Hee meiden. Zo, even het weekend bijgelezen. Jeetje wat een hoop tekst ! Een up-to-date lijst heb ik al even niet meer gezien, maar hij lijkt wel wat rood te kleuren.. Dus gelukkig dit weekend ook wat positieve berichten over positieve testen. Gefeliciteerd meiden! Voor de rest als alles goed is dus nog maximaal een week wachten... Spannend hoor! Ik schrijf niet zo veel, maar duim wel heel hard met jullie allen mee! Voor mezelf maar rustig afwachten. Het zal wel niet, gezien mijn idioot lange cyclus weer deze maand. Maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Sorp en mrs blossom, van harte gefeliciteerd!!!! Eindelijk weer roze hier!!! Nou ik kon vanmorgen de testdrang toch niet weerstaan, had nog van die z&k gratis dipsticks, natuurlijk omowit. Precies zoals ik dacht, want ik heb heel sterk het gevoel dat het deze ronde niet gelukt is. Ik zeg kom maar op met die ongi, kunnen we aan ronde 3 beginnen. Ik hoop dat he gewoon woensdag komt, dat zou kloppen met mijn cyclus, maar had mezelf iets later op de lijst gezet ivn misschien verlaat ei. Dus sorry julli, het wordt denk zaterdag niet samen testen voor mij en eerder op rood. Ik kan me nl niet voorstellen dat ik zaterdag nog geen ongi heb. Ik weet het geen bloed geeft moed zeggen ze, maar na deze vroege test (kan al vanaf zes dagen voor nod) weet ik zeker dat mijn gevoel niet zwanger klopt, Ik blijf jullie volgen en duim voor veel roze! Ik laat het weten als ik officieel op rood ga. De lijst is trouwens al dagen niet meer bijgehouden, ik kan dat niet op mijn tablet. Wel jammer, want dat overzicht is wel heel duidelijk. Helaas is die deze ronde wel erg rood
Sorp gefeli!!! Mrs blossom nog steeds heerlijk zwanger, mooi zo!! Derde wat jammer Knuf voor degenen die rood zijn.. Ik word morgen zoals gepland ook gewoon rood. Bijna geen twijfel meer, alle symptomen wijzen er wel op dat ik ongesteld word en niet zwanger ben Dus volgende ronde voor mij ook..
Gefeliciteerd SorP en MRs Blossom. Ik zelf zit nog op wachtbankje. Temp nog steeds hoog. Nog niets gespot. Wil nog even een paar dagen wachten met testen. Heb afgelopen zaterdag getest (omowit), dus heeft nog niet veel zin om te testen nu, denk ik.
Gefeliciteerd Sorpp en mrs Blossom! Geniet ervan. @oermoeder balen! Op naar volgende ronde en nieuwe kansen. Hier nog steeds geen rood gespot. Had 2 dgn voor mn NOD wat krampen en daarna, afgelopen week ook. D8 steeds dat mn ongi door kwam zetten. Vanmiddag maar een test halen en morgen testen. Hopelijk kan ik mijzelf een verjaardagscadeau geven! Maar ben bang dat ik ineens een hele lange cyclus heb.
Gefeliciteerd sorpp en blossom!!! pfff begin het nu wel spannend te vinden!!! ik voel helemaal niets, alleen ontzettend zere tepels. Wil eigenlijk al gaan testen maar vind het zo zonde van de testen als het nu nog niet zou werken... Maar wachten tot woensdag!
Ha dames! Ben niet meer zo actief hier, sorry.. (zit alweer een maandje verder namelijk..) Maar kom toch even kijken hoe het hier gaat. Eens even paar pagina's terug lezen (alles gaat niet lukken hoor, actievelingen! )
Gelukkig heb ik gelezen dat er weer wat roze is bijgekomen. Super gefeliciteerd! Alle meiden op rood.. Ontzettend balen.. Iedereen op het wachtbankje of in onzekerheid: ik duim voor jullie! Dat jullie maar allemaal knal roze testen mogen krijgen! Liefs, Hartendief
Gefeliciteerd roze dametjes! Ik ben ziek en goed ook. Zelfs geen zin gehad om zp te bekijken deze morgen. Heb er ook geen goed gevoel over deze maand... Ik heb niets van voorgevoel, noch kwaaltjes... Terwijl ik die van A. wel had... Nuja pas volgende maandag NOD... Maar ik voel echt niets... Nu terug op de bank en straks naar de dokter... Doeg!
Ik kan me ook hier aanmelden voor mijn nod 30 sep naam:mevrouwtje88 leeftijd: 24 ronde: 6 kindje nummer 2
Iedereen die een mooie test in handen heeft, Gefeliciteerd. En voor de andere, ik hoop dat jullie ook snel mogen volgen en ik ook Voel me ziekjes en t lijkt alsof ik veel zwangerschapskwaaltjes heb, maar dit al nu 4 dagen en ik moet nog 7 dagen voor nod -ochtendmisselijk -donkere en grotere tepels -diarree -helemaal geen eetlust. Iemand die dit ook heeft gehad of dit kent zo vroeg voor de nod of zou ik gewoon beetje ziek zijn ??