Wow die is wel heel hoog ja!! Gebruik je dit merk al lang? Heb je vergelijkingsmateriaal met vorige maand? Ik gebruik dit merk deze ronde voor het eerst en had 1,18 als hoogste punt. Wel paar dagen dikke lijntjes dus soort van positief, dus dat vond ik ook al verwarrend...
Goedemorgen! Hier net een predictor test gedaan. Die moet je in 3 minuten aflezen. Na 2 minuten een eerste foto gemaakt omdat ik dacht heeeel vaag iets te zien, alleen op die foto zie je het niet goed. Daarna op 3 minuten weer geprobeerd want zag het nog steeds vaag maar wel roze. Op foto krijgen was alleen lastig. Nu net paar minuten later (buiten afleestijd) krijg ik de lijn beter op de foto. Heb hem ook even negatief gemaakt. Twijfel alsnog heel erg hoor, moet wel turen. Om die reden ook gevraagd of m'n man kon kijken en hij zag het ook en noemde het roze. Bij mijn vorige zwangerschap was predictor met 9dpo al knallend, dus ik ga er alsnog vanuit dat dit niet zo'n goed teken is, maar wil hem toch even met jullie delen. Zien jullie iets? Voor de zekerheid drink ik vanavond in ieder geval niet. Begin licht wat krampjes te voelen in m'n buik, dat heb ik normaal niet echt als ik ongesteld moet worden maar herken ik wel van mijn vorige prille zwangerschap. Zou het dan misschien toch....? Pff ik weet het niet hoor. We wachten rustig af. Zondag is NOD.
Ik kan er helaas nog weinig van maken op de foto maar de kwaliteit met vage streepjes is hier ook gewoon kut. Dustja… hopelijk heb je oploop!
Vandaag dan dus, als ik het opnieuw bereken zoals juist is 10 dpo en niet 12 dpo. Negatief getest met Preview Zwangerschapstest 10 mIU/ml van Amazon. Vanmiddag komt sensitest binnen en morgen die premom. Maar ben de moed al een beetje verloren.
Zo dat was een goede knaller! Je hoeft in ieder geval niet te zoeken welke de echte piek zou zijn Misschien heb je echt precies getest toen je LH het hoogst was, ipv een paar uur ervoor of erna? Nu aan de slag en het wachtbankje op
Op de foto's is het inderdaad niet heel duidelijk te zien. Omdat ik het zo moeilijk op beeld krijg ga ik er niet vanuit dat het iets is, ondanks dat mijn man ook duidelijk zegt een heel licht roze lijntje te zien. Inmiddels is het lijntje ingedroogd. Ik ben nu 11DPO.
Ahh nee wat balen! Maar 10DPO is nog vroeg, kan alle kanten nog op. Hoe voel je je verder? Ik duim met je mee. Hopelijk komen je testen morgen snel binnen. Succes met het wachten
Ik heb net toch nog maar even predictors besteld, die komen hopelijk morgen binnen en anders volgende week, mocht ik dan nog niet ongesteld geworden zijn