Ik heb de gebruiksaanwijzing van de ovulatietesten nog eens zitten lezen. Na een knaller kan je eitje tot max 48 uur springen. Ik dacht altijd tussen 12/36 uur Dinsdagochtend had ik een knaller. Dan kan het eitje donderdagochtend ook zijn gesprongen. Dan is mijn NOD as donderdag.
Hi Lientje, Zou t niet zo kunnen zijn dat je nog geen eisprong hebt gehad? Ik zou nog even doorklussen hoor... De pijntjes die je links en ook rechts voelt zijn de folikkels die groeien, dat voel je. De eisprong zelf is lastiger te voelen. En temperaturen moet je echt doen in de ochtend voordat je op staat, je moet nl je basale temperatuur opmeten, je temp overdag en savonds schommelt enorm, is geen pijl op te trekken. Sorry wil niet betweterig overkomen hoor, maar zou t anders zo zonde voor je vinden als je denkt je ei te hebben gehad, maar dat ie ws nog moet komen. Dit verklaart de k ook dat je nog geen positieve ovu.test hebt gehad. Nog even doortesten tot je 'm gevonden hebt zou ik zeggen Ik heb zojuist weer ovutest gedaan... Een knaller! Joepie! (Eindelijk!! Langere cyclus dit keer) manlief is onderweg naar huis, dus even gezellig maken @starlight: gefeliciteerd! Een positieve test, jeeejjj!! @madameV: wat n gekke test joh, lijkt wel foutief idd. Nog eentje doen zou ik zeggen. Zag net in t krantje van de etos: 2 zw.testen voor 9.. Nog wat! Ik dacht: spread the word Fijne avond y'all
He ja, ik zie wat je bedoeld. Zou het niet kunnen omdat het al zoveel uur geleden is? Maarrrr heb je nu al nieuw testje gedaan dan?? Spannend rozeeeeeee moet ie zijn
!ik kreeg ook een beetje vermoeden dat het raak was door de maagzuur.en had ook een heeel duidelijke ovulatie.ga morgenochtend weer testen om te zien of de streepjes donkerder zijn geworden
@ Daniëlle! Ja zo beredeneer ik het nu dus ook maar ik heb al 2 X een knaller gehad bij ovu testen. Las op internet dat je dan de 1e als positief moet beschouwen. Maar nu denk ik zelf of toch de 2e? Ja dames raar he die test. Tis ook geen doorlopen streep ofzo echt recht. Heb er nog geen wat over laten lopen maar doe morgen wel een nieuwe test. Ga er niet mee terug ( wel een goed plan ) ma ik vind het al erg genoeg testen te kopen ook al kent niemand me daar ma dat is gewoon een gevoel. Bedankt voor t reageren allemaal. Niemand ooit gehad? @ eerste beeb ben zo benieuwd bij jou morgen!
