Hallo allemaal! Ik werd daarnet wakker en moest zoooo dringend plassen... Heb dan maar getest zo vroeg op de ochtend... En ik dacht dat ik droomde... Zo zie je maar... Ik had het echt niet verwacht...
Wouwwww gefeliciteerd Lientje!!! Zie je nou... Je hoeft niet altijd van alles te voelen. Geniet lekker!!
Wihoooeeee!!! IK MAG OP ROZE!!! Vanochtend was mn temp weer sky high 37,7!! En heb ML over kunnen halen een test te doen... Vette streep en CB zegt 2-3 weken! We voelen ons zoooo bevoorrecht dat het meteen raak is. Voor de meiden die nog wachten: don't give up!! Ben heel benieuwd naar jou Lientje! Wat n rode lijst, gelukkig n roze afsluiter! Iedereen heeeeel veel geluk gewenst voor in de toekomst!
Gefeliciteerd Lientje! Hier ook getest en negatief... Dus zal ook wel niet meer positief worden.... Het kan zijn dat mijn cyclus 29 dagen is dan is morgen mijn Nod, maar dan had ik nu denk ik ook al positief moeten testen als het wel raak is.
Skattie en lientje gefeliciteerd!!! Onwerkelijk he Ook meteen de calculator gedaan voor de uitgerekende datum? Thijs1, geen bloed geeft moed. Sterkte meid. Ik ga voor je duimen.
Hier denk ik voorzichtig op negatieve test..ben voor het eerst overtijd ! Niks wijst op aankomende menstruatie..we wachten nog even verder test was Omowit /vaag een waas. Heb geen foto nog kunnen nemen! Dinsdag nieuwe poging
gefeliciteerd lientje en skattie!! ik heb vannochtend nog getest en nog negatief... maar ook nog geen bloed.. zijn er ook meiden die pas na nod positief testte? xx
Wow Lientje en Skattie gefeliciteerd!!! Lientje jij geeft me wel stiekem nog beetje hoop al probeer ik mezelf wel voor te bereiden op de teleurstelling die gaat komen. Sinds gister af en toe menstruatiegevoel/krampjes.. Maar nog geen bloed gezien.. Wel last van maagzuur. Fingers crossed! Morgen is nod..
Gefeliciteerd meiden! Hier gisterochtend ietwat roze tijdens afvegen, daarna beetje bruin en eind van de dag een HEEL klein stipje rood helder bloed (als een pennenstip). Gisteravond had ik enorme krampen, paracetamol genomen en lekker gaan slapen, pijn in borsten werd minder, ik dacht.. morgenochtend ongesteld! Maar tot nu toe niks meer, borsten worden ook langzaam weer gevoeliger maar nog steeds negatieve of "tuurstreep" (action)testjes. FRUSTREREND!
Skattie ook gefeliciteerd. net gehoord dat een vriendin van mij zwanger is... Best beetje moeite mee. Ik gun het iedereen, maar wil zelf ook graag een tweede.. En ja ik heb een lief mannetje rondlopen en daar ben ik ook erg blij mee, maar een broertje of zusje zou ook fijn zijn.. Het frustrerende is dat ik al drie dagen het gevoel heb dat ik ongesteld ben. Lage rugpijn, hoofdpijn en lijkt of ik leegloop, steken bij liezen.. Elke keer naar de wc, maar niets..Aan de ene kant heb ik nog een beetje hoop aan de andere kant denk ik dat het toch niet raak is.... Pff wat is dat toch spannend dat wachten. Als ik dinsdagochtend nog niet ongesteld ben doe ik weer een test....
Snap je gevoel helemaal!!! Is ook super lastig om "opeens" overal vrouwen met bolle buiken of volle wandelwagens te zien lopen of het wééér van iemand in je omgeving te horen. Tuurlijk ben je blij voor iedereen, maar als je er zelf zo mee bezig bent is het echt heel lastig. Wij zijn vast binnenkort aan de beurt! Sterkte
@Kiwi31: *knuffel* Hopelijk is het snel raak en blijft ie dan zitten.. @Lientje1986 & Skattie84: Gefeliciteerd!!! :-D