Ik ben weer gestart met ovulatietesten. Nu denk ik, als ik zo kijk, dat dit een prachtige cyclus gaat worden. Maar dan is mijn eisprong deze week en mijn man is voor werk precies deze week in het buitenland dus ik denk dat het helemaal niks wordt en we ronde 8 opschuiven naar de cyclus erna
Is hij echt een hele week weg? Of kun je misschien wel het meepakken ookal is het dan bijv 4 dagen ervoor? Wel super kut dat het dan niet lukt..
Ohh wat vervelend... hopelijk toch een extra vroege of extra late eisprong! En zaad kan soms nog verrassend lang overleven, het hoeft er maar eentje te zijn
Nee, ze zijn op en ik ga op mijn temperatuur af. Vanaf nu tot +- 17cd gewoon om de dag seks hebben is het plan. Niet dat het de afgelopen jaar tot succes heeft geleid, maar vooruit haha. Cyclus is wel regelmatig dat we het dan niet kunnen missen. Gebruik jij ze?
Dat heeft een werking in de hersenen en stimuleerd de follikels te groeien en te rijpen en t onderdrukt een bepaalt hormoon om de andere te stimuleren
Ai dat is enorm balen zeg. Volgens mijn berekening zit ik volgende maand in het zelfde schuitje en dat is toch wel een teleurstellend gevoel. hier vandaag ook begonnen met de ovulatietesten. We hebben een drukke week dus hopelijk komt er nog iets van
Hier vanochtend gesprek gehad internist en gyn....we mogen weer doorstomen voor 3 mnd met clomid en utrogestan
Wat balen! Lopen je testen al erg op? Ik krijg morgen de testjes binnen en dan ga ik beginnen met testen. Mijn man is deze week ook weg tot donderdag en volgende week ook van maandag t/m woensdagavond. Volgens mijn app zou mijn ovulatie volgende week dinsdag zijn dus dan mag hij niet weg voordat we er maandagochtend nog even aan gewerkt hebben haha. Ik duim voor een iets later ei bij jou
Yes...moest alle hormonen stoppen 2 wk terug door die trombose...merkte t meteen dat de utro stopte vanaf dag 10 wat bloedverlies gehad
Komt zaterdagavond terug en ik zit nu op cyclusdag 12. Dus ik hoop nu eigenlijk op die lange cyclus van een eisprong op dag 21 zoals eerder
Vanmiddag telefoon gehad van de fertiliteitskliniek en we hebben volgende week onze telefonische intake. Toch wel spannend wat er uit dat gesprek komt.
Als je temperatuur grafiekje betrouwbaar is kan dat inderdaad ook Ik gebruik wel ovulatietesten, normaal van de action maar ik vind het zo vervelend om ze steeds te kopen (bang om bekenden tegen te komen haha). Dus ga nu voor het eerst de testen van easy@home gebruiken van Amazon. Denk dat ik er morgen mee ga starten...