Als je er allebei geen puf voor hebt is er ook niks gezelligs aan echt heel verwarrend dat je nu dan knalpositieve ovulatietestjes hebt. En die jaloezie richting vriendinnen is ook gewoon maar menselijk, natuurlijk gun je het jezelf het meest.
Ik heb afgelopen 2 dagen getest met de easy@home zwangerschapstestjes. Hartstikke wit, ook geen valse indrooglijntjes. Wat ik dan wel positief vindt anders krijg ik alleen maar hoop. Mijn NOD is dinsdag en vorige ronde begon de spotting 4 dagen vooraf. Dat zou dan morgen moeten zijn. Ik weet dat het nu vroeg is en dat het dus nog kan maar zo voelt het niet.
Ah nee wat jammer . Ik vandaag ook omo wit en zondag NOD. Ik voel me ook niet zwanger dus ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word zondag.
Kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vindt hoor al die aankondigingen! Je gunt het anderen natuurlijk heel erg, maar je kunt het jezelf ook en als dat niet lukt dan is dat erg pijnlijk. Zeker als mensen er soms over doen alsof het de normaalste zaak is van de wereld. Hier in mijn omgeving is dat in ieder geval vaak wel zo. Ik heb zelf helaas mogen ervaren dat dit lang niet voor iedereen zo is, dus kan dat persoonlijk nooit zo goed hebben. Anyway, hopelijk kan je er een beetje rust in vinden en bijkomen van alle drukte. Het op zijn beloop laten doet soms ook wonderen...
Wat een lastige situatie @MooseIsLoose Kan me voorstellen je er even helemaal klaar mee bent. Een paar negatieve testen hier zie ik al. Helaas moet ik me daarbij aansluiten. Nu op het wachtbankje voor de ongesteldheid
Dikke knuffel...ennuh je bent een mens heh geen robot geef jezelf tijd en je emoties morgen er gewoon zijn heh
Dit is de extra vroege van 5 dagen voor nod.... lijkt mij dat hij dan nu echt wel positief had moeten zijn?
Vraag me ineens af of ik mijn dpo wel goed bereken... ik had 8/9 mijn LH piek. As zondag zou ik ongesteld moeten worden. Dan ben ik nu toch 11 dpo? Ik ga ineens twijfelen haha.
Het duurt zo'n 24 tot 36 uur na je LH piek dat je eitje springt dus als je 8/9 sept je piek had dan had je 10 sept je eisprong en is 11 september 1 DPO. Zo dacht ik dat het zat in ieder geval. Dat zou betekenen dat je nu 9 DPO bent. Of bereken ik dit nu verkeerd? Ik ben zelf nu 10DPO. Tot nu toe steeds met action getest (gisteren en vandaag). Dat doe ik meer omdat als het raak zou zijn ik het fijn vind om eventuele oploop te zien. Morgenavond hebben we een feestje, misschien dat ik daarvoor alleen nog predictor doe. Dan kan ik het 100% zeker uitsluiten. Dat is de enige test waarvan ik altijd betrouwbare resultaten voor nod zie.
Iemand meer slechte ervaringen met de clearblue extra vroeg test?? Die test toch ook gewoon al bij 10 mIU/ml
nee, dat geeft enkel aan dat je eisprong binnen 24-48 uur plaatsvindt. Dus als je uitgaat van 2 dagen na je piek dan had je op 10/9 een eisprong en ben je nu 9dpo dus nog geen stress om die negatieve test