NOD lijst 16 t/m 30 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    De meiden die misselijk zijn en negatief testen... Je wordt toch pas misselijk door hoge hcg waarden dacht ik? Door dat snel stijgen van het hcg hormoon?

2. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Wat veel rood zeg! Niet normaal meer, vervelend zeg! :(

Gefeliciteerd natuurlijk aan alle zwangeren, geniet ervan! :)

Ik had vandaag mijn NOD en nog geen bloed. Vanochtend getest, maar was negatief. Nu afwachten, ws. op een volgende ronde, voel niets aan mijn lijf.

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Idd veel dames op rood :(

4. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Oh leuk zaterdag al!! Ik heb mijn man niet kunnen overhalen om eerder te gaan testen, hij wil t echt graag samen doen (ik eigenlijk ook wel, mooi moment samen) dus ik denk dat wij pas 2 okt gaan testen (mocht t dan nog zijn uitgebleven)
    Ik heb van z&k, staat op dat t 6 dagen van te voren al kan.

Ik heb trouwens nog steeds krampen (elke dag) alsof er n baksteen in mn buik zit, trekkend gevoel in mn liezen. Het voelt n beetje alsof ik ongi ben en tegelijk mn eisprong heb... En dit voel ik al n week! Vandaag ook vaak duizelig, hoofdpijn en met vlagen misselijk (heb bij vorige zwangerschap van week 6 t/m week 16 dagelijks meedere malen over de rand van de pot gehangen, bleegghhh)
    Blijft spannend dit hoor...

5. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Ik was bij mn eerste zwangerschap voor NOD met vlagen misselijk, maar dat was peanuts vergeleken met na de 6e week. Was toen echt n vaatdoek, kruipend naar t toilet, 10x achter elkaar, zal jullie verder de details besparen.

Maar t komt door t hcg idd. Dat wordt steeds meer dus de misselijkheid ook! Maar je hebt ook van die vrouwen die nergens last van hebben...

6. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Oh ik word echt niet goed, zo zenuwachtig ben ik! Loop mezelf echt helemaal gek te maken. Buddy Julli hoe gaat het met jou??

7. Julli

Julli Niet meer actief

He he het einde van de maand komt in zicht, de laatste testers de komende week. Ik hoop dat enfermera de toon heeft gezet :)

Vandaag eindelijk geen test drang. En het schiet al op.
    Hoe trekken de andere zaterdag testers het..
    Leolientje? Ik heb ook geen duidelijke symptonen. Ik heb wel last van obstipatie maar ik heb zelf ook lastige darmen... :( en is dat zo vroeg wel al een symptoom?

Ik hoop het nog ontzettend dat het raak is droomde vannacht van twee positieve testen maar ik verwacht toch mijn periode zaterdag.

8. Julli

Julli Niet meer actief

Haha leolientje! We waren gelijk een bericht aan het typen!
    Ik trek het goed vandaag! Jij ook!! Kop op! Je kan het.
    Het is nog vroeg liever geen onterechte teleurstelling nu. Nog een paar daagjes. Adem in adem uit! :)

9. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even kort, voel me nogal depri, dus wil me niet te veel bezig houden met forum, sorry. Nog geen ongi, maar wel al heftige krampen en meer slijm, dus zal morgen wel komen, zo gaat het nl altijd. Verder helemaal geen symptomen en na mijn nega test van de week verwacht ik niks anders als op naar de volgende ronde!
    Ik probeer jullie wel te volgen hoor! Van harte gefeliciteerd Enferma! Leuk!
    En veel meiden overtijd, spannend hoor!
    Hie gaan we vrijdag in de verbouwing, dus kan mijn huis niet in en heb dus ook geen internet tot volgende week. Ik zal nog even melden als mijn ongi doorgebroken is als het er voor vrijdagochtend is zodat het in de lijst kan. Ik duim voor jullie!!!

10. Julli

Julli Niet meer actief

Wij ook voor jou Derde!
    We hopen gewoon evengoed en duimen dat als we je weer horen je goed nieuwe hebt!
    Succes met de verbouwing.

11. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @julli: haha wat grappig!! Ja joh gaat wel weer thnx voor de bemoedigende woorden! Gelukkig morgen en vrijdag druk op t werk dat scheelt weer! We gaan het gewoon halen!

@derde: oh wat balen! Sterkte en veel succes met de verbouwing

@kv 2v5 test: kan die 1 dag voor NOD ook al positief zijn of moet ik echt wachten?? i.v.m. zaterdag, testdag :)

12. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113

Ja wij gaan het ook samen doen.. Hopelijk komen er twee streepjes te staan. Bijzonder, ik heb ook zulke kwaaltjes. Ik heb de eisprong goed gevoeld vorige week en eigenlijk sindsdien steeds steekjes en soms kramp. Ik ben sinds vorige week ook echt doodmoe, overdag kan ik zo slapen (probeer het niet hoor omdat ik ritme wil houden). Ben prikkelbaar (kan door de spanning komen denk ik) en sinds deze week enorme trek in snoep. Meestal heb ik dat ook als ik ongesteld moet worden.. Ik heb ook opeens obstipatie waardoor me buik echt dik is. Ik heb maatje 34 maar het lijkt net of ik zwanger ben. Mijn vriend schrok toen hij mijn buik zag en is overtuigd dat het zo is maar dat kan toch helemaal niet zo snel? Alle pijntjes die ik voel koppel ik aan een eventuele zwangerschap maar ik kom er nu wel iets meer van terug.. Straks is het niet zo.. Vraag me af of het niet tussen de oren zit......

13. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg nu wel testdrang... Nog tt zondag wachten! Ik word gek!!

Toen ik bh uitdeed voelde ik mijn borsten wel meer dan anders, maar ze zijn niet groter geworden. Heel fijne steekjes in onderbuik, maar echt pijnlijk kan ik ze niet noemen... En moe? Mja, heb deze namiddag bijna 3 uur geslapen, maar heb bronchitis ook en voel me wat belabberd. Pfff fast forward naar zondag aub? ;) ik heb ook mijn eisprong heeeeel erg gevoeld deze maand en goed geklust ervoor! Dus er moest zeker een pakketje klaarliggen!

Kom op dames! Een roze afsluiter van de lijst!

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    K2v5 testen al vanaf 4 dagen voor NOD positief. :)

15. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @seit: thnx mooi zo! dan gaan we zaterdag maar gewoon een testje wagen! wanneer ga jij testen?

16. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    @Lientje zet hem op. Ik zou ook graag willen testen, maar moet ook tot zondag wachten......

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Zondag! heb het voor de eerste keer met ML gedeeld dat ik zondag ga testen. Heb mij mn eerste zwangerschap ook alles 'alleen' gedaan en vind het wel eens tijd worden dat hij die spanning meemaakt :p (maar aangezien mannen dat onderdeel vaak niet begrijpen en alleen wij 'zwanger.willen.worden.vrouwen' begrijpen, denk ik niet dat hij er net zo spannend in staat als ik) maargoed, we gaan samen de test doen! voor het eerst! jeej :D

18. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Ik herken je gevoel, toen manlief thuiskwam had ik het ook. Hij zelf had het er ook heel moeilijk mee. Maar we rapen ons wel weer bij elkaar en gaan er volgende maand weer voor!

19. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    Helaas rood hier, gisteren negatieve test, vandaag was het weer zo ver...

20. 3S3

3S3 Niet meer actief

Ah super balen zeg!! :(
    Sterkte en succes in de volgende ronde!

Deel Deze Pagina