@ lientje van temperaturen heb ik niet veel verstand. Maar nu al je eisprong is dat niet heeeeel erg vroeg? Maar ik weet het ook niet hoor!
Hoi Lientje! Je cyclus valt nog.wel mee qua onregelmatig, er.zijn meiden hier die weken verschil.hebben in hun cyclus! Ook al weet ik niets van temperaturen , als je net ongesteld bent geweest, heb je niet gelijk je eisprong...anders zou je een hele korte cyclus hebben (10dagen ofzo, weet niet eens of dat bestaat ) Love1990... je cyclus kan natuurlijk ook nu 28 dagen zijn, wat betekent dat je eisprong een week eerder is dus al over een paar dagen! Misschien hamdig om een ovulatietest te doen als je zeker wilt zijn...
Ja dat hoop ik wel een klein beetje dat mijn cyclus wat korter wordt deze maand. Ovulatietesten wil ik nog niet gebruiken omdat we nog maar net begonnen zijn. Vorige ronde heb ik mijn eisprong duidelijk gevoeld dus hoop dat dat deze maand weer het geval zal zijn. Maar gevoelige borsten/tepels kan dus betekenen dat de eisprong eraan zit te komen?
Zou kunnen maar voor iedereen zijn (helaas) de verschijnselen anders...ik voel helemaal niets voor mn werk zit ik ook vaak in het buiteland (ben stewardess) dus heb veel tijdsverschillen en mn cyclus is erg lang vandaar dat ik wel gelijk met ovutesten ben begonnen
Nou borsten, als zaterdag mn eisprong gaat zijn mogen jullie nu wel beginnen met pijnlijk worden. Pff, ongeduldig zijn en daardoor elke vreemde tic van je lichaam driedubbel analyseren is wel vermoeiend Succes allemaal de komende dagen!
Doordat ik nu meer bewust bezig ben om zwanger te worden van een tweede kindje voel ik ook van alles. Vorige maand dacht ik echt dat ik zwanger was, had allerlei symptomen. Pijnlijke borsten, menstruatiepijn, misselijk en moe veel afscheiding. Nu ik ongesteld ben heb ik het nog steeds, kortom je lichaam houdt je goed voor de gek.
♥ nod- lijst 16 t/m 30 september 2013 ♥ 16. (5) : marcia85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje zoumooizijn, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje elf84, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje akd, 25 jaar, 6e ronde, 2e kindje madameV, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje pharilla, 35 jaar, 14e ronde, 1e kindje 17. (7) : nahlatje, 19 jaar, 6e ronde, 1e kindje marytje, 29 jaar, 11e ronde, 4e ronde clomid, 1e kindje, mmm mamasmeisje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje cosy, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje stix, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje mart, .. Jaar, 13e ronde, 1e kindje 18. (9) : mienma, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje linda89, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4dogs82, 31 jaar, 18e ronde, 1e kindje pinkeltje90, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje chris, 28jaar, 1e ronde, 1e kindje elionorah, 33jaar, 3e ronde, 3e kindje Mennehh, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje jvs12, leeftijd 32 jaar, ronde 1 (na MA), 2e kindje boannan, ..jaar, ...ronde, 2e kindje 19. (5) : miich, .. Jaar, 20e ronde, 1e kindje liesbeth79, 34 jaar, 4e ronde, 3e kindje MrsBlossom, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje Roos6, 37 jaar, 3e ronde ( na VMK), 6e kindje Kahlan83, 29 jaar, ronde 1 MMM, 1e kindje 20. (3) : melkchocolaatje, 31 jaar, 4e ronde na vmk, 1e kindje ambie80, 32 jaar, 28e ronde, 1e kindje hartendief, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje 21. (4) : barbara1980, 32 jaar, 28e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje, mmm reamonia, .. Jaar, 3e ronde, 1e kindje chaymi, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje bloemie80, 32 jaar, 4e ronde, 3e kindje 22. (3) : mom, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje dribbel1978, 35 jaar, 7e ronde, 1e kindje dreamchild, 31 jaar, 3e ronde, 2e/3e kindje 23. (1) : kruiwagen, 20 jaar, 1e ronde, 1e kindje 24. (5) : daniellej, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje yaisa, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje goldfishie, 31 jaar, 7e ronde, 1e kindje babybanjo, .. Jaar, 7e ronde, 3e kindje annemoon, 33 jaar, 11e ronde, 1e kindje 25. (8) : gwoonan, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje luna28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje