Lientje, zijn inderdaad beide negatief bij jou. Je ei moet nog komen! Ik heb van de week ook donkerder gehad en dag erna weer lichtere! Komt door de concentratie van je urine. Je ei komt er nog aan hoor, zeker als je het zelf pas de 17e verwacht. Ik had vandaag ineens echt een knaller, die kun je niet missen
Snap er hier nog steeds niks van. Vandaag weer soort steekjes rond de bm/onderbuik en flinke pijn in de onderrug. Wat zou het deze keer weer zijn??? Vind het zo jammer dat alles iedere maand weer anders is kan nergens een pijl op trekken helaas. Wordt er langzaam een beetje gek van. Als je het nu iedere maand hetzelfde is zou ik zeggen ok. Maar dit iedere keer maar weer wat zou het nu weer zijn. Schrijf al iedere keer netjes alles op zodat ik kan vergelijken. Alleen valt er niks te vergelijken. Jeej we zijn weer uirgezeurd. Ga eens koken en dan verder aan de taart
@ lientje, zou kunnen dat je hem hebt gemist. Al zie ik dat je de testen van kv hebt en ik persoonlijk ben daa totáál niet tevreden over, en dat hoor ik wel meer. Die dingen gaven ruim een week voor mijn ei al positief dus. Ma goed dat is mijn mening. Iig succes ermee. Hier f een ego berichtje, net een veeg bloed bij het afvegen. Kon wel janken maar krijgen over 5 min eters. Dus heb het zo goed mogelijk weggesmolten. Snap er niks van ik zit nu 11 dpo. Als het doorzet is wel mijn cyclus 3 dagen korter als vorige keer ma goed. Daar kan ik op dit moment ook niet echt blij mee zijn
Neeheeeee niet jij ook al rood Ik baal met je mee meis... Hopelijk zet het niet door!! Xxxx Ik ga idd morgenochtend testen.. vanmiddag weer even heerlijk geslapen, en ik blijf misselijk.. als die test morgen niet positief is word ik gek, serieus!
Heb ook al korte cyclussen gehad, dus het is zooooo raaaaaar... We klussen gewoon verder want baat het niet, schaadt het niet he...
Dat zat ik me ook te bedenken madamev toen ik je verhaal las misschien is het idd wel nog innestelingsbloed?!
Onoooooooooooooooooooooo.... dat meen je niet. Heb je ook buikpijn? Hoop dat het niets is.. maar ben bang . BOE!!! Knuffie!!!!! Hier is het ook doorgebroken . Ik mag op rood. Het positieve is.. ik heb een mooie korte cyclus gehad van 29 dagen, voor het eerst in mijn leven. En ik heb niet extreem veel buikpijn, niet zoals met de vmk. Oftewel: het is houdbaar en ik hoef niet op bed te ligen konkelen en creperen. Heb vanmorgen toch nog getest (voor ik ging bloeden) en die was toch echt wit. Deze ronde is het dus "gewoon niet gelukt". Wel een goed ei, maar niet zwanger. Ook nog niet eerder meegemaakt. Hopelijk volgende ronde weer zo snel. Dan weet ik ongeveer op mijn 30e verjaardag (9 okt) of ik zwanger ben. Dat zou het mooiste cadeau ever zijn. Ik heb al tegen mijn vrienden geantwoord op de vraag " wat wil je hebben?" EEN BABY! Verder heeeelemaaaaal niks (waarop zij weer zeiden dat ze me alleen hulpmiddelen konden geven om die te maken haha). Iedereen heel veel succes hier. Ik schuif een topic op. xxxx O en mmmarian.. jij bent gewoon zwanger. Dat kan niet anders. Succes met testen morgen. Ik duim!!!
♥ nod- lijst 16 t/m 30 september 2013 ♥ 16. (7) : marcia85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje elf84, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje akd, 25 jaar, 6e ronde, 2e kindje madameV, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Pharilla, 35 jaar, 14e ronde, 1e kindje Kris85, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Eerstebeeb,33 jr.3e ronde na mk,2e kindje 17. (7) : nahlatje, 19 jaar, 6e ronde, 1e kindje marytje, 29 jaar, 11e ronde, 4e ronde clomid, 1e kindje, mmm mamasmeisje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje cosy, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje stix, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje mart, .. Jaar, 13e ronde, 1e kindje Miich, .. Jaar, 20e ronde, 1e kindje 18. (10) : mienma, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje 4dogs82, 31 jaar, 18e ronde, 1e kindje Daniellej, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje pinkeltje90, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje chris, 28jaar, 1e ronde, 1e kindje elionorah, 33jaar, 3e ronde, 3e kindje Mennehh, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje jvs12, leeftijd 32 jaar, ronde 1 (na MA), 2e kindje boannan, 39 jaar, ...ronde, 2e kindje annie64, 20 jaar, ronde 1 (na MA), 2e kindje 19. (6) : liesbeth79, 34 jaar, 4e ronde, 3e kindje MrsBlossom, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje Roos6, 37 jaar, 3e ronde ( na VMK), 6e kindje Kahlan83, 29 jaar, ronde 1 MMM, 1e kindje hopelessinlove, 23 jaar, ronde 1, 2e kindje juutje89, 24 jaar, ronde 8, 1ste kindje 20. (5) : melkchocolaatje, 31 jaar, 4e ronde na vmk, 1e kindje ambie80, 32 jaar, 28e ronde, 1e kindje hartendief, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje LenM, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje Aris87, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 21. (7) : barbara1980, 32 jaar, 28e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje, mmm reamonia, .. Jaar, 3e ronde, 1e kindje chaymi, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje bloemie80, 32 jaar, 4e ronde, 