NOD lijst 16 t/m 30 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos6

Roos6 Niet meer actief

oeh, spannend!!!!

2. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL

Hier ook grieperig! Maar ik heb al 2 dagen koorts en vroeg me af of dat geen kwaad kan voor een eventueel bevrucht eitje!?

EDIT: heb anders ook niets van klachten, maar had ik van ons zoontje ook niet, pas na NOD eerste kwaaltjes

3. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Roos6; ja leuk he hier een beetje kletsen :) Twee vriendinnen van me weten het en mn nichtje, verder niet..

4. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Roos6: Ja leuk om alles zo te delen met iedereen hier! Ik vind het nu al fijn aangezien ik er verder met niemand over kan hebben. Lijkt me wel heel moeilijk als het zover is om het voor je te houden.. Ik kan namelijk heeeel slecht dingen verzwijgen en mijn moeder ziet alles meteen! Maar goed zover is het nog niet... Eerst geduld, arrgh!

5. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Heel spannend voor jou! Ik duim voor je!:)

6. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Wtf. Ik zie een heel licht streepje... Omg!

Morgen sowieso nog een keer testen in de ochtend, maar wtf. Ik zit hier te omg'en niet normaal.

7. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Enfermera: Dan is het gefeliciteerd!!!! Een streepje is een streepje!!!!
    FEESTJE!!!! ( maar dan wel zonder alcohol nu ;) hahahha)

8. ilseilse

ilseilse Lid

30 aug 2013
    34
    0
    0
    Wow wat een supernieuws! gefeliciteerd!!! echt superleuk zeg.

9. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Enfermera: helemaal cool!

10. DeBa

DeBa Actief lid

4 aug 2013
    198
    0
    0
    Wat leuk Enfermera, gefeliciteerd!

Ik wil ook graag op de lijst..
    NOD 30 sept
    24 jaar, ronde 4, eerste kindje

11. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Gefeliciteerd meid! Hopelijk morgen een duidelijke testuitslag!

12. Julli

Julli Niet meer actief

Jippie Jippie, gefeliciteerd!!! Mooi roze is niet lelijk :-D

Leolientje, Ik wacht in ieder geval tot vrijdag, maar het liefst tot zaterdag. Ga je dat nog redden? Hihi moeilijk he.

Lientje, ik weet niet hoe dat zit met griep etc. Ik denk het niet maar durf het echt niet te zeggen.

Leuk hoor positieve testen laat het maar de eerste van een hele reeks zijn!

13. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Bedankt!! jeetje. Ik ben nog even flabbergasted meiden! Jezes! Gewoon 2 strepen! Te bizar, had dit zo niet verwacht!

14. 3S3

3S3 Niet meer actief

Jaaa gefeliciteerd!! :)
    Heeel leuk!
    Ik heb me voorgenomen om bij geen bloed pas zaterdag weer te gaan testen, de hoop is nu wel bijna weg omdat ik vanmorgen helemaal blanco testte...
    Horen jullie vaker op dit forum dat iemand na NOD negatief testte en paar dagen later alsnog positief?

15. 3S3

3S3 Niet meer actief

Wat jammer!!
    Hoop voor je dat je vermoedens kloppen nu, wat voor symptomen heb je?

16. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Gevoelige borsten, emotioneel, rommelige darmen, rugpijn en andere vage dingetjes... ik weet niet heb zomaar het positieve gevoel...Ik zou echt zwaar in de war zijn als ik over een paar dagen niet positief test...

Horen jullie vaker op dit forum dat iemand na NOD negatief testte en paar dagen later alsnog positief?

Ja, ik heb al vaker na NOD negatief getest en pas 4 dagen na NOD positief. Dan dacht ik dat ik niet zwanger was maar werd maar niet ongesteld...en dan later nog eens testen en dan was het toch positief...dus ik hou ook nog hoop...nog geen spoor van een naderende ongi...

17. 3S3

3S3 Niet meer actief

Oja klopt, van jou wist ik het, dat had ik gelezen.
    Maar hoor van anderen dat ze alsnog ongesteld werden na een paar dagen tot een week.
    Ik was ook best wel verbaasd met mn negatieve test vanmorgen, heb ook wat symptomen maar hopelijk is het bij mij hetzelfde als wat jij een paar keer gehad hebt: alsnog positief testen over een paar dagen!
    Vraag me ook af bij de kruidvat test, er staat in de gebruiksaanwijzing: exact 4 druppeltjes erin doen, maar het ging niet erg soepel bij mij haha, wie weet te weinig of teveel erin gedaan ;)

18. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Jeejjjj eindelijk weer wat roze erbij! Gefeliciteerd!

Roos die kv testen met de druppeltjes ik kom er ook niet over uit. Kan me niet voorstellen dat dat genoeg is lijkt zo weinig. Maar dat besef zal wel pas komen als er 2 strepen staan.
    Al ben ik meer een voorstander van het dippen tot waar mag en tellen.

Hier is het allemaal maar vreemd na de druppel vanmiddag nog een bruine druppel gehad snap het echt niet meer hoor.
    Mijn eerste cyclus was niet bij te houden moest ik om het half uur wisselen. 2 erna waren redelijk maar wel rood. Vorige ms alleen bruin ook maar minimaal. En dan nu dit weer. Kan toch niet gezond zijn.
    Heb me voor genomen te kijken tot na het weekend en anders toch maar een afspraak bij de ha maken.
    Zou ook eens allemaal normaal gaan jeetje.

19. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enfermera: wooooooaaaaaa! Superleuk! Gefeliciteerd!

20. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Goedemorgen lady's!

Hier nog steeds hetzelfde.. 17 sept was mn NOD dus nu al meer dan een week overtijd... Voel me wel anders en zelfs al een beetje zwanger.. Zaterdag pas weer testen, nog 3 dagen! Moest het dan nog steeds nega zijn toch maar eens naar de HA..
    Testers: veeel succes! Ik duim!
    Ik hoop dat er niet te veel rood meer bijkomt :( en voor diegene die hun ongi al hebben: heel veel succes de volgende ronde!

Deel Deze Pagina