NOD lijst 16 t/m 30 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ mrs blossom wat bedoel je met " verplicht " ontpillen?

@ mmmariam, oh had ik eerst mijn nod nog niet doorgegeven? nu staat er niet dat het mijn eerste kindje is ma nod 16 sept ma goed dat is geen probleem joh. Ben al blij dat ik er nu op sta, dat voelt toch wat meer als erbij horen hihi! Wens je alvast veel succes voor donderdag mmmarian. Schroom niet om alles te vragen wat je wil weten he! Dat zijn idd wel vaak positieve ovu testen. Vooral als ze echt zo donker zijn want een echte knaller die springt er wel uit!

@ marytje we zouden samen testen met mmmarian volgende week donderdag ( 4 dagen voor nod ) maar lees nog mee bij nod t/m 15 sept ( mijn nod was eerst 15 ) en ik wil toch proberen het zo lang mogelijk vol te houden om niet te testen eigenlijk. Lees daar toch wel veel verhalen van hele lichte tuurstreepjes die je bijna niet op foto vast kan leggen waardoor mensen toch gaan twijfelen en in alle vroegte bij kruidvat voor de deur staan voor cb testen etc. Ik hooooooop dat ik het vol kan houden zondag of tot nod, nog beter. Zodat het ook meteen duidelijk is ja of nee. Hoop dat ik het vol kan houden ben er bang voor, ma ga dus niet beloven dat ik mee doe donderdag uit eigen bescherming;)

@ Thijs. Ik doe shakes van kv ipv ontbijt en lunch. Savonds eet ik wel gewoon. Kan niet zoveel kwaad lijkt me toch?

@ chriss zal nu f je testen bekijken! Hoop dat ik je kan helpen. Nu ik eindelijk mijn knaller heb gehad snap ik het ook beter ;)

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Lijkt me goed chriss! Al is de foto wel heel klein en als ik hem uitvergroot op mijn telefoon dan is ie niet helemaal scherp

3. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    MadameV - ik vond hem ook prachtig dus.hop aan de klus ;)
    Nu dus kijken wanneer mn test weer omowit wordt en dan is t dus afwachten....pffff!

Marytje - wil graag wat horen over je dieet!!

4. mennehh

mennehh Niet meer actief

derde x maar nu doe ik het wel goed hahaha:

Mennehh, 1e kindje, ronde 1, 30 jaar, datum 18 september

Groetjes

5. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Hallo allemaal, heb een tijdje niet geschreven. Deze maand vakantie alleen eitje was week voor de vakantie gisteren echt heel veel vruchtbaar slijm (sorry voor de details) heb dus flink geklust de afgelopen dagen.. Had last van borsten gisteren en steek onder links en rechts dus dat moet het ei geweest zijn. Nu dus op wachtbankje, volgende week naar Malta op vakantie dus dat zal het wachten versnellen hoop ik! Veel zin in de vakantie iig.

6. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Klinkt goed dat dieet Marytje. Camebridge is ook een shakedieet. Het is zo min mogelijk koolhydraten en weinig energie. Maar wel eiwitten.

7. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Volgens mij had ik mijn gegevens nog niet doorgegeven:

Roos6, 37 jaar, 3e ronde ( na VMK), 6e kindje
    NOD 19 september

Benieuwd of deze lijst mooier roze wordt dan die van vorige maand, toen zoveel rood.....
    Spannend weer!

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik voeg me ook toe!

Andrea85, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    NOD 26 september

Spannend!

9. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Hallo meiden!!

Er wordt veel gekletst in dit topic!! Ik heb geen leven meer haha :).

@Melkchocolaatje, welkom terug. Hoop dat je een goede vakantie hebt gehad. Spannend dat je ei is geweest... De spannende wachtweken breken aan!

