@Bloemie: wat vaag joh van je cyclus... Spannend hoor! Gewoon maar afwachten dus idd.. @Lientje: hihi een laat ei dus? Je kan 't allicht nog eens proberen toch.. @Stix waarom wil je man het (nog) niet dan? Och.. wat een lastige situatie joh... En vervelend dat je er niet over kan praten! @Kris welkom! Spannend! @Marian spannend hoor.. knap dat je nog niet getest hebt haha! Ik zou het geduld niet hebben @MadameV spannend!!! Morgen weer dus?? @Marytje; ik lijkt toch wel een klein streepje te zien hoor... Pff jullie maken me wel zenuwachtig met al die testjes hoor, nu wil ik ook! Succes voor degenen die nog moeten en ik duim natuurlijk!! ^^ Misschien dat we nog ff wat klussen voor de zekerheid maar volgens mij heb ik mn ei eerder gehad deze maand, maar ik temp niet dus geen idee. Het is ook pas de 1e ronde dus ik (probeer) er niet zoveel van te verwachten...
@ marytje ik zie hem ook iets hoor. je moet idd wel goed kijken. zelf twijfel ik heel erg. heb geprobeerd op de foto te zetten maar dan kijk ik er nog eens na en zie ik het gewoon niet. misschien dat ik het me ook maar in beeld dat ie er zit en is dat helemaal niet zo. @ enferma die vroeg of ik morgen weer ga testen, dat weet ik nog niet. hoop eigenlijk dat ik het vol kan houden tot zaterdag. heb mijn test toch f toegevoegd. zou het knap vinden als jullie hem zien want ik zie hem zelf 9 van de 10 x niet eens. volgens mij beeld ik het me gewoon in omdat ik het zo graag wil ofzo. zit nu 10dpo maar dan kan het nog steeds toch? of zou ik nou écht al wat moeten zien? men wat gaat het een teleurstelling zijn als het niet zo is.
Kan aan mij liggen.. misschien heb ik voorgedrukte streepjes in mijn ogen ofzo, maar ik lijk ook bij die van jou ietssss te zien in de verte.. ook zaterdag nog een keer testen
@Chriss, ja 8 dpo is ook wel heel erg vroeg. Maar ik mag niets zeggen haha . Fijn dat het testen rust geeft. Dat doet het bij mij ook. Maar het consumeert ook wel veel tijd.. Elke keer weer die test erbij pakken..pfff. @Blossom, ja FF doet er lang over en bij mij heeft ie mijn eisprong zelfs verkeerd. Ik snap het wel dat ie het zo doet op basis van de temperatuur, maar matcht niet met mijn ovutest en eipijn. Zie mijn handtekening. HCG KAN zo vroeg meetbaar zijn.. maar niet altijd en bij iedereen.. Volgens jouw berekening is is het tussen de 8-10 dpo al meetbaar (innesteling 5-6 dagen na ei + 3-4 dagen). Toch hebben de meeste vrouwen dan nog geen (duidelijk) positieve test. Met prinsjesdag testen.. leuk . Succes!! @Stix, wat een vreselijke situatie. Ik vind dat hij dit niet kan maken. Hij heeft er net zo goed voor gekozen onbeschermde seks te hebben. Hij kan niet nu de verantwoordelijkheid/schuld/gevolgen bij jou leggen. Ik ben een fervent voorstander van overal over praten in een relatie. Zeker over zulk soort belangrijke, mogelijk levensveranderende zaken. En als dat niet kan zit er iets niet goed (vind ik). Ik zou echt een gesprek met hem inplannen. Leg hem voor dat je er respect voor hebt dat hij nog geen kinderen wil, ook al wil jij dat zelf wel graag, maar dat er nu een situatie is ontstaan waarin jij mogelijk wel zwanger bent. Dat jullie die situatie samen veroorzaakt hebben en dus samen de consequenties moeten aanvaarden. Als je per ongeluk zwanger bent dan wil je dat samen doen, daar samen 100% voor gaan. Zwanger zijn/worden is al zwaar genoeg. Hormonen, lichamelijk klachten, onzekerheid over de zwangerschap en over de toekomst, veel regelen etc ect. Daar kun je niet bij hebben dat de persoon waarvan je het meest houdt die situatie het liefst wegwenst. Nee, je hebt zijn hulp en steun juist nodig. @hier: shit shit shit. De test heeft een butsje. Daardoor lijkt er een streepje te staan (je fantasie trekt um door naar boven). Als ik de zaklamp erbij pak (ja.. i know.... hahahaha) dan zie ik een heel licht streepje net naast de plek van het butsje. Niet zonder lamp zichtbaar helaas. Heb een nieuwe test gedaan (ander merk) met hetzelfde plasje. Ben nog aan het wachten tot hij is opgedroogd. Ik pak even de fohn hahaha. (testen voor gevorderden: zaklamp, fohn haha). Ik ga pas zaterdag weer hoor meiden. Dit kost te veel tijd zo . Ik weet het namelijk niet zeker...
