echt gaan proberen. De laatste keer was het na 2 maanden raak. Ik doe dus gewoon gezellig mee met het NOD forum Ik vind het altijd leuk om mee te kletsen en te lezen
Welkom @Yasminnetje, hoe vinden de oudste het leeftijdsverschil met de jongste? Kan me voorstellen dat het of heel leuk is of heel lastig. Spannend hoor! Ik heb besloten te stoppen met de ovulatietesten en doe ook geen zwangerschapstest. Gezellig maken niet gelukt, we waren allebei te moe van een drukke en lange werkdag. Ben er even klaar mee met het hele zwanger worden gedoe inmiddels komt aankondiging na aankondiging binnen en ik kon het altijd goed hebben maar nu begint het me te irriteren en het laatste wat ik wil is jaloers zijn op vriendinnen die ik het overigens allemaal van harte gun. Maar mezelf ook.
Temp is weer net iets meer dan 0,1 gezakt. Denk dat de dalende lijn weer is ingezet en ik zaterdag ongesteld wordt…