Mart, dat foliumzuur ben ik ook erg laks in, vergeet het gewoon steeds.. Danya, jeetje 4 miskramen? Bah zeg, wordt je daar niet gigantisch onzeker van? Lijkt me vreselijk..
Zoumooizijn Van de site Tarwekiemolie.nl Tarwekiemolie is een uitstekend middel om de vruchtbaarheid te bevorderen en kan door iedereen gebruikt worden die zwanger wil worden. Als een zwangerschap gewenst is en het maar niet lukt om zwanger te worden, dan kan tarwekiemolie als ondersteunend middel gebruikt worden om de vruchtbaarheid te bevorderen. Voeding en vruchtbaarheid kunnen verband met elkaar houden en een gebrek aan vitaminen uit plantaardige oliën, zoals tarwekiemolie met de belangrijke toevoeging van vitamine E kan ervoor zorgen dat vrouwen minder vruchtbaar zijn. Innesteling De eerste keer dat de belangrijke vitamine E is geïsoleerd uit plantaardige olie vond plaats in 1936 uit tarwekiemolie. Het natuurlijke middel is niet alleen positief voor de vruchtbaarheid, maar kan ook invloed hebben op de innesteling van het bevruchte eitje. Er kunnen zich bij vrouwen allerlei oorzaken voordoen, waardoor de innesteling niet goed verloopt. Tarwekiemolie kan al voor de zwangerschap worden gebruikt om de vruchtbaarheid te vergroten, maar biedt ook een vergrote kans na het zwanger zijn geworden dat de innesteling goed verloopt. Tarwekiemolie heeft namelijk meerdere positieve eigenschappen, zoals het bevorderen van een goede doorbloeding. Er zijn met betrekking tot dit wondermiddel in het verleden allerlei dierproeven en onderzoeken gedaan in het kader van het voortplantingsvermogen. Zwangerschap Tijdens de zwangerschap kan na tarwekiemolie na de innesteling desgewenst gebruikt blijven worden. Het verbetert namelijk ook het prestatievermogen doordat het lichaam meer energie krijgt. Als het doel van het gebruik van tarwekiemolie het verhogen van de vruchtbaarheid en de innesteling ten doel heeft gehad, dan kan, maar hoeft het middel uiteraard niet gedurende de hele zwangerschap en daarna worden genomen. Wie ook van de andere voordelen van tarwekiemolie wenst te profiteren kan uiteraard wel besluiten om het product te blijven nemen. Zo wordt er geprofiteerd van een verbetering van de aanvoer van zuurstof naar de hersenen en beschermt de tarwekiemolie de functie van de lichaamscellen, waardoor een betere weerstand ontstaat. © 2013 Tarwekiemolie.nl Er kunnen geen rechten aan de inhoud van deze website worden ontleend. Raadpleeg voor gebruik van tarwekiemolie supplementen bij zwangerschap altijd een arts voor overleg. Ik heb ze van het kruidvat eigen merk. Zijn doorzichtige bolletjes. bij mij ging het telkens heel vroeg mis zo rond de 6 of 7 weken. Toen ik daarna de tarwekiemolie gebruikte ging het wel goed. Bij de tweede heb ik er eerst ook niet aan gedacht en weer twee vroege miskramen. Toen werd ik er weer door iemand op gewezen en weer heeft het gewerkt. Ik schreef bij mijn oudste ook in mee in een groepje en door een van hen werd ik er toen op gewezen. We zijn het met zn allen gaan gebruiken en zijn allemaal binnen een paar maanden zwanger geworden. Nogmaals het kan toeval zijn maar ik denk eigenlijk wel dat het kan werken.
Hier heb ik al weken geen foliumzuur meer geslikt. Ben al een moeilijke pillen slikker ahaha. Ga er vanaaf ook maar weer mee beginnen. Ja idd, Mart! Daar gaan we voor! Zoumooizijn: Ja, enorm onzeker. Laatste keer riep ik dat ik niet meer wilde. Ik was zooooo teleurgesteld. Had zo mooie echo's gehad en 3dagen later weer mis, niet te begrijpen zoiets. En ben 3x echt heel erg ziek geweest vanaf 6weken en dat ook voor niks. Overgeef fobie helpt er ook niet bij Maar de wens is zo groot dat ik het er voor over heb. Ik slik trouwens Davitamon compleet mama met visolie. (heb hem maar meteen ingenomen, haha) Clomid: Ik zou aan de clomid gaan omdat mijn cyclus na de eerste curettage van slag was.. 46 dagen en toen 54 en toen zat ik steeds rond de 30/33dagen.. En werd ik 2x zwanger.. Gelukkig is hij nu na de curettage redelijk netjes.. dus denk niet dat nodig is.. Het is dus alleen puur om mijn cyclus korter te maken en ze wilde mijn een cyclus volgen.