ooh vieuw. pak van mijn hart haha. echt waar mmmarian! het komt nu wel allemaal heel dichtbij. stond net op om hem weg te gooien, ik dacht ik kijk nog 1 keer, en ja! dan zie ik hem weer. maar als ik er dan na blijf kijken is het weg. maar ook al zou er niks staan dan is het dus nog wel mogelijk
Ik denk ook wel een streepje te zien!! Hier nog steeds buikpijn en steekjes in me bovenbenen. Gloeiende wangen sinds gisteravond en vanmorgen klaar wakker om half 6 en misselijk met vlagen Nog even voor de lijst: Nod 21 september en trotste mama van een zoon
Ja dat is het nadeel van die $#$@#$#$%!#@@# tuurtestjes! hahaha.. Ik heb die van mij van gisterenmiddag ook weggegooit en zaterdag word mijn dag.. ik voel het gewoon.. ben nu al heel de ochtend al weeig in mijn buik.. net ineens heel misselijk dus ik eet een broodje en de misselijkheid is weer draaglijk.. je zou toch denken dat het niet anders kan dan... pfff.. ik haat dat wachten!!! En idd! Fotooooo
Madame V, ik kan het helaas bij jou ook niet goed zeggen.. Ik heb ook voorgedrukte streepjes in mijn ogen hahaha. Gewoon morgen/ovremorgen weer meid. Hier: Op de nieuwe (kv) test zie ik eigenlijk zo goed als niets meer BOE. Heel wazig misschien, maar echt te wazig. Ik ga nu aan het werk. Vanavond bekijk ik hem pas weer. xxx fijne dag allemaal.
nou mmmarian, dan hoop ik dat ik me morgen kan bedwingen en dan doe ik zaterdag met je mee fijn dat jij hem ook ziet bibi, of bedoelde je niet die van mij? heb hem toch maar weer uit de prullenbak gevist hhihi. zo vl eens laten zien als ie thuiskomt. maar ik weet al wat ie zegt: oh ik zie helemaal niks hoor! jij wil dat gewoon zo graag haha
@marytje, werk ze, post je vanavond even een foto? het is nog vroeg voor ons allebei dus wie weet. als ik hier zo mag horen van de andere dames kan het nog alle kanten op
ps. Er is een kruidvat geopend, zo ongeveer onder mijn huis.... dat is niet goed voor de testdrang hahahah
Mmmarian nu zie ik wel een licht s streepje zo spannend! Madamav het lijkt er wel op dat er een streepje zit.. spannend succes dames!
hahaha, wat een test-toestanden al zo in de ochtend Wat een heerlijke maar tegelijkertijd toch frusterende bezigheid zo in het begin... Maar....we gaan voor duidelijke, knallende testen later in de week!!! Ik moet nog even wachten tot eind volgende week...voel me sinds gisteren af en toe misselijk...maar ja, voelde vorige maand ook van alles en toen was het niets...gewoon rustig blijven wachten en ondertussen geniet ik lekker met alle perikelen van het forum mee
Jeetje zeg, jullie houden het wel superspannend!! Ik duim mee voor jullie voor positieve testen! Mrs Blossom: ik zit vandaag ook op 5 dpo, maar ga toch echt pas op 22 sept testen. Ik wil het niet eerder doen vanwege de teleurstelling als het weer niet raak is.