NOD lijst 16 t/m 30 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3S3

3S3 Niet meer actief

Hier hetzelfde verhaal!
    Ik ga nu zaterdag pas weer testen, probleem bij mij is dat ik mijn cyclus nog helemaal niet weet, ronde 1 dus...
    Wel krampen vandaag, maar dat heb ik heel vaak, ook als ik niet ongesteld moet worden.
    Nou ik hoop toch echt positief voor ons allebei!
    Sterkte met afwachten!

2. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Gefeliciteerd! Voor degene wie ongesteld zijn geworden, heel veel succes volgende ronde! Ik mag nog wachten tot zondag en dan testen.... BRRRR vind het spannend!

3. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Nou ik mag ook op rood dus schuif door na het volgende topic

Succes dames en laat die lijst mooi roze kleuren!

4. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Nee ben nog niet naar de huisarts geweest ga nog wachten tot dinsdag dan ben ik 2 weken overtijd en dat vind ik toch wel heel lang en is het volgens mij niet normaal meer..

5. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @enfermera: wat supercool zeg!!!! Gefeliciteerd! pfoeh eindelijk een beetje roze erbij joehoeee!!

@julli: ja ik vind het verschrikkelijk dat wachten wordt steeds moeilijker nu het dichterbij komt.. Maar ik ben vastbesloten vol te houden tot zaterdag!! Ten slotte is dat al over 4 daagjes, dus als we nog een beetje afleiding kunnen vinden gaan we dat gewoon helemaal halen!

@roos: Ik heb 1 vriendinnetje die echt weet dat we bezig zijn en verder niemand. Meer omdat ik geen zin heb in constant vragen of het al zo ver is. Dat wordt wel vervelend als het lang gaat duren denk ik zo..

@dribbel: wat balen zeg :(

@hier: voel me iets beter gelukkig, wat minder een vaatdoek! Heb helemaal geen symptomen meer gehad na mn ei dus ik vrees het ergste.. Maar zaterdag zullen we het weten!

6. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Hi Roos! Welkom! Ik heb ook 30 sep mijn NOD! Spannend! Ik voel ook van alles, lijkt op mn eerste zwangerschap. Maar toch bang dat mn lichaam me voor de gek houdt. Wanneer ben jij van plan te gaan testen??

7. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    @Enfermera: Gefeliciteerd!!

8. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Wow! Enfermera!! Gefeliciteerd!! Heeeel duidelijk!!
    Sorry als ik meiden oversla, hou t niet bij hier hihi...

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Enfermera: gefeliciteerd! Mooie test! :)

10. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Dank je wel. Het is nog niet helemaal doorgezet. Maar ik vrees toch dat ik doorga naar de volgende ronde.

11. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Wachtende meiden: succes en hoop voor jullie op een positieve test.

Alle meiden op rood: Ik 'zie' jullie (helaas) weer de volgende ronde.

12. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Rode dames balen hopelijk volgende ronde roze:)

Roze dames gefeliciteerd

Hier nu afwachten vanaf gister kan mijn ongi komen maja met die onregelmatige cyclus van mij

13. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Dribbel1978 thanks! En wat stom van je negatieve test...

Bedankt voor de felicitaties nog! ^^ :)

Meiden heel veel succes nog, ik hoop en duim dat het de volgende ronde (of misschien nu nog) raak is voor jullie!
    Ik schuif door naar een ander topic!

14. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies! Het wordt spannend voor ons niet? Nog 5 dagen tt NOD! Ik ga zondagmorgen toch een testje wagen... Alhoewel mijn NOD dus ook op 1 sept kan vallen...

Hier geen kwaaltjes, enkel gevoelige tepels... Maar kan zijn van onthormonen nog. Ik denk dat het niets zal zijn deze ronde. Ben er ook een heeeeel pak minder mee bezig... Raar... Kben berustend voor het ogenblik ;)

15. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    Alle roze, gefeli!!! Spannend, veel dames overtijd zo te lezen! Ik ook.. ( zie hieronder) of ik heb lange cyclus?? 17 sept NOD en 23 nega test. Sinds gister M'n borsten wel iets gespannener en gevoeliger.. Al tijdje natter daaronder alsof t eruit loopt.. Witte afscheiding. Eergister beursgevoel in mn buik. Vanmorgen misselijk bij wakker worden. Maar had ook erge dorst? Vanmid krampen, maar nog g1 ongi gespot.. Dinsdag maar weer testen en anders HA.

16. 3S3

3S3 Niet meer actief

Ik heb dezelfde klachten als jij Linnie, hopelijk betekent het gewoon positief voor ons en hebben we gewoon erg weinig hcg in ons lichaam?? :)

17. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Spannend he.. Ik denk dat ik het niet kan laten en zaterdag ga testen... Als daar niks uit komt kan ik me beter instellen dat ik toch ongesteld moet worden. Dan blijft het niet langer weg door de 'stress' zeg maar. Stel hij is negatief en ben dinsdag nog niet ongesteld dan weer testen! Mezelf beetje kennende, heb echt geen geduld! Wanneer ga jij testen? Spannend en leuk dat we dan tegelijk zijn! Heb trouwens testen van de sensitest (4dagen voor NOD) Iemand ervaring mee?

18. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Pff daarstraks wat roze gespot.. Kvermoed dat ik doorkan naar de volgende ronde..
    Pff net een enorm emo-moment gehad, zie het even echt niet meer zitten

19. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @nahlatje: ooooh baaaaalen meid! Gooi t er ff lekker uit en dan weer jezelf bij elkaar rapen en vol goede moed door! Je kan het!

20. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Bleh Nahlatje! Echt heel stom! Ik snap dat je na dik een week overtijd echt verdrietig bent. Dikke knuffel!

Ego: hier ROOD :(. Op naar ronde 14... Duurt echt veel langer dan ik ooit had verwacht.

Succes allemaal

Deel Deze Pagina