NOD lijst 16 t/m 30 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    @madameV.ja heb maandag ook nod.wat heb je trouwens een lange cyclus?
    Wel super dat je er een goed gevoel over hebt.ik had bij mijn zwangerschappen geen test nodig.ik wist het meteen.vorige maand wist ik zeker dat het niet zo was.deze x heb ik weer wat meer hoop gekregen.al moet ik zeggen dat je lichaam je behoorlijk in de maling kan nemen.daarom baal ik ook wel van die symptomen.mijn Lichaam is playing tricks on me again.heb het twee x eerder gehad dat ik het zeker wist en dat liep ook op een ongi uit.vooral na mk reageert mijn lichaam heftiger in de cyclus.had zelfs vorige maand bloedverlies bij de eisprong:(

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja heb ook lange cyclussen. Maar dit X is ie exact hetzelfde als de vorige x, daar ben ik al hel blij mee, de eerste ronde was een groot ?vraagteken?

Snap hoe je erover denkt. Ik heb dat net zo. Hoe ik mr telkens voel heb ik nog niet eerder gehad en heb gewoon het idee van this is it. Maar goed je hoort zoveel verschillende verhalen hier. En je lichaam kan je idd goed voor de gek houden. Iedereen wil natuurlijk ook zo graag. Dus waar je normaal niks van zou denken denk je nu bij elk klachtje hey! Misschien......

Afwachten dus maar. Wanneer ga jij testen?

3. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Als het lukt ga ik eerst niet testen.heb altijd een cyclus van 28. Dus als ik maadag van bed kom en er is nog niks krijg ik hoop.al moet ik zeggen dat ik meerdere testen in huis heb dus het wordt erg lastig om er met mijn tengeltjes van af te blijven:D

4. DanielleJ

DanielleJ Niet meer actief

5. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Haha ouwe stalkert.
    Ik heb ook nooit witte afscheiding, behalve dus vorige ronde vlak voor nod... En nu weer! Zie het alleen bij de seks..

6. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Weet ik nog niet!! Ben nu op weg naar huis... Ben benieuwd. En ook of ik het volhoud morgen niet te testen aaarggghhh.

7. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ja, dat kan je lichaam zeker!!
    Maar ik denk dat het ook gewoon vaak gebeurt dat er een eitje bevrucht raakt, maar dat dat weer afgestoten wordt. Dat kan ook klachten verklaren..

8. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ligt iedereen te pitten ofzo.. ?!

Snel naar de volgende dpo haha...

9. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL

MadameV, ik zie hem toch. Op mijn tablet op de lichtste stand.
    Omdat ie wel wat ver naar rechts oogt vraag ik me alleen af of het misschien de grens is van opdrogen? Ook omdat het er rechts van wat geler is?
    Als dat het niet is staat er een streep...

10. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Remi......

;)

11. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    (ben nu thuis, zie wel heel licht iets, maar nog geen roze, ook niet zalmroze)

12. lenm

lenm Lid

11 feb 2013
    24
    0
    0
    Turkije
    Hallo, meiden ik kom me aanmelden, helemaal nieuw hier op de site. Ik kijk al een tijdje rond en ik ben nu 6 maand gestopt met de pil, eerst mijn lichaam even de kans gegeven weer te ontpillen naar al die jaren. Nu deze maand er voor gegaan. Mijn nod moet zijn op 20 of 21 september. Gelukkig heb ik vanaf het stoppen met de pil een hele vaste cyclus. Ik ben erg benieuwd, we vinden het spannend maar zijn er zo klaar voor (in hoeverre dat kan). Ik hoop er dus bij te mogen op de lijst voor 20 of 21 september! Succes allemaal met de laatste loodjes wachten!

LenM, 22 jaar, eerste ronde, eerste kindje

13. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ja dames, tijd om te testen!! Hahaha

Joehoeee wakker worden... Mennehh is benieuwd en kan niet wachten op jullie uitslagen... Roze roze roze....

Ik moet zelf helaas nog even wachten, dus ik moet een beetje teren op jullie verhalen natuurlijk he! ;)

14. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Haha jij bent er vroeg bij! (ik ga zo slapen, nachtdienst gehad)
    Suc6 voor de testers, ook ik wacht nog ff af!

@menneH: zit jij nu ook 8DPO? Kwaaltjes??

15. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Irritant he dat wachten!! En als alles dan zo schommelt word je er ook niet wijzer van.. afwachten meis! :)

Ik eigenlijk ook, ipv zwart ;)

Niet toevallig eerder wakker? Ik ben zoooo benieuwd!! :)

Neeee.. ik heb jou gevolgd in andere nod topics.. en nu toch weer ronde verder.. jammer :( Hoe was je vakantie?!

Awww.. beterschap met de kleine!!

Ik had het 4-5 dagen na de eisprong.. 2 of 3 dagen ineens megaveel last van witte afscheiding.. ieuwww... haha..

Ik zag weer wat nieuwe dames voorbij komen, welkom hier, en heel veel succes deze ronde.. :)

@hier: Gisterenavond weer wat misselijk en vanmorgen ook.. vannacht paar keer wakker geweest om te plassen, ook dit is nieuw.. Morgen eindelijk weer een testje wagen.. vanmorgen snel me plasje weggespoeld haha..
    Gisterenavond toen ik in bed lag had ineens enorm veel steken in mijn buik, niet alleen onderin, maar vanaf me navel en dan dat hele gebied, ouch! Iemand die dit herkent? Daarna ging het weer over in zeurende "spierpijn' gevoel onderin..

16. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marian dat spierpijn gevoel onderin heb ik ook heel erg en als ik terug denk aan mijn eerste zwangerschap dan lijkt het wel op bandenpijn alleen veel vroeger

17. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Ja bandenpijn zou je het kunnen noemen, dat ken ik ook van mijn vorige zwangerschap, maar dit is meer zeurend ook.. constant het gevoel alsof me buik groeit.. (kan natuurlijk helemaal niet haha)

18. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt idd dat gevoel en als ik buk is het nog erger ook in mijn rug

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ marytje nou jij kunt er ook wat van dat stalken!

Ik heb vanochtend snel doorgetrokken vind het gewoon knap van mezelf Haa ha.

@ mmmarian wat jij beschrijft heb ik net zo. Ook toen ik net opstond. Het is net alsof je dubbel hebt gelegen en het weer uit moet rekken ofzo?

@ nieuwe dames welkom!

20. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Meiden het is voorbij:

470ea9 Ovulation charts on FertilityFriend.com

Buikpijn begint al. Hoop dat het zo helemaal doorbreekt. Ik ga een dagje janken. Ook ronde 11 mocht niet zo zijn.

Nu weer aan de hormonen, waar ik bang voor ben, de vorige keer werd ik er echt schizofreen van.

:(
    *huil*

Deel Deze Pagina