♥ nod- lijst 16 t/m 30 september 2013 ♥ 16. (8) : marcia85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje elf84, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje akd, 25 jaar, 6e ronde, 2e kindje madameV, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Pharilla, 35 jaar, 14e ronde, 1e kindje Kris85, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Eerstebeeb,33 jr.3e ronde na mk,2e kindje Shampoo31, 31 jaar, ronde 3, 3de kindje 17. (7) : nahlatje, 19 jaar, 6e ronde, 1e kindje marytje, 29 jaar, 11e ronde, 4e ronde clomid, 1e kindje, mmm mamasmeisje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje cosy, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje stix, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje mart, .. Jaar, 13e ronde, 1e kindje Miich, .. Jaar, 20e ronde, 1e kindje 18. (10) : mienma, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje 4dogs82, 31 jaar, 18e ronde, 1e kindje Daniellej, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje pinkeltje90, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Chriss, 28jaar, 1e ronde, 1e kindje elionorah, 33jaar, 3e ronde, 3e kindje Mennehh, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje jvs12, leeftijd 32 jaar, ronde 1 (na MA), 2e kindje boannan, 39 jaar, ...ronde, 2e kindje annie64, 20 jaar, ronde 1 (na MA), 2e kindje 19. (6) : liesbeth79, 34 jaar, 4e ronde, 3e kindje MrsBlossom, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje Roos6, 37 jaar, 3e ronde ( na VMK), 6e kindje Kahlan83, 29 jaar, ronde 1 MMM, 1e kindje hopelessinlove, 23 jaar, ronde 1, 2e kindje juutje89, 24 jaar, ronde 8, 1ste kindje 20. (5) : melkchocolaatje, 31 jaar, 4e ronde na vmk, 1e kindje ambie80, 32 jaar, 28e ronde, 1e kindje hartendief, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje LenM, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje Aris87, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 21. (7) : barbara1980, 32 jaar, 28e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje, mmm reamonia, .. Jaar, 3e ronde, 1e kindje chaymi, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje bloemie80, 32 jaar, 4e ronde, 3e kindje meisje1987, 26 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Starlight89, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje bibi24, 1e ronde, 2de kindje 22. (7) : mom, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje dribbel1978, 35 jaar, 7e ronde, 1e kindje dreamchild, 31 jaar, 3e ronde, 2e/3e kindje Goldfishie, 31 jaar, 7e ronde, 1e kindje zoumooizijn, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje yaisa, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lexy1987 23. (1) : kruiwagen, 20 jaar, 1e ronde, 1e kindje 24. (5) : babybanjo, .. Jaar, 7e ronde, 3e kindje annemoon, 33 jaar, 11e ronde, 1e kindje dayna, 27 jaar, 15e ronde, 1e kindje, mmm Jeleda, 31 jaar, 2de ronde chlomid, 3de kindje Linda89, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 25. (7) : gwoonan, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje luna28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje mirtje87, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje swagartist, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje familievdlaan, 27 jaar, 1e ronde (na pauze door vmk), 2e kindje yessy, 27 jaar, 2e ronde, ?e kindje Spyro, 32 jaar, 2e ronde , 1e kindje 26. (6) : wannababy82, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje maddie85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje s87, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje kimroy, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Enfermera, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 4, 2de kindje 27. (8) : mandyx, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje kimroy, 27jaar, 7e ronde, 1e kindje Andrea85, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Wendy27, 29 jaar, 32e ronde, 1e kindje Bloesem, 32 jaar, 5e ronde, 3e kindje lindaw, 29 jaar, 1e ronde MMM, 1e kindje Sassie1981, 32 jaar, 1e ronde derde, 32 jaar, 2e ronde, 3e kindje 28. (4): julli, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje cano, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje Marrie28, 34 jaar, 13e ronde, 3e kindje Skattie84,29 jaar,1e ronde,2e kindje 29. (7): linsyvh, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje neisa, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje thijs1, 32 jaar, 6de ronde 2de kindje leolientje, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje mevrouw beer, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje kiwi31 , 24 jaar, ronde 11, 1e kindje luca75, 34 jaar, 2e ronde, 3e kindje 30. (5): love1990, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje lientje1986, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje nibble, 23 jaar, 3e ronde, ?e kindje Seit, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje ilseilse, 35 jaar 5e ronde, 1e kindje datumloos: (4) sharissa, 26 jaar, 18e ronde, 1e kindje lix, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje MMMarian, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Smnee, 22 jaar, 14e ronde, 1e na mk, 1e kindje totaal: 98 ♥zwanger♥(2),ongesteld (7), mmm (4), negatieve test (10), twijfeltest (2), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
@madameV.lijkt me een verkeerde test hoor.zou ook niet durven om terug naar de winkel te gaan.wel zonde... ik ben ook benieuwd naar morgen.hoop dat ik kan slapen.wel veel last van mijn rug en ben moe.dus zo maar ff liggen @Danielle.dat geeft hoop!kan idd dat je ei later is geweest
@nieuwe zwangeren! gefeliciteerd!! geniet ervan!! @meiden in twijfel: hopelijk snel duidelijkheid en snel op roze! Hier vanmorgen ongi geworden dus mag op ROOD Stipt op tijd ongi geworden, altijd op 10 dpo...... Op naar de volgende ronde dus
Dat ga ik ook doen, we klussen altijd om de 2 dagen van zodra maandstonden gedaan zijn tot ze terug herbeginnen, kwestie van heel zeker te zijn dat ik mijn ei niet mis! Is wel lastig hoor... A. kwam er als cadeau aan, door mijn pil... Maar t rare is dat mijn gevoel zegt dat dit nu echt mijn eisprong was, hoe stom ook... Mijn banner staat op mijn langste cyclus die ik heb gehad, mijn kortste was 25 dagen, dus t kan echt alle kanten op. Ik verlang naar 30 september... Pfff... Ik vond het toentertijd jammer dat we nooit echt voor ons eerste hebben kunnen gaan, nu vind ik het jammer dat het wel zo moet gaan . Je bent er onbewust toch veel mee bezig en mijn 2 beste vriendinnen zijn zwanger en ik wil meeeeeee... Klinkt stom en typisch vrouwen wrsl, maar tis sterker dan mezelf...
