Het is zo moeilijk om van die testen af te blijven! aarghhhh Ik heb me voorgenomen zondag pas te testen. Heb het uit zelfbescherming ook met ML gedeeld, haha
Ik toch maar morgenvroeg testen omdat ik denk (hoop) dat ie dan toch iets betrouwbaarder is met de ochtend urine. Nog geen bloed hier, alleen de hele dag door krampjes die niet ophouden
Hi ladies, zet mij ook maar een keer op de lijst Ik ben 35, ronde 5, eerste kindje.. Zondag of maandag is mijn nod.. Gelukkig druk weekend maar waaronder 1 in de wijnbar :-S Hoe kom ik daar nu onderuit? Zou het slecht zijn om een wijntje te drinken? Ik voel deze ronde trouwens helemaal niks, dus geen aanknopingspunten hahaha
@ Thijs1: wij "mogen" op zelfde dag testen! Bij mij ook in 1 week 3 mensen die heel dichtbij staan die hebben verteld zwanger te zijn.. Hoe blij je ook bent voor hen, het is toch even slikken..
Hey, meiden. Ik heb nu al sinds een dag of 5 bruinverlies. Kan ik dan spreken van een menstruatie? Het is best wel veel, maar gewoon bruin (excuses voor de details). Niets van helder bloed, terwijl mijn voorbije menstruatie wel heel heftig was. Groetjes, Lins
@ linsy: Kan 2 kanten op volgens mij. Meestal volgt daarop gewoon je menstruatie, maar een vriendin van mij bleek achteraf gewoon zwanger toen ze dat had en kwam er pas achter toen de cyclus erna de menstruatie uitbleef. Zou even afwachten of het rood bloed gaat worden. @wachtbankje: heb hier nog wel 2 testen liggen, maar test ook op z'n vroegst zondag of maandag. Als er dan nog iets te testen valt
Jeetje wat klote zeg!!!! Maar positief blijven he! We staan nu samen op 22 dus kunnen we elkaar er beetje doorheen slepen
Goldfishie wat jammer Ik hoop dat je roze bedoelt? Hier nog geen ongesteldheid maar wel al buikpijn enzo, dus ik verwacht 't vandaag..
Hier ook nog niets te zien wat op rood lijkt...ik durf echt niet te testen...vandaag heb ik van 9.00 tot 17.00 vergaderingen dus kan geen test kopen. Misschien dat ik er woensdagmorgen eentje koop en dan donderdagmorgen testen....als er nog steeds niets is natuurlijk...nog steeds erg gespannen borsten en ook pijnlijk, blauwe aders bij mijn tepels, vreselijk emo...zou het dan toch echt zo zijn??? Ik heb twee van mijn andere kinderen ook pas 4 dagen na NOD positief getest...zou nu dus ook kunnen...we'll wait and see... sterkte voor alle meiden op rood, jammer Goldfishie! 3S3, wij lopen nog gelijk op, hoop dat we toch echt binnenkort allebei een prachtige test mogen krijgen...
Hier weer zo'n twijfeltest, was int slaap gevallen nadat ik de test had gedaan Achja nu wacht ik tot zaterdag met testen zodat het eventuele HCG aangemaakt kan worden.. Nog mensen die pas op zaterdag willen testen of terug willen testen? Kunnen we elkaar een beetje er doorheen sleuren