Goedenmorgen meiden, Ik wil mij ook maar weer bij een NOD topic voegen. Pharilla, 35 jaar, ronde +/- 14 (2e ronde na 3e mk ), 1e kindje NOD 17/9 Vandaag zonder twijfel mn eisprong... rugpijn (heb ik iedere keer) , druk in onderbuik, mega tempdaling en erg veel zin. Meestal een lf van 12 dagen , maar voor t gemak toch maar 14 dagen aangehouden. Helaas manlief erg moe laatste paar dagen .. dus alleen in t weekend echt "van bil" geweest. Maar goed.. 2e zw schap was t ook raak terwijl we 3 dagen verplicht moesten onthouden voor eisprong.. (door vruchtbaarheidsonderzoeken) En gyn blijft zeggen dat de vruchtbare periode 7 dagen voor eisprong begint.. en stopt op de dag van.. dus daar gaan we ook maar van uit he Anyway.. hopelijk krijgen wij ook snel onze plakkerd en hebben wij niets meer aan de onderzoeken die nu gedaan zijn na de 3e mk. Op naar een vruchtbare maand meiden!! Oh en ik heb gezocht naar een lijstje.. maar heb aantal pagina's terug gekeken en niets gevonden.. dus als iemand het bij houd, zou je mij ook willen toevoegen alstublieft? Alvast bedankt. X Joyce
@Elionorah Bedankt voor je stukje over de b12.. ik wist wel dat b12 belangrijk was (krijg er zelf al 2 jaar injecties voor).. Maar dat het ook echt je kindje kan schaden.. ik ga nu gelijk denken aan mijn jongste dochter, zij heeft het DiGeorge Syndroom en er zijn allerlei chromosoom en Gen onderzoeken geweest maar volgens de artsen komt het niet bij 1 van ons weg en is het echt een nieuw ontstane chromosoom fout.. Nu ik dit stukje over b12 lees, ga ik denken, is het niet een mogelijkheid dat het toch niet helemaal toeval is maar misschien echt mijn b12 die veel en veel te laag was? We zullen het niet weten maar toch.. Pas sinds 2 jaar zijn ze erachter, maar de klachten die ik erbij heb, heb ik al jaren, dus mijn arts denkt dat dit al veel langer speelde.. En aangezien ik de laatste paar dagen, zoals ik al typte in mijn vorige bericht, enorm veel tinteling in mijn handen heb, vandaag toch maar even een lab papiertje halen om het weer even te controleren. Ik had 2 jaar geleden waardes van onder de 50, na een aantal injecties gelukkig weer gestegen maar ik blijf ervan afhankelijk.. nou we zullen zien! @Pharilla: Heel veel succes deze ronde!!
Bedankt, ik hoop ook dat jij snel weer zwanger bent! Wbt de ovutest updates. De controledrang komt voort uit onzekerheid. Ja, omdat het de eerste keer is, maar in mijn geval ook omdat ik al bijna 1,5 jaar bezig ben. Omdat ik een medische afwijking heb waardoor ik zelf geen ei heb. Omdat ik bij de 2 goede eisprongen die ik had, 2 vmks heb gehad. Dan wil je "alles doen wat je kunt", al is het een illusie dat je uberhaupt iets kunt doen. Dan ben je ook bang. Bang dat er weer geen ei komt, dat je lijf weer 2 maanden weggooit, of dat er wel een ei komt, maar dat het vruchtje niet blijft plakken. Hoe sneller je weet dat er iets wel/niet goed is, hoe langer je je psychisch voor kunt bereiden (op een vmk of een slechte ronde). Het eerste jaar deed ik ook niets, niet tempen, geen ovutesten. Op een gegeven moment is de lol er wel af. Genieten van zwanger worden?? Niet voor mij meer. Ik probeer, maar het is moeilijk. Ik ben heel blij dat ik er hier op ZP mee kan komen, dat er meiden zijn die mee willen kijken, die hetzelfde doen. Ik snap dat het soms vervelend is voor meiden die nog volop aan het genieten zijn van het zwanger worden, en die makkelijk zwanger (kunnen) worden. Dat is prachtig, jullie zijn gezegend. Ik gun iedereen het voortbrengen van nieuw leven evenzeer. Bedankt voor de B12 tip. Ik ben zelf al aan alle middeltjes & methoden die je maar kunt bedenken . Tarwekiemolie, omega3, zwanger worden pillen (met b12 dacht ik), koolhydraat & zuivelarm dieet, veel sporten.
