Aaah wat spannend voor je! Je zou dan toch bijna denken dat ze wel weer gelijk heeft... Kan bijna geen toeval zijn. Zegt ze normaal nooit zulk soort dingen? Over 2 dagen is je NOD ook al zie ik! Ga je dan testen of wil je al eerder een testje wagen? Succes met het wachten in spanning
Normaal zegt ze zulke dingen niet, dus het is sowieso wel weer bijzonder dat het nu weer ter sprake komt. Ik denk dat ik morgenvroeg ga testen maar dan moet ik toch eerst even langs de winkel voor een early test.
Dankje, ik probeer het toch voor mezelf te verklaren. Zit nogal analytisch in elkaar. Mijn LH piek was bijvoorbeeld ook niet erg sterk, de menstruatie ook wat vreemd. 4 dagen vooraf spotting, daarna 4 dagen ongesteld op een wat milde manier. Daarna dus een wat lage LH piek met weinig opbouw daarvoor op dag 11. Wie weet is er wel helemaal geen eisprong geweest? Deze menstruatie begon wel uit het niets, geen spotting vooraf en gelijk goed ongesteld. Ik voel me ook sterk en rustig dus vol goede moed op naar deze nieuwe ronde.
OMG vandaag ongeveer 11 DPO, meestal word ik dan ongeveer ongesteld dus toch maar een testje gewaagd..
Begrijpelijk. Altijd spannend zo'n eerste periode. Mag ik vragen wanneer het mis is gegaan in maart? Mijn duimen draaien voor een voorspoedige zwangerschap deze keer ❤️
Met welke termijn inderdaad, in weken. Kan me voorstellen dat zo'n termijn best een impact op je volgende zwangerschap maakt en dat je dan nog meer uitkijkt naar dat je dat termijn voorbijkomt. Of ervaar jij dat anders?
Dat weet ik niet precies omdat ik hele onregelmatige cyclussen had. Cb gaf 1-2 weken aan dus wel echt nog heel vroeg en toen had ik net zo een streepje als nu dus vind het wel spannend. Ga ook aan de huisarts vragen of ze willen prikken op hcg gewoon voor m'n eigen gemoedsrust
Jaaah we zaten eerder in dezelfde NOD topics! Wat fijn dat je een mooie test hebt, duim heel hard met je mee dat het nu gewoon helemaal goed zal gaan. Gefeliciteerd ❤️
Wat lief! Dankje! Ik had jou inderdaad ook al gespot op de NOD-lijsten, spannend hoor. Hopelijk wordt jullie geduld dit keer niet zo op de proef gesteld ❤️
Gisteren een early van de action gedaan, nu een early en gewone om het verschil te zien. Ik zie gelukkig wel verschil met gisteren! Huisarts wil geen hcg prikken omdat het waarschijnlijk erg vroeg is en ik normaal.aal een cyclus van 40 dagen zou hebben dus m'n gemiste menstruatie pas zou zijn in oktober... dus ik laat het maar gaan en als die verder oploopt bel ik vrijdag lekker de verloskundige want daar mocht ik eerder langs door eerdere miskraam. Bijgevoegd ook even de testjes uiteraard
Wauwie dit ziet er heel positief uit! Ik vind het een mooie oploop hoor! Zeker omdat de normale minder gevoelig is dan de early. Fijn dat je ook al eerder bij de verloskundige terecht kunt.