3e kindje meisje1987, 26 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Starlight89, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje bibi24, 1e ronde, 2de kindje 22. (6) : mom, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje dribbel1978, 35 jaar, 7e ronde, 1e kindje dreamchild, 31 jaar, 3e ronde, 2e/3e kindje Goldfishie, 31 jaar, 7e ronde, 1e kindje zoumooizijn, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje yaisa, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 23. (1) : kruiwagen, 20 jaar, 1e ronde, 1e kindje 24. (5) : babybanjo, .. Jaar, 7e ronde, 3e kindje annemoon, 33 jaar, 11e ronde, 1e kindje dayna, 27 jaar, 15e ronde, 1e kindje, mmm Jeleda, 31 jaar, 2de ronde chlomid, 3de kindje Linda89, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 25. (7) : gwoonan, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje luna28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje mirtje87, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje swagartist, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje familievdlaan, 27 jaar, 1e ronde (na pauze door vmk), 2e kindje yessy, 27 jaar, 2e ronde, ?e kindje Spyro, 32 jaar, 2e ronde , 1e kindje 26. (5) : wannababy82, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje maddie85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje s87, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje kimroy, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Enfermera, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje 27. (8) : mandyx, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje kimroy, 27jaar, 7e ronde, 1e kindje Andrea85, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Wendy27, 29 jaar, 32e ronde, 1e kindje Bloesem, 32 jaar, 5e ronde, 3e kindje lindaw, 29 jaar, 1e ronde MMM, 1e kindje Sassie1981, 32 jaar, 1e ronde derde, 32 jaar, 2e ronde, 3e kindje 28. (3): julli, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje cano, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje Marrie28, 34 jaar, 13e ronde, 3e kindje 29. (7): linsyvh, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje neisa, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje thijs1, 32 jaar, 6de ronde 2de kindje leolientje, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje mevrouw beer, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje kiwi31 , 24 jaar, ronde 11, 1e kindje luca75, 34 jaar, 2e ronde, 3e kindje 30. (5): love1990, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje lientje1986, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje nibble, 23 jaar, 3e ronde, ?e kindje Seit, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje ilseilse, 35 jaar 5e ronde, 1e kindje datumloos: (3) sharissa, 26 jaar, 18e ronde, 1e kindje lix, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje mmmarian, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje illegaal: totaal: 93 wil je op de lijst zet in kleur je naam, leeftijd, ronde, kindje neer in je post dan komt dat goed! dus quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (2), mmm (4), negatieve test (4), twijfeltest (4), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
smnee, 22 jaar, 14e ronde, 1e na mk, 1e kindje, datumloos Ik zit nu in de cyclus na m'n mk en ik heb sinds gister vruchtbaar slijm. Ik gok dat ik rond de 25e m'n NOD heb maar houd het maar op datumloos.
Och och alweer dames op rood, dat was niet de afspraak Jammer meiden , hopelijk volgende ronde! Rest van de meiden op naar roze alstublieft! X Joyce
Ik heb wel het gevoel dat mijn ongi eraan zit te komen.heb alleen nu wel veel pijn net boven de heupen en net of steekt iemand steeds een mesje in mijn rechter eierstok.tenminste.het voelt als de eierstok.ben bang voor een ongi.bang voor een volgende cyclus.krijg elke maand steeds meer pijn en klachten.
Morgen vroeg ga ik testen...pfff zenuwen gieren door mijn lijf. De enige klachten zijn af en toe buikpijn en een enkele steek in mijn borsten. Zit niet lekker in mijn vel. Vriendin vertelde eergisteren van tweede in verwachting te zijn. Enkele aankondigen van zwangerschap via facebook van verre vrienden....word er depri van....Morgen wordt een vroege test, moet werken. Hou jullie op de hoogte! Sterkte allemaal met de zenuwen, teleurstellingen, testdrang momenten en noem maar op!
Ja... Idd! Nee, ik doe niet aan ovutesten. Bij onze dochter duurde het 4 maanden voor ik zwanger was (waarvan we 1 maand bijna niet geklust hebben omdat we letterlijk aan het klussen waren in ons nieuwe huis ). Ik heb toen 1 maand getempt en heb mn eisprong ongeveer op de helft. Dus ja, gewoon vaak klussen en dan komen we er ook wel gok ik.. Ik zie het idd wel MadameV he bah stom! Smnee welkom en wat verdrietig :* Lastig als je ook al zo'n tijd bezig bent! Kris spannend!!! Ach vervelend he zoveel in je omgeving dan... je gunt het hun maar ook jezelf! Ik duim voor je! Vanavond lekker filmpje kijken, manlief is naar een vriend dus lekker bankhangen met lekkers!
Ok super Danielle (ik begrijp dat jij t nu regelt ) komt ie (zet maar neer op de 28e... Denk ik) Skattie84,29 jaar,1e ronde, 2e kindje Voor de meiden die morgen gaan testen: heeeel veel succes!!