NOD lijst 16 t/m 30 september 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nicetomeetyou, 27 aug 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Morgen inderdaad! Merk dat ik er best wel wat spanning om heb omdat ik ook niet weet wat je van een eerste telefonische afspraak mag verwachten.

wanneer heb jij normaal je eisprong?

2. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Heel begrijpelijk dat het niet altijd lukt vanwege het "moeten". Snap het helemaal dat je daardoor niet te veel hoop wil hebben! Maar vergeet niet dat er maar 1x voor nodig is. Bij ons vorige kindje was het bij ons ook door 1x en bij een vriendin met 3 kleine is het ook altijd met 1x in de vruchtbare periode gelukt. Zou dus zomaar alsnog kunnen dat je alsnoh geluk hebt.... ❤️

Antoinet1, Kersopdetaartx en MooseIsLoose vinden dit leuk.
  3. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    561
    601
    93
    Duurde bij de eerste 2.5 jaar (en daarin 24 rondes), en nu voelen we allebei wel een beetje de druk om te presteren enzo dus het maakt het toch minder relaxt. En nu ronde 8 sinds eind november vorig jaar dus het schiet voor mijn gevoel ook niet op.

4. Kersopdetaartx

Kersopdetaartx Actief lid

19 aug 2024
    168
    71
    28
    Vrouw
    Jullie hadden gelijk, nu inderdaad echt een stuk minder. Nu ga ik niet meer testen en braaf op het wachtbankje. ;)

Bijgevoegde bestanden:

Rouge, KarlijnA91, Antoinet1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Josje1004

Josje1004 Actief lid

2 dec 2021
    338
    333
    63
    Vrouw
    Ik was even aan het rondkijken in een andere lijst en zag je berichtje. Wij hebben bij mijn eerste zwangerschap aan zelfinseminatie gedaan. Dit zorgde ervoor dat de druk eraf was rond de eisprong en ons seksleven leuk bleef ernaast. Dit was destijds een tip van een fertiliteitsarts, ik kan het echt aanraden. Je wilt natuurlijk geen goede kans missen doordat de druk te hoog wordt en 'moetjes' kunnen vervelend zijn. Als je er meer over wilt weten mag je me altijd een berichtje sturen.

MooseIsLoose vindt dit leuk.
  6. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ik lees wel mee met jullie hoor!

Hier sinds vandaag buikgriep en nog steeds giga veel last van verkoudheid, ben totaal niet fit. Zit op 5dpo. Zou een wonder zijn als mijn lichaam ook nog een innesteling voor elkaar krijgt een deze dagen.

Bleghh ben er klaar mee, met dat kwakkelen

Kersopdetaartx en Cupmix93 vinden dit leuk.
  7. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Wij doen ook aan zelfinseminatie en mijn vriend is we ook veel rustiger onder....laat jij trouwens het potje even staan voordat je insemineert of spuit je het er direct in?:oops:

Josje1004 vindt dit leuk.
  8. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Pfff nog maar 4dpo, ontzettend moe vandaag, gevoelige borsten en het gevoel dat ik al wel ongesteld kan worden qua kramp.
    Dat word nog wat de komende dagen :confused:

Rouge en Kersopdetaartx vinden dit leuk.
  9. Josje1004

Josje1004 Actief lid

2 dec 2021
    338
    333
    63
    Vrouw
    Ik spuit het er zo goed als direct in, maar wel tijdens een orgasme. Ik zorg dus dat ik bijna op dat punt ben, als mijn man het potje brengt (we doen het apart), we weten beiden hoe lang we ongeveer nodig hebben. Voor mijn gevoel vergroot dat de kans omdat je baarmoeder samentrekt. Ik heb wel eens gelezen dat je het potje een tijd moet laten staan, maar dat is tijdens seks ook niet.

10. Kersopdetaartx

19 aug 2024
    168
    71
    28
    Vrouw
    Bah, beterschap! :(

11. Kersopdetaartx

19 aug 2024
    168
    71
    28
    Vrouw
    Spannend! Hier nog helemaal niks!

Cupmix93 vindt dit leuk.
  12. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Heeeel spannend snap ik!! Heel veel succes dalijk! Ja altijd moeilijk inschatten omdat t per telefoon gaat.

Mijn eisprong is net roulette hahah als t goed is voor dag 20 iig

Cupmix93 vindt dit leuk.
  13. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Aiaiai beterschap

14. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    De wachtbank loopt lekker vol! Spannend :D
    Hier nu op 5dpo en geen gekkigheid qua kwaaltjes etc.

Kersopdetaartx vindt dit leuk.
  15. KarlijnA91

KarlijnA91 Bekend lid

8 okt 2021
    996
    1.550
    93
    @Cupmix93 succes met je telefonische afspraak vandaag! Hopelijk heb je een goed gesprek.

@leandrotje, buikgriep is zo ellendig. Hopelijk is het snel over. Ik had bij mijn zoontje covid rond de eisprong, dus ziek zijn wil niet per se zeggen dat er niks kan gebeuren!

Cupmix93 vindt dit leuk.
  16. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Gesprek was prima, maar zoals verwacht willen ze niet behandelen vanwege mijn bmi. Wel een hele vriendelijke arts aan de lijn, die met ons meedacht en behulpzaam was ipv stug ‘je moet gewoon afvallen’.

Begin van de volgende cyclus een bloedonderzoek, herhaling van het zaadonderzoek van mij man en dan ook een echo bij mij om te kijken hoe alles eruit ziet.
    Dan kunnen we bij haar wel alle onderzoeken doen/plan opstellen. En het door een andere partij laten uitvoeren. Voelt krom, maar helaas is de bmi grens daar een hele harde.

MooseIsLoose en Delacour vinden dit leuk.
  17. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Ah best wat kwaaltjes zo te lezen. Wat shit is die vermoeidheid hé? Kan zo intens zijn. Hoe is het nu met je?

Ik heb sinds maandag ook duidelijk last van de progesteron die na mijn eisprong is aangemaakt. Veel meer dan ik normaal gesproken merk. Erg vermoeid, met vlagen misselijk, veel rugpijn. Vanochtend was het een piek, werd echt beroerd wakker en heb overdag ook nog 3 uur geslapen toen mijn dochter ook nog sliep. In de ochtend een paar duidelijke korte steken rechtsonder in m'n buik. Kans bestaat dat ik gewoon flink griep heb opgepakt en ziek ben/word. Is ook veel te vroeg nog voor een innesteling, dus ik ga nergens vanuit.

Cupmix93 vindt dit leuk.
  18. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat ze bereid zijn om de eerste stappen te ondernemen zodat jullie er dan bij een andere partij verder mee kunnen! Hopelijk word er dan snel meer duidelijk ❤️

Cupmix93 vindt dit leuk.
  19. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Dat jij ondanks ziek zijn alsnog zwanger raakte geeft me nog wat hoop. Ben heel benieuwd hoeveel roze er op deze lijst gaat komen! Wachten wachten wachten...

20. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Mijn zusje was ook flink ziek, daarna bleek ze ook in verwachting te zijn dus het kan zeker!

Limi99 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina