hallo allemaal, ik moet aankomende dinsdag ongesteld worden (hopelijk niet), dit is onze eerste ronde.. Ik ga er eigenlijk vanuit dat het helaas niks wordt. Dan moet je namelijk wel heel veel geluk hebben. Ben wel al een paar dagen misselijk, duizelig, moe en nog wel meer.. Maar ik ben sinds woensdag thuis van onze huwelijksreis uit Bali. Denk dat ik van de reis een beetje klachten heb. Desondanks ga ik lekker hopen dat ik dinsdag niet ongesteld wordt!! Succes iedereen Groetjes danielle
Hmmpf, met hoofdpijn wakker geworden en de hele dag krampjes gehad met net bruin/roze slijmverlies. Denk dat ik op naar de volgende ronde ga
Jee derde, dat zou ik wel ontzettend knap van je vinden hoor. Ik voel nu voor het eerst mijn ei, denk ik. Ik ga wel al wat eerder testen. Ik ken mezelf hihi .
Cosy en Danielle, alles kan nog! Gaan jullie er nog een testje aan wagen? Of wacht jullie het af? Hoe was Bali Danielle? Staat nog op mijn lijstje
Dank je Goldfishie Ik test liever voor ik ongesteld word, ik vind de klap dan minder hard aankomen Ben ook een aantal keer eerder ongesteld geworden dan dat ik had getest en dan was ik echt heel erg van slag, terwijl als ik eerst getest heb stel ik me er al op in, maar blijft er ook nog altijd een inimini beetje hoop dat ik te vroeg getest heb
@Julli; ik wacht het nog even af.. je kan toch pas testen van de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden? Ik ben echt nog nieuw hierin haha... Bali was helemaal geweldig, nog nooit zo een super vakantie gehad! Zeker een aanrader!! Het vliegen duurt alleen zo lang haha..maar wij gaan zeker nog een keer terug
Er bestaan gevoelige tests die vanaf 4 dagen voor nod al positief testen. Echter een witte test hoeft dan niet te betekenen dat je niet zwanger bent. Je kan te weinig hcg aanmaken. Met een positieve test kan je ook nog ongeteld worden en je vruchtje kwijt zijn. Ik heb begrepen dat dat niet heel vaak voorkomt. Ik ben er ook nog vrij nieuw in hoor . Dit is wat ik een beetje gelezen heb op fora. Dus correctie of aanvulling van andere dames zijn welkom. Lijkt me echt fantastisch Bali! En lekker eten ook. Sowieso vind ik Azië prachtig.
ah oke, ja die heb ik helaas toch niet in huis.. en voordat ik die kan halen is het maandag. Dan kan ik net zo goed even afwachten. Misschien iets voor volgende rondes Het eten was inderdaad heerlijk, en alles is lekker goedkoop. Het was onze eerste keer zo ver weg. Was een zeer geslaagde huwelijksreis!
@ meiden die ongi zijn: super balen!! Heb zoveel respect voor sommige jullie dat jullie al zo lang bezig zijn! Hou de moed erin zou ik zeggen! Ik heb mn NOD op 17 sept staan, ga denk ik maandag of dinsdag een testje wagen. Heb meestal een LF van 10 dagen dus als ik morgen niet ongi ben, dan zal ik iets meer hoop hebben. Tot nu toe geen hoop eigenlijk, gewoon een gevoel dat het niet zo is. kwaaltjes die ik nu heb: lichte buikkrampen, rommelende darmen, obstipatie, vettige huid, veeeeel plassen. Alles niet continue aanwezig. Afgelopen dagen soort trekkend gevoel in mn borsten gehad, vandaag iets minder, soms een soort steekje en lijk aderen te zien op mn borsten maar blijf erbij dat het niets is deze ronde.. Mn NOD is trouwens gebaseerd op het gemiddelde van mn cyclussen, als ik van mn eisprong uit moet gaan, dan is het as donderdag, 19 sept maar hou het ff bij 17 sept nu..
Zo ik ben een beetje bijgekomen pff het word alleen niet makkelijker. Thanks dames voor de steun is erg fijn!! Ben eens gaan terug rekenen en had deze maand maar een cyclus van 24 dagen.. altijd netjes 30 dagen en heel soms 31. Hoop dat het eenmalig was, niet dat mn cyclus van slag raakt. ik wil iedereen succes wensen en hoop dat er toch een aantal plakkers zijn deze maand.
Hai dames mag ik aansluiten? Ik ben Chantal 31 jaar en mama van Senna en Ravi 7 en 3 jaar oud. En manlief en ik zijn bezig voor nummer drie... Mijn NOD is 16 september. We zijn nu drie rondes bezig twee keer cyclus 30 en nu 29. Ik schommel wat. Ik ben sinds vandaag begonnen met temperaturen. Denk laten we dat ook eens proberen onze andere twee kindjes kwamen dwars door de pil heen en nu wil ik er dan ook even vol gaan genieten. Het sexen op schema enzo
@ nieuwe dames welkom! @ miich het valt ook niet mee he! @ smnee bedankt! Ga het proberen! Geen bloed geeft nog steeds moed!
Nu al een paar ongesteld? That sucks!! Blegh ik voel me beroerd.. Alle vroege testers, negatief zegt niet altijd wat hea zo vroeg!
Hi Shampoo31! Welkom! 16 sep al dus, spannend hoor... hoe hoog is je temp nu? als hij hoog blijft is de kans groot dat je zwanger bent Leuk dat je nu bewust zwanger probeert te worden en daar echt mee bezig kan zijn! @Kruiwagen: Wie weet een innestelingsbloeding idd! Spannend hoor... ik weet nog bij mijn eerste dat ik echt totaal niets voelde, alleen voelde ik eerder dan gepland ongi-krampen die ik niet kon plaatsen (innesteling ook ws) Nou keep us posted!! Cosy en Danielle... Geef de moed niet op he!! Ik heb vanochtend en begin avond weer ovulatietestjes gedaan, allebei negatief... nog steeds dus ppffff, begin ongeduldig te worden merk ik (en zit pas in ronde 1), ben bang dat die dingen niet werken ofzo en dat ik mn ei mis. Ik voel wel nog steeds steekjes in mn eierstokken dus wat dat betreft zou je denken dat mn ei nog niet geweest is, anderzijds is mn temp ietsje gestegen, maar goed ik ben ook ziek, griep, bah! En mn man is aan het overwerken dit weekend, dus mocht ik nu een positieve ovulatietest hebben dan heb ik geen idee wanneer we moeten klussen Ohja... Heeft iemand nog een tip wie ik kan benaderen om te pendelen? Vind ik wel interessant
@miich, maar is het dan geen innestelingsbloeding?? Als je 'ongi' morgen alweer over is zou ik daar vanuit gaan hoor. Want ineens zes dagen eerder is wel erg veel! Succes in ieder geval, ik hoop voor jou dat het toch niet je ongi is.
Kom op dames, wie wordt onze eetste roze?! Hier op 8dpo ineens lage temp (nog net boven coverline). Mn lichaam maakt het wel spannend zo... Met mijn korte luteale fase kan het betekenen dat het rood gaat worden. Plus chago zijn over korte LF. Of het is innesteling. In dat geval heeft dinsdag testen geen enkele zin. Spannend, spannend.