Dayna, ik heb ook een overgeeffobie. Als ik misselijk word (en ik word misselijk als ik me ergens niet op mijn gemak voel) dan raak ik in paniek, word ik nog misselijker, raak ik nog meer in paniek enz. Heb jaren antidepressiva geslikt. Daarna kon ik me behelpen met af en toe een oxazepam (zo;n 2 doosjes per jaar) en domperidon. Was laatst bij de huisarts voor een moedervlek die veranderde van vorm en toen had ik het met hem erover dat we weer zwanger wilde worden. Domperidon mag je niet slikken als je zwanger bent. Dus nu heeft hij me primperan voorgeschreven. Dat is veilig tijdens de zwangerschap. Heb gelukkig een hele fijne huisarts die niet moeilijk doet. Misschien een tip voor jou?
Overigens ben ik bij mijn 2 voldragen zwangerschappen wel misselijk geweest maar heb niet hoeven overgeven.
Luca: Wat vervelend! Maar zo herkenbaar. Alleen ben ik al blij dat ik het foliumzuur weg krijg, liever niet als wel. Ik heb dan het gevoel dat het in mn keel blijft hangen. Zit tussen mn oren!! Ben je bij je kids en vmken snel zwanger geworden?
Jeetje wat vervelend die overgeeffobie!! Niet handig als je zwanger wilt worden! Hebben jullie er al weleens met een psycholoog aan gewerkt? Ik ben zelf psycholoog en weet dat er gedragstechnieken zijn die heel goed kunnen werken. Ik kan me er overigens zelf ook iets bij voorstellen. Ik ben vaak bang om naar de wc te moeten als dat niet kan (auto, trein, menigte). Die angst begint met een beetje buikpijn, of met de overweldigende gedachte (ojee wat als..). Daarna krijg ik veel meer buikpijn en vaak krijg ik dan ook echt diarree :s. Dat houdt de angst natuurlijk in stand. Bleh. Wat voor mij goed werkt is afleiding. Maar dan ook echt grondige afleiding. Ik speel dan een spelletje op mijn tablet/foon dat zoveel aandacht vraagt dat ik niet meer aan mijn angst kan denken. Bv. ruzzle of diner dash oid. Iets waarbij je snel en scherp moet zijn. Ik merk dat na een minuut of 5 de angst en de buikpijn zakken.. Inmiddels gaat het daarmee aardig goed (en probeer ik ook zonder die tablet in de trein te reizen). Wbt. foliumzuur. Je hebt ook kleine tabletjes van de etos. Die slikken misschien wat makkelijker. Succes meiden!
Ja ben 2 keer in therapie geweest. De eerste x kon ik er niet echt iets mee. Daar werden alleen maar vragen gesteld als: wat is het ergste wat er kan gebeuren? Euh nou dat ik moet overgeven. Dan moest ik proberen mijn gedachten te veranderen. Maar ja als je er zo ver in zit dan lukt dat op dat moment ook niet. De tweede keer wilde ik weten waar het vandaan kwam. Het schijnt zo te zijn dat ik een controlfreak ben. Wil altijd alles onder controle hebben en dat lukt met overgeven natuurlijk niet. Leg de lat voor mezelf erg hoog en ben perfectionistisch. Tja, daar herken ik me wel in. Ben inmiddels jaaaaaaren verder (jaar of 14) en ik kan paniekaanvallen krijgen zonder dat iemand het merkt. Ik ga ook overal naar toe. Toen ik het de eerste keer kreeg was ik 20 en had ik een zware stage gehad (emotioneel zwaar, komt door mijn werkgebied) en overal waar ik het kreeg durfde ik niet meer naar toe. Dus ben een maand of 2 in bed gebleven. Toen heb ik ad gekregen en ging het wel beter. Nu gebruik ik dat dus niet meer en wil ook niet dat de kinderen er iets van meekrijgen. Af en toe moet ik mezelf wel ergens toe zetten maar ik ga overal naar toe hoor. Marytje Ja als ik met de trein weg moet voor mijn werk heb ik ook altijd mijn ereader ofzo mee. En ja het zakt ook echt weer na een minuut of 10. Dayna Even denken, ben in juli 2002 voor de eerste keer met de pil gestopt. Augustus zwanger, sept mk, nov zwanger, dec mk, april zwanger en die ging goed. Tweede keer weet ik het niet meer precies maar ging het ook zo ongeveer!
