Ik vind dat er op m’n hartslag in rust niet echt een duidelijk iets is. Deze ronde was de hartslag terwijl ik ongesteld was juist verhoogd dus zeg het maar haha. Hartslag staat ook in ff, maar zie dat de screenshot echt van geweldige kwaliteit is *kuch*
Ik vind die sensitesten altijd slecht opdrogen.. ze krijgen een indroogstreep zie foto van 2 jaar geleden. De kruidvattesten 2v5 waren bij mij het duidelijkst de bovenste was toen 9dpo en onderste nod. Ik heb besloten dit keer gewoon de kruidvattesten te blijven gebruiken want die verschillende merken maakte mij toen echt gek.
ja, door ivf haha. Daarvoor sta ik nu weer op de wachtlijst. In de tussentijd proberen we maar wat aan te klooien. Ik verwacht dus op de natuurlijke manier geen 2 roze streepjes
Het lijkt erop dat er alweer heeeeeeel licht wat bruinige afscheiding begint. Moet dan echt met een wc papiertje wat maar binnen drukken om het te zien maar meestal begint het wel zo… denk dat de kans gewoon heel klein is dat het straks alsnog gelukt is.
Wat stom Cupmix en Delacour Hier voor de laatste keer geïnsemineerd. Nu is het lange wachten weer begonnen. Ik ga toch over een week beginnen met testen (NOD is 2 oktober)
Ik heb inmiddels ook lage rugpijn naast menstruatie kramp, dit heb ik altijd voordat ik ongesteld moet worden. BAH
Ja en dan klinkt het gek... ik wil gewoon zondag ongesteld worden. Duidelijkheid in deze gekkigheid! Vind er geen bal aan zo
Precies, en doooor. Nu word ik het liever ook maar gelijk want volgend weekend samen weg, en dan wil ik echt niet ongesteld zijn.
Goedemorgen! Hier vandaag een action test gedaan omdat de predictor vanmiddag pad binnenkomt. Op 9DPO en 10DPO waren die omo wit. Gisteren op 11DPO de predictor early heeel licht, maar konden jullie niet echt zien op de foto. Ik ging er daarom eigenlijk vanuit dat die toch niet helemaal betrouwbaar was. Tot mn verbazing vandaag zie ik een heeel licht roze lijntje op die van action ruim binnen de afleestijd. Zien jullie ook iets?