madame V 23 jaar 3e ronde 1e kindje. zou iemand mij op de lijst willen zetten? hallo dames! ben in april al gestopt met de pil maar zie onderschrift: heb nou niet echt een regelmatige cyclus. deze cyclus met ovu testen begonnen. en had gedacht dat mijn nod 15 sept zou zijn. ( zelfde cyclus als vorige keer in de hoop dat ze steeds korter worden ) had gedacht vorige week mijn ei te hebben maar de streepjes bleven nog te licht volgens de dames in het 1 t/m 15 nod forum. nu ben ik ervan overtuigd vandaag mijn ei gevonden te hebben dus ik schuif ook meteen maar een plekje door heb in grote lijnen alles bijgelezen, en ben verslaafd dus zal aardig goed op de hoogte blijven van jullie allemaal! hopen op veel rood deze maand!
OMG ik lag echt in een scheur.. hopen op veel rood Anyway. Welkom.. We gaan gelijk op, hoewel ik lichtelijk het spoor bijster ben, heb ik ws. vanmorgen mijn ei gehad. En MMMarian ook vandaag ws.. Al is die al weeeken het spoor bijster hahahaha. Nu kijken wie de kortste LF heeft .
Ja joh, wij hebben gewoon heel eigenwijze eitjes.. ik ben echt al ff het spoor bijster, maar ja.. als je dan kijkt naar mijn recente ovutestje.. begint het er op te lijken dat ik terug op de rails ben ahahaha Maar ja, wie weet neemt me ei me gewoon weer in de het ootje haha.... waar is jou foto?
Ja ik vind het ook wel grappig.. samen zoeken naar ons ei.. die zitten gewoon gezellig samen te lunchen.. wachten tot ze een leuke zaadcel voorbij zien lopen en jumpen dan ineens op hihi en marytje.. als ik hem zo zie jou foto, denk ik dat je test nog donkerder kan.. ik had hem ook zo! En nu ineens is die paars.. we gebruiken dezelfde testen toch? (Dat word nog even wat meer fantasieën loslaten )
Hahaha.. ja zou je denken he. Ik heb mijn banner ook maar even terug veranderd BOEBOE. Maar ik ga over 10 dagen toch al wel de eerste test doen .
Haha, oke is goed. Ik kan wel zeggen dat ik later test, maar dat lukt me toch niet. En beter dan nog een enigszins realistische datum prikken (genoeg vrouwen die op dpo 10 al wat zien toch!) dan dat ik vanaf 6 dpo dagelijks loop te testen . Dit moet lukken.
Ok.. Daar heb je een punt! Ik heb nog 5 zw. testjes van one step.. zal ik gewoon gek doen.. gekke dag.. en met je meedoen op de 12e?
Ha meiden! Ik zie allemaal. Fotos voorbij komen van ovulatietesten! Ik vind t top om te zien aangezien ik ze.ook gebruik! Echter.ik lees vaak dat jullie meerdere dagen een streepje hebben,dus (licht) positief testen...nu moet.ik volgens mn kalender woensdag mn ei hebben en mijn ovutest is omowit! Niets nada noppes te bekennen Zit nu te denken om maar 2 testjes te doen dus naast mn test om 11.00 ook nog.eentje om 20.00 ofzo... hmmmmmm vaaaag!
Goedemiddag! Mijn NOD is de 17e. Ik wil graag een derde, manlief niet helaas... Toch kom ik meekletsen, want gisteren onveilige sex gehad
Zoals je kunt zien zijn sommige van ons (hihi) niet helemaal experts in ovutestjes.. maar van wat ik heb gelezen kunnen ze van omowit ineens ook knallen.. en als je woensdag je ei zou hebben is alles nog mogelijk hoor Gewoon lekker doortesten, dan komt die vanzelf tevoorschijn..
Mmmarian, oke dank je voor de geruststelling! Dacht opeens shit of.heb ik hem al gehad!!?? Dan ga ik gewoon vanaf morgen die 2 testjes doen en wacht ik af! Alleen stel dat ik dus dinsdag die knalstreep heb, dan heb ik woensdag mn ei...wat zouden jullie dan doen? Dinsdag,woensdag en donderdag klussen of alleen dinsdag en donderdag? (Vanwege t zaad wat dan beter is etc) En ik had t nog niet in kleur gezet (weet alleen niet welke kleur ik nu moest.doen?!) (Sorry!) Chris,28jaar, ronde 1, 1e kindje NOD 18sept