dat wachten is vervelend he dames! Ohh en het duurt zo lang, ik zit in ronde 2 van dit jaar, en uhh het kan mij niet snel genoeg gaan hoor haha die onzekerheid vreet energie. Maar als het eenmaal zo ver is pff kan niet wachten
Even een ego berichtje. Ik mag op rood.. Ik ga straks bijlezen nu eerst even flink uitbalen.. Rot pcos.. Al die klachten al die symptomen.. Vermoeidheid misselijk pijntjes.. Voor niets.. snap er niks van!!
Sterkte Mmmarian.. Balen. Hier nu ovulatiemoment zou ergens op 13 of 14 sept moeten zijn. We hebben donderdag geklust. Gisteren bruiloft van mijn broertje, dus zat er even niet in. Vanavond maar weer. Hopelijk ben ik niet te laat.. Heb geloof ik nog niets gevoelt. Kan ook geen ovulatietest doen, want we slapen niet thuis.. Probeer er niet te veel op te focussen, maar dat is wel lastig... Succes iedereen met wachten.
Mmmarian... Zo vreselijk balen!! Hopelijk kan je je even helemaal laten gaan en heb je dan de kracht om door te gaan! Want ooit wordt jullie dat mooie geschenk gegund... Dikke knuffel...
@ mmmarian dikke knuffel meid. En je ( ik ook trouwens ) had nog wel zon goede hoop dat het nog net voor de mmm raak zou zijn. @ kris, ah vandaar, dus maandag gewoon nog eens testen! @ dames bedankt voor het reageren ik hou me ook maar in geen bloed geeft moed. Ben net opgestaan nog niks. Maar dit zullen vast slopende dagen worden elke keer als je na toilet gaat die angst. Maar aangezien ik ook nog niet positief heb getest hou ik er wel rekening mee.
Oohhh wat balen Mmmarian! Heb met je te doen meid... Sterkte! Thijs1, wij lopen een beetje gelijk volgens mij. Ik heb net een ovu.testje gedaan, helaas weer een licht streepje, had 'm nu echt wel verwacht hoor, gggrrr, verga ook van de steken in mn eierstok! Keep you posted! Ohja antwoord gekregen op pendelverzoekje, antwoord: april '14, jongen. Nou dat zou dan wel erg lang duren zeg, hoop dat ze het hartstikke fout heeft en dat het eerder zo mag zijn
Wat verwarrend en vervelend zeg. Je lichaam had alle symptomen! Klotezooi! Sorry dat ik het zo even zeg! Ik voel met je mee. Knuffeltje!!!
♥ nod- lijst 16 t/m 30 september 2013 ♥ 16. (7) : marcia85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje elf84, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje akd, 25 jaar, 6e ronde, 2e kindje madameV, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Pharilla, 35 jaar, 14e ronde, 1e kindje Kris85, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Eerstebeeb,33 jr.3e ronde na mk,2e kindje 17. (7) : nahlatje, 19 jaar, 6e ronde, 1e kindje marytje, 29 jaar, 11e ronde, 4e ronde clomid, 1e kindje, mmm mamasmeisje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje cosy, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje stix, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje mart, .. Jaar, 13e ronde, 1e kindje Miich, .. Jaar, 20e ronde, 1e kindje 18. (10) : mienma, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje 4dogs82, 31 jaar, 18e ronde, 1e kindje Daniellej, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje pinkeltje90, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Chriss, 28jaar, 1e ronde, 1e kindje elionorah, 33jaar, 3e ronde, 3e kindje Mennehh, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje jvs12, leeftijd 32 jaar, ronde 1 (na MA), 2e kindje boannan, 39 jaar, ...ronde, 2e kindje annie64, 20 jaar, ronde 1 (na MA), 2e kindje 19. (6) : liesbeth79, 34 jaar, 4e ronde, 3e kindje MrsBlossom, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje Roos6, 37 jaar, 3e ronde ( na VMK), 6e kindje Kahlan83, 29 jaar, ronde 1 MMM, 1e kindje hopelessinlove, 23 jaar, ronde 1, 2e kindje juutje89, 24 jaar, ronde 8, 1ste kindje 20. (5) : melkchocolaatje, 31 jaar, 4e ronde na vmk, 1e kindje ambie80, 32 jaar, 28e ronde, 1e kindje hartendief, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje LenM, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje Aris87, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 21. (7) : barbara1980, 32 jaar, 28e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje, mmm