Mag ik meedoen? 28 jaar, ronde 14 inmiddels? Zijn al sinds maart 2012 bezig maar even een paar rustmaandjes gehad. Mijn nod is 10 september. Zitten in de MMM. Iedereen deze maand, heel veel succes en klus ze!
Linda.. jeeetje, wat hou jij het spannend zeg! Ben heel benieuwd.. @hier: Menstruatie eindelijk bijna voorbij, duurde langer deze keer, maar kwam ook veel later dus had vast iets in te halen haha.. Deze maand weer ovulatietesten halen, omdat mijn cyclus zo ontzettend onregelmatig is, en dit de eerste menstruatie is die niet opgewekt is met hormonen heb ik geen idee hoe het deze maand gaat lopen.. Gebruiken jullie ook testen?
goede morgen dames! ik wil ook graag op de lijst 28 jaar, ronde 4, 1e kindje nod 16-9. Voor deze 4 rondes bijna een jaar pauze gehad en nu gaan we er weer voor helaas heb ik last van 1 niet zo'n goed werkende eierstok (maakt cystes aan) maar ik blijf de moed er in houden! @Marian ik gebruik geen testen omdat het dus bij niet zo'n nut heeft.. oh wat vervelend dat je ongi telkens opgewekt moet worden of heb je er niet zo veel last van??
Mag ik ook op het lijstje? Vandaag eindelijk ongi geworden, 1e cyclus was 26 dagen en de laatste duurde ineens 33 dagen. Heb nu het gemiddelde genomen, 30 dagen, dus NOD 16 sept voorlopig. Ga deze rond wel wat serieuzer ovu testen gebruiken (heb ze nu besteld bij Z&K), dus het kan nog veranderen Zoumooizijn, 29 jaar, 3e ronde, 1e kinde, NOD 16-9
Mag ik van datumloos naar woensdag 18 september. Ben net ongi geworden met 32 dagen. Dus met volle moed naar ronde 2! Ben wel blij met 32 dagen en dat het niet veel langer duurt. Succes allemaal liefs
♥ NOD- lijst 16 t/m 30 September 2013 ♥ 16. (2) : Marcia85, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Zoumooizijn, 29 jaar. ronde 3, 1e kindje 17. (3) : MMMarian, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Nahlatje, 19 jaar, ronde 6, 1e kindje Claudia88, 25 jaar, ronde 4 na MA , 1e kindje 18. (2) : mienma, 34 jaar, ronde 1, 2de kindje Linda89, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (0) : 20. (0) : 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (1) : DanielleJ, 32 jaar, ronde 3, 2de kindje 25. (1) : GwoonAn, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje 26. (0) : 27. (0) : 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos. (0) : Illegaal: T o t a a l: 9 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
De lijst is weer up2date.. Hopelijk krijgen we komende ronde veel (het liefst allemaal) positieve zwangerschapstesten. Gebruiken jullie allemaal ovulatietesten? Ik ben deze ronde ermee gestart. Mijn ei nog niet gevonden, ik denk begin september...maar wil hem absoluut niet missen!! Wens jullie allemaal veel klusplezier, geniet er lekker van en hopelijk is het raak.
Dank je wel voor het updaten en hopelijk idd allemaal op roze ik gun het iedereen. Ik werk ook met ovutesten heb verschillende merken gebruikt en vind de testpoint van de etos het fijnst. Ik ben 31 juli gestopt met de ovu testen en 2 aug nog geklust en 3 aug mn ei gehad als ik vandaag 14 dagen terug ga. Dus had raak kunnen zijn deze maand begin ik op dag 10 met ovutesten zodat ik hem niet mis. Success
♥ NOD- lijst 16 t/m 30 September 2013 ♥ 16. (2) : Marcia85, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Zoumooizijn, 29 jaar. ronde 3, 1e kindje 17. (3) : MMMarian, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Nahlatje, 19 jaar, ronde 6, 1e kindje Claudia88, 25 jaar, ronde 4 na MA , 1e kindje 18. (2) : mienma, 34 jaar, ronde 1, 2de kindje Linda89, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (0) : 20. (0) : Mart, 13e ronde, 1e kindje 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (1) : DanielleJ, 32 jaar, ronde 3, 2de kindje 25. (1) : GwoonAn, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje 26. (0) : 27. (0) : 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos. (0) : Illegaal: T o t a a l: 10 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (1), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Weer niet gelukt Heb mezelf maar in groen gezet want die mmm is wel een feit nu. Voor eisprong krijg ik een laparoscopie. Ik hoop dat ik snel genoeg herstel zodat dit geen verloren is.
Hoi dames, ook ik mag me aansluiten bij jullie. Net ongesteld geworden. Ik mag nog even op datumloos tot ik me ei heb gevonden met de ovulatie testen. Dayna, 27jaar, 15de ronde, 1e kindje, MMM
He bah, jij hier ook weer Dank je wel! Dat is een kijkoperatie in het gebied bij je baarmoeder en eierstokken. Ze gaan kijken of alles daar goed zit en of mijn eileiders ook toegankelijk zijn.
Heb afgelopen rondes twee miskramen achter elkaar gehad dus deze keer ongesteld worden vind ik op zich niet zo heel erg en misschien ook wel beter voor mijn lijf. Maar hoop natuurlijk wel snel weer zwanger te zijn.