Hoi dames, iemand ervaring met de 123ovulatietesten? ik test telkens een beetje rond de zelfde tijd. Laatste paar dagen 2x per dag omdat ik mijn ei niet wil missen. Maar hoe hij gister donkerder werd word hij nu weer lichter en zoals je ziet op mijn banner zit ik toch al op dag 18, hmm even wachten nog dus. Wat vinden jullie fijne ovutesten? De testpoint van de etos vind ik ook heel fijn. maar ik wou nu met wat goedkopere proberen. dus vandaar 123 testen.
Hallo meiden, ben er een aantal dagen niet geweest. Manlief had een lang weekend vrij, dus geen tijd gehad om achter de laptop te gaan zitten. Hier nog steeds geen eitje gevonden.. Zal denk ik aankomende week wel komen Ik ga hier maar eens aan de poets.. Fijne dag allemaal!
Heb je een foto van je rijtje? Ik gebruik dezelfde.. en Marytje ook.. (beide zijn we nog steeds ei zoekend )
Hoi, Mag ik nog mee doen? Eerste keer dat ik met een lijstje mee doe.. Naam: Hartendief Leeftijd: 24 jr Ronde 3 Eerste kindje NOD 20 september Wij hadden eerst in de planning om volgend jaar te beginnen. VL is paar jaar ouder en iedereen om hem heen zit nu in de kinderfase. Het begon toch te kriebelen bij hem + pil gedoe bij mij (was er helemaal klaar mee). We willen het tot 2014 gewoon zo proberen (geen ovu testen etc.). Ik houd alleen bij wanneer mijn cyclus begint. Ik ben dus nog aan het ontpillen en probeer mijn ei te voelen. Heb mijn cyclus nu op 30 dagen gehouden, dus dan zal ik 20 september mijn NOD hebben.
Ik denk het wel DanielleJ! Van wanneer is deze test? Anders vanavond nog een testje doen en morgenochtend ook weer. Dan kan je goed zien of ze nog donkerder worden. Succes! Ik ben vanochtend weer met de ovutesten begonnen. Er is nog geen tweede streepje te zien, dus nog geen ei op komst.
Nou net met de gyn gebelt na weer een knalpositieve ovulatietest vanmiddag.. De gyn hoorde mijn verhaal aan en verwees me direct door naar de fertiliteits (?) arts.. ze wilde graag dat ik vanmiddag zou komen, maar ik kon onmogelijk weg, dus verplaatst naar volgende week dinsdagavond. Toen ik vroeg of het niet te snel was om actie te ondernemen (kwam die onzekere ik weer) zei ze direct van niet, en dat 6 maanden deze 'problemen' en mijn ovulatietesten voldoende aanleiding was om direct een afspraak in te plannen.. gelukkig maar! Ik stop ook met de ovutesten, word er alleen maar onzeker van. Ze vroeg nog of ik al een zwangerschapstest had gedaan omdat de testen donker blijven en schommelen. Dit heb ik 6 dagen geleden gedaan om zeker te zijn dat we LH aan het meten waren en geen hcg.. deze was negatief... en zou volgens mij nu ook niet eens positief kunnen zijn, 3 weken geleden nog een mega menstruatie gehad, lijkt me niet dat ik dan nu hcg meet op mijn ovutest.. toch?! Vind het zonde om nu 6 dagen later dus, weer een test erdoorheen te jagen.. nou ja.. we zullen wel zien..
Hahaha klopt! Mijne was wel wat lichter vandaag MMMarian, en die van jou? (heb hem nog niet opgedroogd gezien, ben daarna meteen naar werk gegaan)
Hoi MMMarian, lees dit nu pas... Jeetje wat vervelend. Weer positief... misschien toch PCOS klachten, zoals ik eerder opperde... Fijn dat de gyn je meteen wil helpen. Mijn ervaring is ook dat bij gekke, lange, en/of onregelmatige cycli je meteen het traject in mag en kan en niet eerst een jaar hoeft te proberen. Maar goed ook, want als je helemaal niks kan voorspellen, niet wanneer je in de vruchtbare periode bent, wanneer je mogelijk zwanger bent, wanneer je kunt gaan testen etc etc.. dan word je gillend gek!!!!!! Ik zou dinsdag voor je afspraak nog een zwangerschapstest doen. Idd nu stoppen met meten en je afspraak afwachten... Sterkte meis.