reamonia, .. Jaar, 3e ronde, 1e kindje chaymi, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje bloemie80, 32 jaar, 4e ronde, 3e kindje meisje1987, 26 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Starlight89, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje bibi24, 1e ronde, 2de kindje 22. (6) : mom, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje dribbel1978, 35 jaar, 7e ronde, 1e kindje dreamchild, 31 jaar, 3e ronde, 2e/3e kindje Goldfishie, 31 jaar, 7e ronde, 1e kindje zoumooizijn, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje yaisa, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 23. (1) : kruiwagen, 20 jaar, 1e ronde, 1e kindje 24. (5) : babybanjo, .. Jaar, 7e ronde, 3e kindje annemoon, 33 jaar, 11e ronde, 1e kindje dayna, 27 jaar, 15e ronde, 1e kindje, mmm Jeleda, 31 jaar, 2de ronde chlomid, 3de kindje Linda89, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 25. (7) : gwoonan, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje luna28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje mirtje87, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje swagartist, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje familievdlaan, 27 jaar, 1e ronde (na pauze door vmk), 2e kindje yessy, 27 jaar, 2e ronde, ?e kindje Spyro, 32 jaar, 2e ronde , 1e kindje 26. (5) : wannababy82, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje maddie85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje s87, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje kimroy, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Enfermera, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje 27. (8) : mandyx, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje kimroy, 27jaar, 7e ronde, 1e kindje Andrea85, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Wendy27, 29 jaar, 32e ronde, 1e kindje Bloesem, 32 jaar, 5e ronde, 3e kindje lindaw, 29 jaar, 1e ronde MMM, 1e kindje Sassie1981, 32 jaar, 1e ronde derde, 32 jaar, 2e ronde, 3e kindje 28. (4): julli, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje cano, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje Marrie28, 34 jaar, 13e ronde, 3e kindje Skattie84,29 jaar,1e ronde,2e kindje 29. (7): linsyvh, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje neisa, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje thijs1, 32 jaar, 6de ronde 2de kindje leolientje, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje mevrouw beer, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje kiwi31 , 24 jaar, ronde 11, 1e kindje luca75, 34 jaar, 2e ronde, 3e kindje 30. (5): love1990, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje lientje1986, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje nibble, 23 jaar, 3e ronde, ?e kindje Seit, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje ilseilse, 35 jaar 5e ronde, 1e kindje datumloos: (4) sharissa, 26 jaar, 18e ronde, 1e kindje lix, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje MMMarian, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Smnee, 22 jaar, 14e ronde, 1e na mk, 1e kindje illegaal: totaal: 95 wil je op de lijst zet in kleur je naam, leeftijd, ronde, kindje neer in je post dan komt dat goed! dus quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (2), mmm (4), negatieve test (6), twijfeltest (2), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Hele dikke knuffels voor mmarian, balen meid. Veel sterkte. Spannend madamev, we blijven duimen. Voor alle bijna testers, ik blijf duimen! Zelf had ik gister einde dag een gelijke streep op de ovu test. Eergisteren, gister geklust. Vandaag weer een gelijke streep. Nog niks gevoeld van mijn ei. Nog maar even door blijven klussen en dan op het wachtbankje. Zijn er meer meiden voor einde maand? En nu al zo ongeduldig? Ik vind het bijna gênant zo ongeduldig ben ik. Ik vraag me ook erg af of jullie nog alcohol drinken na je ei? Ik heb volgende week rond de verwachte innesteling een feestje en overweeg nu niet te drinken. Of kan dat gewoon?