@MadameV, ik zit ook een beetje in dat topic mee te lezen (het geeft me zo'n goed gevoel als er meiden op roze komen.. haha..) en ik snap je punt heel goed. Ik doe wel de 12e al een test, ookal geeft die misschien een wazig lijntje. Ik wil gewoon weten of er een bevruchting opgetreden is, ongeacht of het daarna fout gaat of niet. Dit om verschillende redenen. Daarna doe ik gewoon om de dag een test. In elk geval niet 2x op een dag... Dan wordt het wel heel obsessief.

@Chris, spannend hoor dat je ei ws. geweest is!!
    Mijn diet is hier te vinden

Het idee is om zoveel mogelijk als de "oermens" te eten. Meer eiwitten, minder (snelle) koolhydraten.
    Wat eet ik dan: Vis, vlees, heel veel ei, speltbrood, of brood van volkorentarwe (zo min mogelijk tarwe is het idee, maar hoe meer volkoren een product is hoe lager de suikerspiegelschommeling; voor volkorenproducten moet je echt bij de ingredienten kijken.. het meeste bruine of "volkoren" brood is niet van volkorentarwe gemaakt), volkoren spaghetti/lasagne, zilvervliesrijst of quinoa, rode sauzen, veel groente, salades, rauwkost, fruit, noten, amandel/hazelnootmelk. Af en toe geitenkaas/feta of magere yoghurt/kwark.

O en ik mag zondigen van mezelf. Het leven moet wel leuk blijven. Als in wat slasaus over de salade, of wat aardappel of kookroom door de soep, af en toe een stukje (pure) chocola, of een waterijsje, of een stokbroodje bij de BBQ, of "normaal" eten als ik bij iemand op bezoek ben etc etc. Wanneer je koolhydraten in combinatie eet met eiwitten is het effect op de suikerspiegel veel kleiner. Dus het best snoepen vlak na een maaltijd.
    Maar de eerste week (of 2 weken) moet je echt even doorzetten, liefst helemaal geen brood eten. Je zult merken dat je hunkering naar suikers verdwijnt.

10. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Dat klinkt goed. Weinig koolhydraten, veel eiwitten. Dat komt enigszins op hetzelfde neer.
    Maarrr je hebt wel wat koolhydraten nodig evenals voedingsvezels, vetten (omega3) en vitaminen etc. Zeker als je zwanger wilt worden. Daarnaast raak je misschien niet zo goed vol van zo'n shake? Met mijn dieet heb ik nooit honger. Alleen de eerste week een beetje, maar daarna ben ik grotere porties gaan maken en weer wat brood (spelt, echt volkoren) gaan eten.

Maar als alles erin zit en je hebt er een goed gevoel bij.. why not? Succes!

11. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Dank Marytje, zal dat eens gaan proberen. Hier nog ongi.. Zodra ik dat niet meer ben, gaan we gewoon om de dag aan de klus en zal ik rond mijn ovu wat vaker klussen... dan doe ik er volgens mij alles aan....:)

12. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    ♥ nod- lijst 16 t/m 30 september 2013 ♥

16. (5) :

marcia85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    zoumooizijn, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    elf84, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    akd, 25 jaar, 6e ronde, 2e kindje
    madameV, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje

17. (9) :
    nahlatje, 19 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    claudia88, 25 jaar, 4e ronde na ma, 1e kindje
    marytje, 29 jaar, 11e ronde, 4e ronde clomid, 1e kindje, mmm
    luca75, 34 jaar, 2e ronde, 3e kindje
    mamasmeisje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    cosy, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    stix, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    pharilla, 35 jaar, 14e ronde, 1e kindje
    mart, .. Jaar, 13e ronde, 1e kindje

18. (7) :
    mienma, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    linda89, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    4dogs82, 31 jaar, 18e ronde, 1e kindje
    pinkeltje90, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    chris, 28jaar, 1e ronde, 1e kindje
    elionorah, 33jaar, 3e ronde, 3e kindje
    Mennehh, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje

19. (4) :
    miich, .. Jaar, 20e ronde, 1e kindje
    liesbeth79, 34 jaar, 4e ronde, 3e kindje
    MrsBlossom, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Roos6, 37 jaar, 3e ronde ( na VMK), 6e kindje

20. (3) :
    melkchocolaatje, 31 jaar, 4e ronde na vmk, 1e kindje
    ambie80, 32 jaar, 28e ronde, 1e kindje
    hartendief, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje

21. (4) :
    barbara1980, 32 jaar, 28e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje, mmm
    reamonia, .. Jaar, 3e ronde, 1e kindje
    chaymi, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    bloemie80, 32 jaar, 4e ronde, 3e kindje

22. (3) :
    mom, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    dribbel1978, 35 jaar, 7e ronde, 1e kindje
    dreamchild, 31 jaar, 3e ronde, 2e/3e kindje

23. (1) :
    kruiwagen, 20 jaar, 1e ronde, 1e kindje

24. (5) :
    daniellej, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    yaisa, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    goldfishie, 31 jaar, 7e ronde, 1e kindje

babybanjo, .. Jaar, 7e ronde, 3e kindje
    annemoon, 33 jaar, 11e ronde, 1e kindje

25. (9) :
    gwoonan, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje

yessy, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    luna28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    mirtje87, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    swagartist, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    familievdlaan, 27 jaar, 1e ronde (na pauze door vmk), 2e kindje
    yessy, 27 jaar, 2e ronde, ?e kindje
    derde, 32 jaar, 2e ronde, 3e kindje
    Spyro, 32 jaar, 2e ronde , 1e kindje

26. (4) :
    wannababy82, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    maddie85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    s87, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    kimroy, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje

27. (2) :
    mandyx, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    kimroy, 27jaar, 7e ronde, 1e kindje
    Andrea85, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje

28. (1):
    julli, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje

29. (6):
    linsyvh, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    neisa, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    thijs1, 32 jaar, 6de ronde 2de kindje
    leolientje, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    mevrouw beer, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje
    kiwi31 , 24 jaar, ronde 11, 1e kindje

30. (5):
    love1990, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    lientje1986, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    nibble, 23 jaar, 3e ronde, ?e kindje
    norii, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    ilseilse, 35 jaar 5e ronde, 1e kindje

datumloos:
    dayna, 27 jaar, 15e ronde, 1e kindje, mmm

sharissa, 26 jaar, 18e ronde, 1e kindje
    lix, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje
    mmmarian, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje
    meisje1987, 26 jaar, 5de ronde, 1ste kindje

illegaal:

totaal: 55

wil je op de lijst zet in kleur je naam, leeftijd, ronde, kindje neer in je post dan komt dat goed! dus quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥zwanger♥(0),ongesteld (0), mmm (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven

13. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    @madameV: Aangepast :p Er waren zoveel veranderingen in de lijst, dus dan schiet er weleens wat bij in ;)
    Ik snap heel goed dat je wacht met testen hoor!
    En dank je! Ik heb een lijstje gemaakt met vragen.

@Chriss: Goeie test hoor!! Ben benieuwd hoe die vandaag is...

@menneh: Aangepast :p

@melkchocolaatje: Hele fijne vakantie alvast! De tijd op het wachtbankje zal dan wel lekker snel gaan ;)

@marytje: ben heel benieuwd naar jou ovutestjes vandaag!

@hier: Ik was heeel vroeg wakker, en al mijn urine al kwijt, dus ik heb net getest en hij is ietsjes lichter als gisteren, maar nog altijd net zo donker als de controle lijn.
    Gisterenavond alsnog een zwangerschapstest gedaan, just to be sure.. en die was, zoals verwacht negatief, kan ik dus gelijk doorgeven aan de gyn morgen. Leek me al onwaarschijnlijk door de menstruatie van 13 augustus. Maar goed, nu weten we wel zeker dat we op LH testen en niet dat die zo positief blijft door eventuele hcg
    Steekjes in mijn buik zijn nu weg, pijn in mijn borsten is nu ook duidelijk minder.. dus misschien was die knaller toch eergisteren/gisteren.. we gaan het morgen van de gyn horen, vind het heel spannend..

