@jvs12: Goedemorgen!! Nou hier kan vanaf dit weekend ook de zoektocht naar mijn ei gaan beginnen! Zit nu op dag 7 en heb meestal rond dag 11/12 mijn eisprong. Dus ik begin denk ik zondag met testen. @Testen; Ik test maar 1 keer per dag.. meestal rond half 8 al en de laatste twee maanden heb ik op die manier best goed mijn ei gevonden.. alleen afgelopen maand had ik twee dagen een knaller.. en pas de twee dagen daarna de lichamelijke pijntjes.. dus toen wit ik niet goed hoe en wat. Denk dat we iets te vroeg gestopt zijn met klussen.. Dat gebeurd me dus niet meer deze maand! Ik ga door met klussen totdat ik en mn lichamelikje pijntjes gehad heb en mijn knaltesten! Toch altijd weer leuk deze periode! Alleen mn vriend heeft pas zijn eigen evenementenbureau en volgend weekend zn eerste grote evenement.. dus hoop dat er niet teveel 'stress' is wat zijn zaadjes beinvloed..hihi. En dat hij nog tijd kan vrij maken voor het klussen.. maar een beetje ontspanning is goed he! haha! Ik lees dat er al wat dames op het wachtbankje zitten...pff slopende tijd vind ik dat.. sterkte! Geniet van het mooie weer vandaag! Ik zit alleen op kantoor...saai... Groetjes!
Wat denken jullie? Zondag werd mijn ovulatietest duidelijker en maandag en dinsdag was hij positief. Ik heb ter controle beide dagen de CB digital gedaan. Maandag avond had ik even felle steken links en dacht ik dat het mijn eisprong was maar dinsdag was de test nog positief dus dat zal dan wel niet. Verder geen pijn. Ik hoor iedereen over rekbaar slijm maar heb er zelf nog nooit op gecheckt. Zie dat ook niet zitten om met 2 vingers naar binnen te gaan. Maar zie natuurlijk wel af en toe wat meer doorzichtig slijm met afvegen. Dat zag ik afgelopen dagen rondom die positieve test helemaal niet en vanmorgen dus wel een beetje. Als ik ervan uitga dat ik 10-12u na de max van mijn LH piek mijn eisprong heb gehad zou dat uiterlijk woensdagavond moeten zijn geweest. We hebben ma, di en woe avond gevreeën en daarna niet meer. Bij mijn laatste zwangerschap een paar maanden geleden hebben we het ook zo gedaan en was ronde 2 al raak. Maar nu begin ik dus te twijfelen. Hoe groot is de kans dat ik mijn eisprong nog niet heb gehad? Misschien voor de zekerheid vanavond nog even gezellig maken in bed?
Hoera, m'n ei zit eraan te komen! Onderste test is van net, een na laatste van gisteravond. Dat wordt een gezellig weekend
Gezellig maken zou ik zoiezo doen.. waarom zou je het niet doen? Straf is het niet En dan weet je in ieder geval zeker dat het goedzit.. woensdag voor het laatst, is nu vrijdag, dus 2 daagjes ertussen is prima toch?
@Goldfischie- ik deed 1 ovutest op een dag tot ik een dag voor m eisprong.zat volgens kalendertje/banner...toen heb ik er 2 gedaan... @hier...tjonge jonge wat is dit spannend allemaal! Ik moet.zeggen die onzekerheid is killing. ik.heb nu een beetje een issue...NoD.is woensdag 18sept maar ja dan zit vl in buiteland....dus kan hem wel ervoor doen op zaterdag 14 (hij vertrekt zondag 15) maar ja dan zit ik pas.op 10DPO... ben bang voor tuurstreepjes oftewel onzekerheid oftewel half gek worden....
Zit hij lang in het buitenland? Anders zou ik gewoon nog even geduldig proberen te zijn.. Als hij echt een week weg is, is het natuurlijk een ander verhaal. Dan zou ik de 14e toch een testje doen..
Ik heb ineens echt flinke krampen vandaag, terwijl ik net vorige week ongesteld was, dus ik verwacht nog geen eisprong en ook geen menstruatie... Mja, ben bang dat mijn cyclus gewoon nog niet regelmatig is en ik nog even moet ontpillen...
We.zien elkaar de 24ste pas weer... misschien is zondag ook een idee dat is indd 11dpo maar dan zijn we met zn werk een nachtje weg...na ja anders doe ik t zaterdag en zondag... ben nu opeens super misselijk...had ontbeten alles oke maar na t ontbijt opeens...heb nog zitten googlen, zijn meer mensen die misselijk waren na de bevruchting maar ja t is koffiedik kijken en je gedachtes regeren dus kan daar ook van zijn...geduld is een schone zaak.pffff
@Chris: Je bent nu 3DPO toch? Misselijkheid lijkt me dan nog niets met zwangerschap te maken te hebben.. dan heb je nog geen innesteling toch? Je leest wel gekkere verhalen hoor, dus voor mij klinkt niets meer onmogelijk Er heerst ook buikgriep he, ik hoor het overal om me heen, had er zelf ook last van vorige week, bah.. @Hier: Ik ben echt moe, moe, moe, moe.. 4e dag op rij dat ik smiddags in slaap val.. en dat voor iemand die altijd lekker in huis bezig overdag, ik vind altijd wel wat te doen.. Ik denk dat het aan het weer ligt, tis ook zo warm...