Mijn eisprong was uiteindelijk toch een stukje later dan ik had verwacht, blijkbaar toch een langere cyclus... dus denk dat m'n nod 1 oktober is! Dus nog even geduld hebben... Heb er niet zoveel vertrouwen in deze ronde, rondom m'n eisprong was ik beetje grieperig dus moet zeggen dat het ook allemaal wat minder romantisch was haha! En heb het gevoel dat m'n lichaam dus niet sterk genoeg was voor een innesteling omdat ik een week lang niet fit was, maar hopelijk heb ik het mis...
Ik snap dat je naar een verklaring zoek hoor! Als je twijfelt of je een eisprong hebt, dat kunnen ze in je bloed zien... dus mocht je daar de volgende ronde over twijfelen en je wilt bevestiging, dan kun je bloed laten prikken om het te laten controleren (is bij mij drie jaar geleden een aantal keer gebeurd toen ik bij geneacoloog liep, maar kan volgens mij ook simpel via huisarts). Je kunt natuurlijk ook kiezen voor even rustig afwachten hoe het verder loopt de komende maanden, maar het is in ieder geval een optie
Hier helaas ook al zo'n 2 weken ziek en toch ook echt zwanger. Ik dacht zelf ook dat m'n lichaam er geen energie voor zou hebben, maar het kan dus wel. Hopelijk mag jij ook 2 strepen zien straks!
@Catlady90, wauw, die is duidelijk zeg! Gefeliciteerd! Bizar dat je dochter het al voorspeld had, haha.
Hebben de zwangeren al contact opgenomen met de verloskundige? Ik heb die van mij vandaag gesproken en heb 11 oktober mijn eerste echo en kennismaking. Ik zou dan rond 7 weken moeten zitten. Spannend!!!
@Limi99, 11 oktober is eigenlijk al weer heel snel! Spannnend! Ik heb tussen de zwangerschap van m'n sterrenkindje en de zwangerschap van mijn zoontje een miskraam gehad (m'n testen liepen toen heel traag op), dus ik ga eerst afwachten of m'n testjes goed oplopen. Volgende week gaan we nog een paar dagen weg, dus ik denk dat ik ga bellen als we daarvan terug zijn. Geeft ons ook even de tijd om aan het idee te wennen voordat we in de spannende afspraken belanden
Mijn afspraak staat ingepland voor 21 oktober beetje voorbarig voelt het wel, maar het kan maar geregeld zijn
Jaaa die zie ik ook hoor! Ik duim voor een mooie oploop! We gaan de goede kant op met het roze maken van de lijst
Heel herkenbaar! Ik twijfelde ook even of ik nog moest wachten. Voelt allemaal nog erg vroeg, merk dat ik nu vooral ook nog wel wat bang ben voor dat het nog mis kan gaan. Maarja toch maar gedaan en nu blij dat ik het heb gedaan. Wij hebben namelijk maar 1 dag in de week dat zowel ik als mijn man aanwezig kan zijn en op 2 van de 3 weken waarin ik voorstelde zaten ze al vol
Spannend! Ik heb hetzelfde, ben ook een kindje verloren (24w) in 2022 en november 2023 een dochtertje gekregen. Dus het blijft spannend! Moet wel heel erg wennen. Mijn eicel voorraad is laag, zit vervroegde overgang in de familie. Ik dacht dit gaat nog wel even duren. Net als de vorige keren. Hihi. Komt even onverwachts
Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Ik merk dat ik het allemaal even heel slecht trek. Wij hebben half november afspraak bij fertiliteit. Ze hadden eigenlijk pas februari plek maar ze hebben me er tussen gepropt. Heel benieuwd wat er dan allemaal op volgt.
Hier wilde ik vandaag verloskundige bellen maar kan ze maar tot 13:00 bellen dus morgen even doen. Test was vandaag weer opgelopen dus ondanks ks dat ik dat fijn vind vind ik het ook heel spannend dus ben blij dat ik met 4/5 weken al bij de verloskundige terecht kan om te kijken of het op de goede plek zit
Logisch! En wat fijn dat ze je er tussen proppen! Het is echt ellende met wachten en wachten als je eenmaal in de medische molen zit. Sterkte!
Het is ook allemaal heel oneerlijk, de een is spontaan zwanger en de ander moet er jaren hard voor werken. Ik hoop dat je antwoorden krijgt <3