Hallo dames Was ik dan eindelijk weer.. een paar hectische verhuisdagen achter de rug, maar ben er weer Ik zie weer een paar nieuwe aan de lijst toegevoegd.. hopelijk voor ons allemaal een knaller van een test aan het eind van onze cyclus @dayna: Ik hoop zo dat deze ronde voor jou een mooie test is, en dat het deze keer goed blijft gaan.. mijn duimen draaien!! @marytje: Jij hebt ook al veel rondes gehad! We gaan gewoon hopen op allemaal roze deze maand.. Ik ga vanavond ovulatietesten bestellen, die goedkope pakketten met veel erin, ik wil deze ronde nu eindelijk wel eens echt weten hoe mijn cyclus loopt. Vorige ronde voor het eerst gedaan maar toen had ik een knaller en waren mijn testen op haha.. dus weet niet zeker of ik ook daadwerkelijk mijn ei had die dagen.. uiteindelijk mijn ongi pas op dag 39 ipv 28.. hele rare maand was dat.. dus deze maand ga ik heeeel veel ovulatie testen inslaan Hebben jullie tips waar ik ze het beste kan bestellen? Vrijdag ga ik ermee beginnen (als ze dan binnen zijn, zit dan op dag 12
Ik had afgelopen maand die van sensitest maar die vond ik niet zo fijn. Heb nu op drogistplein de digitale van CB besteld. 20 staafjes voor 36 euro.
ik heb ze gezien bij 123ovulatietesten.nl 30 ovutesten en 3 zwangerschapstesten voor 13,50 (50% korting nu).. iemand die daar ervaring mee heeft?
Hallo meiden, Ik wil ook graag meekletsen en op de lijst staan. poohB, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje en nod moet ongeveer 26 augustus zijn. Sorry, verkeerde topic...
Yes! Werkt prima. Ik test er overigens altijd positief mee, maar dat zal aan de pcos liggen.. Vorige ronde toch een duidelijk donkerder streepje op cd 22, en gebaseerd op mijn temp, cyclusduur & andere klachten (zere tepels, trekkend gevoel eierstokken) is mijn eisprong toen ook daadwerkelijk geweest. Ik ga ze meteen ook weer bestellen! Tnx voor de tip! Heb ook tarwekiemolie gekocht btw! September gaat het worden!!
♥ NOD- lijst 16 t/m 30 September 2013 ♥ 16. (2) : Marcia85, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Zoumooizijn, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (5) : MMMarian, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Nahlatje, 19 jaar, ronde 6, 1e kindje Claudia88, 25 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Marytje, 29 jaar, ronde 11, 4e ronde clomid, 1e kindje, MMM Luca75, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje 18. (2) : Mienma, 34 jaar, ronde 1, 2de kindje Linda89, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (0) : 20. (0) : 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (1) : DanielleJ, 32 jaar, ronde 3, 2de kindje 25. (1) : GwoonAn, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje 26. (0) : 27. (0) : 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos. (1) : Dayna, 27jaar, 15de ronde, 1e kindje, MMM Illegaal: T o t a a l: 10 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (2), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Haha anytime Wanneer ga jij beginnen met de ovutesten? Ik hoop dat je gelijk hebt met september Iemand heeft voor mij gependeld en zij denkt september.. dus hopelijk heb je gelijk 17e is trouwens een populaire NOD dag
Ik dacht gister nog echt aan het foliumzuur maar weer vergeten. Ik loop nu maar even gelijk naar de badkamer. Muts ben ik ook Ongesteldheid is hier alweer over
Wat veel op de 17e zeg! @ zoumooizijn hier precies hetzelfde nu na 10 a 11 jaar voor het eerst echt ongesteld nou dat is toch wel heel wat anders dan de stopweek hoor. Pff en zere onderbuik en rug was wel ff heftig maar voor een goed doel. Gelukkig werkt alles nog en een mooie 32 dagen vond ik prima super blij mee aangezien ik niet weet hoe mijn cyclus voor de pil was. daar was ik toen niet mee bezig toen ik 13/14 was. Nu vandaag bijna niks dus maar 4 a 5 dagen ongi geweest. nu in ronde 2 !! Spannendddd. aankomende dinsdag begin ik weer met ovu testen. Liefs