Hoi dames, ik zit nu op dag 33 van mn cyclus, maar heb nog beetje onregelmatige cyclus dus mijn gemiddelde ligt op 35 dagen nu. Ben nog niet ongesteld en heb ook geen verschijnselen of wat dan ook. Heb wel 2 weken geleden vlak voor mn -waarschijnlijk- vruchtbare dagen blaasontsteking gehad met een 2-daagse antibiotica kuur. Kan het uitblijven hier mee te maken hebben? Hebben wel geklust rond mn vruchtbare dagen maar niet veel. Ik was er niet zo mee bezig ivm die blaasontsteking. Kun je ook zwanger zijn zonder verschijnselen? Hahaha. Ik denk dat ik gewoon nog zit te wachten op het ongesteld worden, maarja je weet tenslotte nooit
@Meis: Je hebt niet altijd de zwangerschapskwaaltjes voor je NOD hoor, de meeste beginnen pas na je NOD, dus kan alle kanten op meis!
Ha ik ga echt proberen morgen niet te testen!!! hopen dat me dat gaat lukken. Heb wel beetje soort ongesteldheidsgevoel.. Maar moet nog een paar dagen en mijn cyclus is altijd heel netjes... Dus dat vind ik wel vreemd. Maar misschien komt het omdat ik mu zo gefocust ben op dingen die opvallen..... Pfffff... Dat wachten is ook niet leuk!!!
Ik test morgen wel! Zo spannend na al die vage klachten. Normaal heb ik altijd zo'n twee dgn voor mn nod al bruinverlies. Nu nog helemaal niets. Pfffffffffff......
Ik ga morgen ook weer testen. Twee dagen gewerkt en het forum op het gemak gelezen. Fijn om te lezen enkele positieve testers...proficiat dames! Sterkte voor alle andere met wachten..... Hier soms vlagen van misselijkheid en steken midden in mijn buik over mijn navel. Ook in mijn borsten af en toe een steek maar ze zijn niet zo gevoelig dan tijdens vorige cyclussen!!!
Bij mij ook zo geweest en was toen niet positef. Ook dat trucje met water erdoor als t streepje weggaat of blijft staan klopt niet want ook insrogers blijven helaas staan erna.... Maar ik hoop het wel heel erg voor je dat ik het mis heb !! Hahah kussss
Nu beide borsten echt gespannen en dit keer niet van een wespensteek... Hopelijk betekent het iets... Maar ik heb het wel vaker.. Alle meiden op roze... gefeliciteerd! Nu op naar nog meer roze deze maand!
Haha jaaa die van mij ook jeeeetje! En mn tepels doen zeer hahah maar heb geen flauw benul wanneer ik een eisprong heb gehad, wel wat steken gehad week geleden ongeveer, en afgelopen 2 daagjes weer wat ateekjes en beetje kramp... Hopelijk goede tekens!!!