mirtje87, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje swagartist, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje familievdlaan, 27 jaar, 1e ronde (na pauze door vmk), 2e kindje yessy, 27 jaar, 2e ronde, ?e kindje derde, 32 jaar, 2e ronde, 3e kindje Spyro, 32 jaar, 2e ronde , 1e kindje 26. (4) : wannababy82, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje maddie85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje s87, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje kimroy, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje 27. (5) : mandyx, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje kimroy, 27jaar, 7e ronde, 1e kindje Andrea85, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Wendy27, 29 jaar, 32e ronde, 1e kindje Bloesem, 32 jaar, 5e ronde, 3e kindje 28. (2): julli, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje cano, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje 29. (7): linsyvh, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje neisa, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje thijs1, 32 jaar, 6de ronde 2de kindje leolientje, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje mevrouw beer, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje kiwi31 , 24 jaar, ronde 11, 1e kindje luca75, 34 jaar, 2e ronde, 3e kindje 30. (5): love1990, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje lientje1986, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje nibble, 23 jaar, 3e ronde, ?e kindje norii, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje ilseilse, 35 jaar 5e ronde, 1e kindje datumloos: dayna, 27 jaar, 15e ronde, 1e kindje, mmm sharissa, 26 jaar, 18e ronde, 1e kindje lix, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje mmmarian, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje meisje1987, 26 jaar, 5de ronde, 1ste kindje 20 jaar, ronde 1 (na MA), 2e kindje illegaal: totaal: 55 wil je op de lijst zet in kleur je naam, leeftijd, ronde, kindje neer in je post dan komt dat goed! dus quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), mmm (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Goeiemorgen dames 6:30 uur.. das vroeg als de kindjes nog slapen Vriendlief was zijn sleutels kwijt dus hij kon niet weg.. toch maar even meezoeken hahaha.. gevonden hoor! Nou, na de echo van gisteren en de bevindingen van de gyn dat ik ongeveer 6 dagen voor nod zou zitten (om en nabij) word mijn nod verschoven naar 11-12 september.. ben ik gewoon weer illigaal hier haha.. We hebben besloten een eerst testje op maandag te doen.. is misschien vroeg, maar wie weet.. en als die negatief is, wachten we tot vrijdag de 13e
Morgen dames, Goh MMMarian, vervelend dat het toch pcos is, wel "fijn" te weten hoe en wat. Zou iemand mij op de lijst willen verschuiven? van 17 naar 16 september. FF laat ook duidelijk mijn eisprong zien op de dag dat ik het zelf ook voelde met een lf van meestal 12 kom ik op 15/16 sept uit. Alvast bedankt. Fijne dag & weekend dames! X Joyce
Volgens mijn banner hieronder was gisteren mijn eisprong, maar heb niets gevoeld, terwijl ik 3 september wel voelde. Steekjes en ongesteldheidsgevoel. Denk zelf dat ik dus dinsdag mijn eisprong heb gehad. Ga vrijdag de 13e sowieso testen ivm feest 's avonds.. Dat is dus nog een week! Hoe is het verder met iedereen? Allemaal eitjes ah zoeken of al op het wachtbankje?
Zo maar eens een ovulatietest doen. Hij moet nu echt positief zijn, anders loop ik uit de pas. Een eisprong in het weekend is op zich ook wel gunstig
Boehoe, nog steeds geen knaller. Hoewel nu wel een licht streepje ipv omo-wit. Misschien wel echt te vroeg op de dag getest. Vanmiddag maar even opnieuw. Ik ben sinds een maand van alles aan het slikken om m'n luteale fase te verlengen, hopelijk heeft dat niet ook effect op moment eisprong... We gaan het zien. Edit: 3 seconden nadat ik dit postte dikke steken links. Toe maar potentieel kindje. Lekker groeien en dan morgen lekker ploppen op de LH-piek die ik vanmiddag ongetwijfeld ga meten. Argh!
Haha mrs Blossom! Moest lachen om je edit! Ik heb ook met de ovutesten gehad dat.ik sochtends om 11.00 niets had (misscjien tuurstreepje maar.hou niet van turen haha) en smiddags.om 15.00 BAM! knaltest
Thanks dames! Hoop dat jullie allebei over 12 tot 13 dagen een mooie positieve test in handen hebben!
