NOD lijst 16 t/m 30 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Ohh zo herkenbaar!
    Ik was al in de stress omdat m'n broertje en schoonzus onverwachts op dinsdag op visite wilden komen. Tranen met tuiten en heb ze afgebeld (was de dag dat ik ongi werd) bleek een paar dagen later dat ze gewoon zomaar wilden komen. Ohh ik ben soms zo erg!

2. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je allemaal... Ons eerste zoontje was echt een mirakelkindje. Heb een afwijking aan mijn baarmoeder (leg mss later nog uit hoe en wat) en ben van ons eerste door mijn pil zwanger geworden. We waren extatisch van vreugde... Gyn zei dat hij een mirakel was. Dus ik had zoiets van 'ofwel lukt t nu ook direct ofwel helemaal niet', ik weet het, ti's stom... Maar ik denk dat ik me nu gewoon over dat stom idee moet zetten, mezelf samen rapen en met goede moed vooruit! Maar vanavond... Drink ik een wijntje en kijk naar een romantische film terwijl VL al slaapt en kleine A ook flink slaapt. Eventjes ME-time :).

Thx allemaal, je gelooft niet hoeveel deugd het deed om het van me af te schrijven, voel me nu al beter!

3. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL

Wel... Ik kan me dat gevoel zoooo goed voorstellen... En ik voel me ook wel schuldig, denk normaal niet zo snel egocentrisch... Maarja :)

4. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL

Heel veel succes Annemoon, laat september een goede maand zijn! Heb vorige maandag mijn klein mannetje wat moeten 'loslaten' op z'n eerste schooldag, dus misschien wordt dat losgelaten deeltje gauw weer gevuld, heb liefde teveel :)

5. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL

Succes miich... Hoop dat ook voor jou sept een goede maand mag zijn... Zou het niet zaaaalig zijn als we allemaal op roze konden? Dromen mag altijd...

6. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Hey meiden..

Is helemaal niet raar hoor deze gevoelens.. ik denk dat ze versterkt worden in de wachtdagen als ik het zo lees.. En schuldig erom voelen hoeft helemaal niet.. ik zie al een paar keer voorbij komen "ik mag niet klagen ben pas net bezig om zwanger te worden en sommige zijn al zo lang bezig".. ook deze vergelijking moet je met jezelf natuurlijk niet maken.. Iemand die al maanden bezig is, kan misschien wel heel nuchter denken, en iemand die net begonnen is doet het juist heel veel zeer om na 4 rondes weer geen plakbeeb te hebben.. meiden, voel wat jullie willen voelen, en laat je door niemand anders beinvloeden ;) Is jullie lijf, jullie gevoel en jullie 'verdriet'! Knuf voor jullie xx

@hier: Alles gaat prima eigenlijk.. in de avonden een wat opgeblazen buik heb ik het idee.. en ik heb heeeeerlijk geslapen! Van 21:30 tot vanmorgen 7:30.. had het blijkbaar nodig.. als de kindjes niet wakker waren had ik zo nog door kunnen slapen :)

7. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!!

Ik heb zo de indruk dat ik echt rond mijn eisprong zit, al moet ik die normaal pas binnen 9 dagen hebben. Zit nu op cyclusdag 10 en ben dus ook niet helemaal regelmatig. Ik weet dat ik vroeger ook soms korte cyclussen had. Maar ik heb echt steken in mijn onderbuik.
    Ik ga strax even naar de supermarkt om ovutesten denk ik... Kword er gek van!

8. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Voel inderdaad wat je wil voelen..
    Ik kan me goed voorstellen dat je blij bent voor een ander, maar je het zelf ook zo graag zou willen..
    In mijn vriendengroep zal ik wel de eerste zijn..

Gisteren gezellig dagje gehad. Paar stenders gedronken, beter dan glazen wijn ;).
    Zit nu op.. 5 dpo, als ik dinsdag mijn ei heb gevoeld..

Wat is het trouwens *** weer!
    Wel goed voor de tuin ;)

9. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Zo irritant.

Ik probeer tussen mijn eisprong en NOD me een beetje te houden aan de dingen die niet mogen als je zwanger bent zoals alcohol, gerookte zalm en rood vlees.

Gisteravond hadden we een feestje en dronk ik dus geen alcohol en dan weet ik gewoon dat iedereen denkt dat ik zwanger ben. Veel mensen weten van de MA van 3 maanden geleden omdat we al een goede echo hadden gehad en we het aan de vrienden en familie verteld hadden.

Dat ze denken dat ik zwanger ben zou ik niet zo erg vinden als ik het ook echt zou zijn. Maar nu vind ik echt enorm irritant. Hebben jullie hier ook last van?

10. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ben ik ook weer. Nou het bloeden is gestopt. Was gewoon een complete menstruatie, 2 weken na de laatste keer. Pfff. Ovulatietest begint al weer op te lopen en zit pas op dag 7 vd cyclus. Vreemd allemaal.

11. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig drink ik bijna nooit, dus bij mij zal niemand iets opvallen hihi

Ik heb gisteravond duidelijk mijn ei gevoeld, hele dag al wat steekjes, maar gisteravond een uur lang echt menstruatiepijn. Net ook een licht ovulatietest, dus wij gaan op t wachtbankje.

En idd, wat een pokkeweer! Lekker hangdagje binnen..

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mag ik verplaatst worden op de lijst?

Mijn ei was gisteren, ik heb denk ik het gevoeld en volgens de ovutesten was ie gisteren. Net had ik weer een heel licht streepje, terwijl die gister knalde.

Mijn nieuwe nod is nu 22 sept!

13. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    FertilityFriend laat ook duidelijk mijn ei zien.. we moesten zelfs wat lachen om t trappetje... hoe hoog zal hij gaan? :p

t wordt weer gezellig druk op t wachtbankje dames! *schuift op en maakt plaats*

X Joyce

14. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Zo herkenbaar dames!
    Ik heb afgelopen week ook tranen met tuiten gejankt, toen een vriendin me vertelde dat ze zwanger is. Ik gun het haar echt van harte, en vind het ook super leuk dat ik een van de weinige ben wat het weet. Maar het steekt!
    Gisteravond had ik een heel raar buikpijntje net alsof het bij mijn baarmoeder was, bijna de hele avond. We kwamen terug van een feest vannacht, hoe moe ik ook was er is toch geklust geworden haha. Denk zelf een eisprong?! Dus eergister geklust en vannacht moet toch wel wat klaar liggen dan denk ik zo. Dacht bij mezelf moe of niet mocht het zijn hebben we de kans in ieder geval benut, kan ik me dat niet meer verwijten :). Maar goed stel me nergens meer op in. Hoop maar weer dat ik een beetje normale cyclus heb dan heb ik hoop en nu wordt gewoon om de dag geklust tot de ongi komt. Weiger om hem misschien weer te missen met de gedachten van oh mijn ei is toch al geweest en blijkt later van niet. Dus hophop.....

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dames idd ik denk er net zo over. Je voelt wat je voelt en daar kun je niks an doen. Het helpt gewoon om van je af te schrijven, daar is dit forum perfect voor. He ik zelf ook dan kan ik het iets makkelijker relativeren. Net als mmmarian zegt de 1 is heel nuchter en de ander is zoals ik. Na een half jaar nog maar 2 X ongi geweest, en het zal vast nooit lukken en allemaal van dat soort gedachten. Ben er ook veel mee bezig. En dit forum doet me veel goed. Hoef ik ook niet altijd mijn vriend ermee te belasten.

Zit nu 6 dpo last van mijn tepels kan bijna geen aanraking verdragen dan worden ze meteen hard maar niet van opwinding zeg maar doet gewoo zeer. Hoop dat het een goed teken is maar wil mezelf ook niet te gek maken want dat doe ik al veel te veel hihi. Iedereen fijne zondag!

Wie gaat er hier als eerste testen? Marytje jij?

16. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle

17. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Ik zou morgen testen maar vind het heel eng omdat ik niet weet wanneer mijn ei nou precies was.. de gyn zei wel dat ik ongeveer 6 dagen voor nod zat, wil zeggen dat ik nu 3 dagen voor nod zit, maar vrijdagmiddag ( 5 voor nod dus) was die nog negatief.. dus ik durf niet zo goed morgen.. )volgens de gyn zou ik dan morgenochtend 2 voor nod zitten..

Weten jullie dit met pcos.. ik had natuurlijk die knaltesten op CD21 en 22, maar op 17 en 18 ook een positieve, beide streepjes net zo donker.. 17 en 18 komt meer overeen met de echo van de gyn en zijn idee van 6 dagen voor nod.. Kan ik echt die ovutesten gewoon vergeten en uitgaan van wat de gyn zag? en dus morgen gewoon rond 2 voor nod zitten...

18. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Thnx! Ik doe me best om jullie allemaal een hart onder de riem te steken.. ;)

19. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    MMMarian lastig zeg ik zou gewoon een testje wagen op de dag je ongie moet worden volgens de gyn. Is deze negatief kan je het een paar dagen later nog een keer testen.

20. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, dat was hem dan voor mij. Misschien nog 1 keertje klussen vandaag, maar in principe kan het wachten beginnen. Ineens beetje koudwatervrees. Stel dat het meteen gelukt is...? Gemixte gevoelens wegens de achtbaan waar we dan inkomen. Maar dat zal wel wennen na een paar rondes :)

Deel Deze Pagina