Hey Meisje1987, hoe is je temperatuur nu? De mijne is weer aardig hoog, hopelijk morgen ook en dan is mijn ovulatie op zaterdag een feit
@ mmmarian wat knap dat je het nog zo lang vol kan houden ondanks wat de gynaecoloog zegt! Ma je hebt gelijk als het zo is dan iig wel meteen een duidelijke streep. @ chriss ma jou verhaal vam 6 dagen voor nod testen met z&k werd ik nieuwsgierig! ( wou joh nog tot zondag wachten ma goed ) toen had ik hem per ongeluk ver over de max lijn erin gedipt ( alsof het zo moest zijn ) dus toen heb ik eigenlijk nog niet getest maar wel een test verbruikt haha. Hoop dat ik nou iig 2 dagen kan wachten. @ marytje jij ging donderdag ook testen toch? Dan zit jij toch ook 10dpo?
Hahaha MadameV! Dan moest t zo zijn dat je niet ging.testen!!! Ik heb er.een hard hoofd in! Hoor iedereen.zo over gevoelige borsten en ik voel niets maar dan ook helemaal niets dus denk dat er niets is.. bah! Dan wil ik nu maar zo snel.mogelijk ongesteld worden en klaar voor iedereen die nog.moet testen...ik duim!!
Dat zegt niets meis haha.. de 1 heeft overal last van, de ander helemaal nergens last van.. en weer een ander zit er beetje tussenin MadamV: oepssss.. hahahaha.. volgende poging beter
Haha MadameV,dan moest het inderdaad niet zo zijn Even volhouden. hier tel ik af.. nog 2 ochtenden mijn plas doorspoelen en dan vrijdag ochtend testen. ben op vrijdag gelukkig vrij, dus dat is wel fijn. Heb er alleen geen vertrouwen meer in. Tot gisteren nog pijnlijke borsten, vooral bij de tepels.. dat is nu over.. Voel niets meer in mijn buik, behalve dat ik niet naar het toilet kan.. Behoorlijk vervelend.. Onzeker.. Zou willen dat ik morgen al kan testen, maar vrijdag is natuurlijk al vroeg (10 dpo)..
Hee dames! Lees al tijdje mee hier en sta ook al de lijst. Zit nu 5DPO en heb op 2en3 DPO krampen gehad en verder voel ik niks! Wachten duurt zooo lang. Maar t kan toch ook dat je pas symptomen krijgt nadat je ei is ingenesteld? (lijkt m logisch) Heb sterk het gevoel dat het deze ronde niet raak is. Maar we wachten af! Als ik zondag niet ongi ben, dan heb ik al meer hoop. Dan 10DPO en heb altijd LF van 10 dagen. NOD staat op 17/9 maar officieel 19/9 maar laat hem ff zo staan...
Oh god, mensen ik word gek even. 3DPO (als FF eindelijk m'n kruis op zaterdag zet morgen) en ik heb echt nare krampen en voel me misselijk op een heel rare manier. Google vertelt mij dan innesteling op 3DPO kan, hoewel het niet vaak voorkomt. Dus ik maak mezelf helemaal gek nu. Zo maar eens een kopje koffie en een broodje en dan maar eens echt aan werken beginnen...
Neeeeee niet zeggen!!! Ik had me er een beetje mee verzoend en nu denk ik oooww er is nog kans Damn!!
Zei ik iets dan? Welnee joh.. hahahaha.. Ik temp nooit maar ik dacht laat ik eens zien wat mijn temp is.. ik zit normaal echt niet boven de 36.8.. en nu ineens 37.6.. ben benieuwd of dat wat zegt
Hey Dames, heb lang niet meegekletst op dit forum, maar er heeft zich iets raars voorgedaan en ik dacht gooi het eens in de groep. Afgelopen vrijdag zou mijn eisprong geweest zijn, heb ook een hoop steken gevoeld dus volgens mij wel... Nu had ik zondag uit het niets blaasontsteking symptonen; veel plassen terwijl er niets uitkomt, beetje branden bij het plassen en als klapper een klein beetje rozig bloed... En gisteren maandag nergens last van, want ik wilde nog een plasje brengen naar de huisarts maar ik ga gisterochtend nergens meer last van... Kan dit iets zijn of was het toch een minimale blaasontsteking?
Met een blaasontsteking kun je soms ook wat bloed/roze verliezen tijdens het plassen.. of misschien nog wat bloed van de eisprong? Een blaasontsteking kan ook ineens weg zijn, als je bijv. veel hebt gedronken..
Hoihoi, ik meld me ook hier! Wij gaan ook voor een tweede, net vakantie gehad en daarin wilde mn man nadenken wanneer hij dan een tweede wilde. Ondertussen al wat geklust zonder rubbers whaha.. ik zei al; ik heb mn antwoord dus?? dus ben benieuwd!
Ff een vraagje...ik snap het tempen nog niet helemaal maar als je dus een hoge temp hebt aan t einde van je cyclus is de kans dus groter dat je zwanger bent!? Maar iedereen zn temperatuur van zijn/lixhaam is toch anders?! Anders sprint ik zo in mn pauze naar de etos om een thermometer te halen hahahaaha!
Daar bedoel ik mee....ik kan wel gaan tempen maar als er dan bv 37.4 graden staat.ofzo weet ik nog niets want ik weet niet wat mn normale temperatuur is?! Hoe bedoel je gestressed??
Klopt bij een blaasontsteking kan er ook bloed in de urine zitten. Door veel drinken en vitamine c kan het wegtrekken. Gister met mn vriend er over gehad wanneer we gaan testen en hij wil dat ik vrijdag ook ga testen. Alleen had hij het er over om pas in de avond te gaan testen. Ik blijf misselijk heel vervelend maar of het een symptoom is of misschien een griepje ofzo? Het maakt me gek haha mijn gedachten schieten alle kanten op. Zou het dan nu echt een keer raak zijn??
Het schijnt dat na je ei je tempratuur met 0.4 omhoog gaat en als deze hoog blijft richting je nod dat je zwanger bent. Als je tempratuur zakt dat je nod er aan komt. Niet iedereen heeft de zelfde temp. vandaar dat je het vanaf begin van je cyclus elke ochtend moet doen en na een aantal maanden kun je er uit halen wanneer je ei komt en wanneer je die hebt gehad. Zo is het mij toen in het zh uitgelegd
Thanks voor de uitleg! Maar bah kan ik.dus nu.ook niets mee! Is voor mij ook.lastig om te tempen aangezien ik vaak.met tijdsverschillen te maken heb voor mn werk...na ja ik wacht tot donderdag dat is 8dpo...6dagen van te voren en dan ga ik met zk testen....pfff nog 2 nachtjes
Miich - Spannend ook voor jou!!! Heb je wel aan je vl uitgelegd dat ochtendurine beter is voor de test?! (Of weet hij dat bedoel ik?)
Ja hij weet dat maar hij wil er bij zijn. Hij denkt dat t wel eens positief kan zijn haha. Dus moet ik wachten of ook om 5 uur eruit en dat op me vrije dag! Dus ik wacht wel braaf tot de avond