Lieve iedereen, Wat is wachten toch moeilijk!!! Om wat afleidinging te hebben (anders dan mijn werk haha) ga ik maar even op iedereen reageren. Heb flink wat gemist. @Hartendief, jij gaat dus ook op (waarschijnlijk) 10 dpo je eerste testje wagen. Spannend hoor!! Hoop dat ie posi is! @MMMarian, alweer een beetje van de schrik bekomen? Wat fijn dat je NOD teruggeschoven is. De 12e testen, waar we het eerder over hadden, is bij mij misschien wat vroeg, maar was in jouw geval dus gewoon perfect geweest haha. Ben erg benieuwd of het gelukt is. Hoop het zo voor je, want dan hoef je de MMM niet in! @Thijs1, ja je lichaam kan je flink voor de gek houden! Bij elke persoon is het anders, en binnen 1 persoon voelt elke ronde (of elke zwangerschap) ook weer anders... Het is lastig er een peil op te trekken. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me vorige ronde wel echt zwanger voelde (gelukstintelingen enzo) en toen had ik inderdaad een licht positieve test. Veel afscheiding had ik trouwens ook! En dat heb ik anders nooooit. Nu ook (nog) niet. Hoop dat je snel zwanger mag zijn van je 2e kindje. @Love1990, gevoelige borsten/tepels kan inderdaad een teken zijn dat de eisprong eraan komt. Bij mij begint dat steeds ongeveer 5 dagen voor mijn ei. De dagen om mijn ei zijn mijn tepels EXTREEM pijnlijk. Tepels burning like hell. Nobody touches!! Hahaha. Daarna wordt het weer langzaam minder. In totaal een dag of 10. @Lientje, ik vind het wel meevallen met onregelmatig hoor!! Ik heb 38-56-38-55-26-36-30-35-53-34 . Als je langste ronde nog onder de 32 dagen zit heb je gewoon een goede (prachtige!) cyclus. Eentje waar in elk geval ik jaloers op ben. Maar om even serieus antwoord te geven op je vragen. Kan zijn dat je lijf nog wat moet wennen aan de afwezigheid van de spiraal/externe hormonen en dat je cyclus vanzelf nog wat stabieler wordt. Je eisprong heb je tussen dag 11 en 18. Als je van dag 10 tot 20 wat vaker vrijt komt het helemaal goed. Hoeft niet elke dag. Wbt je temperatuur. Op basis van 2 temperaturen kun je weinig zeggen. Het gaat om het algemene patroon, het zgn. 2-fasen patroon en het punt waar de ene fase overgaat in de andere. Heb je een digitaal tempkaartje? Dan kunnen we meekijken. @Boannan & Mmmarian, wat vreselijk die ziekte van jullie kindjes... Pff. Lijkt me heel moeilijk. Hoop dat jullie snel zwanger zijn. @Linda89, ik zie geen knaller. Ook niets wat erin de buurt komt helaas. Nog even doorgaan dus. Hoe is het nu? @Annie64, wbt je testjes: ziet er goed uit!! Hoe is het nu? @mrs Blossom, hahahaha.. Ja wie weet!! Welkom alle nieuwe meiden. Iedereen veel klusplezier of sterkte in de wachtlounge... Hier: Zoals jullie wel gemerkt hebben klopt er deze keer vanalles niet aan mijn cyclus (al heel lang hoge temp, meerde positieve ovulatietesten).. heb nu ook klachten die ik nooit eerder heb gehad. Kennen jullie het gevoel dat je met je (amalgaam)vulling op een aluminiumfolietje kauwt? Die "steken" heb ik 2 dagen in mijn bm gehad (heel laag, achter schaambeen/bij blaas). Ook pijn in liezen. Hoop maar dat dit alles een goed teken is!!
Hartendief: de banner heeft ook maar een gemiddelde aan wanneer je eventuele eisprong zou zijn met de lengte van de cyclus die jij hebt ingevuld. Kan dus heel goed dat je ei er al op dinsdag was. Chriss: doe jiij rond de eisprong altijd twee ovutesten op 1 dag? Ik ga straks weer een ovutest doen. Ben benieuwd en hoop dat ie donkerder is dan gister. Vol wel wat rommelen in mijn buik, dus even afwachten.
Oh! Bedankt. Leer mijn lichaam nog steeds kennen, dus hoop dat ik het goed heb gevoeld. @marytje: Ja, ga, als ik het goed heb gevoeld, 10 dpo testen. Als de test negatief is, betekend het niet dat ik me laveloos ga zuipen maar dan kan ik wel een paar wijntjes drinken, haha! Ik ben vandaag vrij.. Vanmiddag met een vriendin afspreken, anders zit ik de hele dag op ZP te koekeloeren.. En dat terwijl de regel is met VL dat we het een beetje op zn beloop laten de komende maanden, haha!