MMMarian wat balen zeg...dat is echt #@!#....we leven met je mee....weer een teleurstelling heel veel sterkte gewenst!!
Toch maar even hier kijken Qua alcohol, zit nu op 7DPO en vanavond ga ik bij een vriendin eten en 1 glaasje wijn drinken. Eerste drankje sinds eisprong. Vind dat het wel mag. Zolang je niet overdrijft lijkt het mij geen probleem. Maar dat is mijn persoonlijke visie.
Ik las iets over innestellingsbloeding op 11dpo, dat kan! Je kunt die bloeding zelfs nog tijdens je zwangerschap hebben. zolang het niet met krampen gepaard gaat, of echt hele maandverbandjes vol dan kan het geen kwaad. Geen tampons gebruiken alleen, dat mag ook niet als je zwanger bent. Alcholol drink ik niet meer. Toen wij net bezig waren dronk ik af en toe een wijntje voor m'n ei, maar nu wil het risico niet meer nemen. Het beïnvloed je lichaam toch, ook voor je eisprong.
Mmmarian.... Neeeeeeeeeeeeee.... Kl*te zeg!!!! Gloeiende salamanders nog aan toe. Dit MAG niet gewoon. Dikke knuf. Kom je bij ons "toekomstige pcos mamas" forum kletsen? Hier echt helse buikpijn.. Hele nacht wakker gelegen.. Brrr. Mijn temp is gek genoeg weer omhoog. Dip is dus idd een grand canyon geworden, zou willen geloven dat er nog een kans was, ware het niet dat ik om het uur moet verschonen.. Zoveel bloed.. Boe boe boe . Ben dus definitief een nieuwe ronde in... Dag 2 alweer.
@MadameV.. voor jou is zeker nog hoop meis, zeker als je ongi niet is doorgezet.. en wat werd gezegd over innestelingsbloed op 11dpo, kan idd... ik blijf hoop houden bij jou!!! Kom op meid, naar roze jij!! Ik baalde vanmorgen enorm van mijn ongi.. Maar na 2 uurtjes toch weer bijgedraaid.. en zeiden we heel optimistisch: "ok... cyclusdag... 1..".. we gaan er weer voor.. Weg met die ovulatietesten, weg met die symptmen van eisprongen, zwangerschappen etc.. we gaan de natuur z'n gang laten gaan. Ik begon met geen cyclus, toen een cyclus van 42, toen 39 en nu 34.. vandaag precies 14 dagen na mijn ei, dus mijn cyclus is gestabiliseerd.. voor nu.. en dat maakt ons blij en opgelucht. Ik hou nu een cyclus van 39 aan, dat word de dag dat we onze eerste test gaan kopen.. een zwangerschapstest... géén ovutestjes meer.. werkt toch niet bij pcos.. Maandag is cyclusdag 3 en dan moet ik bloedprikken op mijn hormonen, manlief gaat zaadonderzoek doen 1 deze weken.. en begin december hebben we afspraak bij de gyn en fertiliteitsarts, dus iedereen zit erbovenop.. Dit gaat goedkomen, het moet gewoon.. Voor de meiden met pcos.. is het normaal met pcos dat je tijdens je ongi enorme stolsels verliest? Dit namelijk nu weer het geval en vorige maand op CD39 ook al..
Als dat mag.. gezellig! Dan kom ik ook daarheen.. doet me namelijk goed met meiden als jullie te kletsen.. ook in dit topic.. Ik baal met je mee meid.. bah!!
Hoop dat het gaat lukken meid. Het is je zo gegund. Idd het positieve is dat je nu een mooie korte cyclus hebt gehad. Dat is uniek voor pcos. Stolsels? JA, die heb ik ook. Grote klonten. Weet niet of dat bij pcos hoort, volgens mij hebben wel meer vrouwen dat. Het is toch je halve bm die naar buiten komt zetten. Sterkte meid..
Ik trek het nu ook niet meer. Ik ga testen ook al weet ik dat de kans heeeeeelll groot is dat ik niets zal zien.....