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Bedankt voor het aanpassen mmmarian!

@ nieuwe dames welkom en heel veel succes deze ronde!

Pff vind het wel spannend worden hoor. Hoop dat deze kleine 2 weken snel voorbij zijn. Doordat ik nog nooit met ovu testen had gedaan en mijn 2 voorgaande cyclussen zo verschillend waren in lengte. Heb ik nooit echt daadwerkelijk op het wachtbankje gezeten. Was continue aan het wachten maar dan was ik ook super blij als ik uiteindelijk ongesteld werd. Nu voelt het toch anders. Omdat je duidelijk weet hoe wat wanneer etc... Pff zucht. Volgende week een weekje vakantie ga ik er helemaal hele dagen aan denken haha. Kan beter aan t werk zijn ma goed

Iedereen veel succes deze ronde. Met zoeken naar ei, klussen etc. Hopelijk veel roze!

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ marytje snap jou redenen ook heel goed hoor!... Dik kans dat ik toch die donderdag test en het helemaal niet kan laten maat liefst wacht ik nog langer

16. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    De spanning bouwt lekker op hier in huis. Al wel eggwhite, maar nog negatieve ovulatietesten en ook nog geen pijnlijke borsten. Eisprong naar schatting zaterdag dus vanaf morgen is seks ineens 'in potentie kind verwekkend'. Spannend!

17. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Ik ben nu sinds een jaar meer gaan sporten en gezonder gaan leven (ook minder koolhydraten, meer eiwitten). Maar ik blijf wel leven. Lekker wijntje in het weekend (al is dat nu wel minder..), lekker uiteten etc.

Heb de 14e een bruiloft.. Als ik geen wijntje drink, valt dat op.. Maar een paar wijntjes, kan dat kwaad? Ik ga 's ochtends wel een testje doen, maar dat kan negatief zijn omdat ik a. niet zwanger ben of b. te vroeg is..
    Moet het nog maar even aankijken..
    Ook kijken of ik mijn ei voel.
    Voelde gisteren wel een paar steken links onder in mijn buik.. kan dat mijn ei zijn geweest? Hebben maandagavond wel geklust. Vriend is nu 2 dagen weg voor werk..
    Hoop dus dat gisteren mijn ei was..
    Anders liever pas van het weekend ;)

Zo lastig als je nog geen ritme in je cyclus hebt..

18. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ja blijven leven lijkt me wel handig als je zwanger wilt worden :p ;) ;).

Ik drink ook (dat mag ook in mijn dieet hahahaha). Voor mij ei nog redelijk wat, na mijn ei minder.

O en ik MOET deze week nog een keer sushi :).

Steken kan je ei zijn geweest. vaak heb je dan ook andere dingen, vruchtbaar slijm, moeilijk te bereiken baarmoedermond, zere tepels etc.

19. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    @MMMarian, het blijft een raadsel. Misschien volgende ronde ander merk testen? Ik hoor veel goede verhalen over Z&K testen.
    Succes morgen he!!! Ben benieuwd wat de gyn zegt. Hou ons op de hoogte.

Mijn ovutesten zijn deze ronde ook een beetje gek. Maar mijn temperatuur ook en mijn klachten (extreem eipijn) ook. Dat klopt in elk geval met elkaar.... Mijn temp is al 5 dagen hoog (36,9-37,1), dus FF zet mijn eisprong 6 dagen geleden. Mijn ovu testen waren dus 4 en 2 dagen geleden positief. De buikpijn was 2 dagen geleden.

Maarrr streepje wordt wel lichter. Zie foto.

Bijgevoegde bestanden:

20. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    (sorry voor de kattenharen overal op de foto hahaha, ze zijn in de rui)

Deel Deze Pagina