Ze belde net terug .. donderdag om half 3 mag ik! En idd die pcos blijft bij mij ook in mijn hoofd hangen.. maar ja, eerst maar even afwachten..
♥ NOD- lijst 16 t/m 30 September 2013 ♥ 16. (4) : Marcia85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Zoumooizijn, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Elf84, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Akd, 25 jaar, 6e ronde, 2e kindje 17. (9) : Nahlatje, 19 jaar, 6e ronde, 1e kindje Claudia88, 25 jaar, 4e ronde na MA, 1e kindje Marytje, 29 jaar, 11e ronde, 4e ronde clomid, 1e kindje, MMM Luca75, 34 jaar, 2e ronde, 3e kindje Mamasmeisje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Cosy, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Stix, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje Pharilla, 35 jaar, 14e ronde, 1e kindje Mart, .. jaar, 13e ronde, 1e kindje 18. (6) : Mienma, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje Linda89, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4dogs82, 31 jaar, 18e ronde, 1e kindje Pinkeltje90, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Chris, 28jaar, ronde 1, 1e kindje Elionorah, 33jaar, 3e ronde, 3e kindje 19. (2) : Miich, .. jaar, 20e ronde, 1e kindje Liesbeth79, 34 jaar, 4e ronde, 3e kindje 20. (3) : Melkchocolaatje, 31 jaar, 4e ronde na vmk, 1e kindje Ambie80, 32 jaar, 28e ronde, 1e kindje Hartendief, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje 21. (4) : Barbara1980, 32 jaar, 28e ronde, 3e ronde na MK, 1e kindje, MMM Reamonia, .. jaar, 3e ronde, 1e kindje Chaymi, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Bloemie80, 32 jaar, 4e ronde, 3e kindje 22. (3) : Mom, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Dribbel1978, 35 Jaar, 7e ronde, 1e kindje Dreamchild, 31 jaar, 3e ronde, 2e/3e kindje 23. (1) : Kruiwagen, 20 jaar, 1e ronde, 1e kindje 24. (5) : DanielleJ, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje Yaisa, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Goldfishie, 31 jaar, 7e ronde, 1e kindje Babybanjo, .. jaar, 7e ronde, 3e kindje Annemoon, 33 jaar, 11e ronde, 1e kindje 25. (8) : GwoonAn, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje Yessy, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Luna28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Mirtje87, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje swagartist, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje FamilievdLaan, 27 jaar, 1e ronde (na pauze door vmk), 2e kindje yessy, 27 jaar, 2e ronde, ?e kindje Derde, 32 jaar, 2e ronde, 3e kindje 26. (4) : WannaBaby82, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje Maddie85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje S87, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Kimroy, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje 27. (2) : Mandyx, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje kimroy, 27jaar, 7e ronde, 1e kindje 28. (1): Julli, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje 29. (5): LinsyVH, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje Neisa, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Thijs1, 32 jaar, 6de ronde 2de kindje Leolientje, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje mevrouw beer, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje 30. (4): Love1990, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Lientje1986, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje nibble, 23 jaar, 3e ronde, ?e kindje Norii, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Datumloos: Dayna, 27 jaar, 15e ronde, 1e kindje, MMM Sharissa, 26 jaar, 18e ronde, 1e kindje ilseilse, 35 jaar 5e ronde, 1e kindje LIX, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje MMMarian, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Illegaal: Totaal: 55 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven[/QUOTE]
Dat viel mij nu ook op, toen ik voor de 2e en 3e mk ook met NOD-lijstjes mee deed voelde ik me zo oud hihi. Niet dat het uitmaakt hahaha maar voelt goed voor dit "oudje" X Joyce
Het lijkt wel Pasen ....iedereen is eitjes aan t zoeken Helaas die van mij nog niet gevonde terwijl kalendertje zegt morgen Bah!