Jullie houden het wel nog steeds spannend allemaal!! Ik hoop op veel positieve testen deze periode! Ik mag zondag van mezelf testen en ik blijf hoop houden! Ben er net achter gekomen dat mijn ei op 9 sept was ipv 7 sept, dus ik zit vandaag op 7 dpo. Ik voel mijn eisprong dus niet echt en was er nu met tempen achter gekomen (en met hulp van de meiden in het temptopic) dat mijn ei dus toen was. Weet wat geleerd in de inzicht in mijn cyclus! Laat mijn nod maar op 22 sept staan, maar op dit moment denk ik dat het heel misschien ook wel 23 of 24 mijn nod kan zijn.
@kruiwagen: je zit nog voor je NOD toch? Dan is dat dood normaal dat je negatief test als je niet met ochtendurine test! J bent zwanger meid, testen waren echt duidelijk posi!
Bedankt, dat stelt me enigzinds gerust, ja ik heb 7 dagen voor nod getest, kon mezelf niet beheersen! Dan ga ik nu lekker ontspannen en morgen lekker testen en gezellig meeklesten! Hartstikke bedankt, doet me echt goed!
Graag gedaan! Ik was van mijn eerste 7 dagen over tijd eer ik testte! Ik heb 4 testen gedaan. 1 van de 4 was omowit, maar een dikke 8 maanden later lag mijn jochie toch in mijn armen hoor! En toen ook s'avonds getest. Vanaf je NOD maakt het tijdstip van testen niet zoveel meer uit, voor je NOD enkel betrouwbaar met ochtendurine
Ik zeg hetzelfde Kruiwagen! Jij bent hartstikke zwanger. Haal vandaag nog de testen van kv (die waar je je urine in moet druppelen zijn erg goed!) dan kan je meteen met je eerste urine als je opstaat testen. Nu lekker chillen!
First off all, de lijst is officieel begonnen!! Whoohoooee!! @Kahlan83 & starlight89: Gefeliciteerd! @Kruiwagen: Ik hoop voor je dat je over een paar dagen een knaller helpt!! Ikzelf moet weer contact op nemen met de huisarts vanwege pointless bloedingen de heletijd, zucht..
Hi Hartendief! Ik gebruik die van zwanger en kids idd. Ik heb zo'n combipakket gedan, 30 ovu.sticks, 5 super gevoelige zwangerschapstesten en 1 clear blue met indicatie, echt n goede prijs! Als je er nog vragen over hebt stuur me dan even een PB!
Dank je! Ik heb er 25 besteld, heb nog een aantal zwangerschapstesten in huis liggen, dus die heb ik niet echt nodig. Als ik nog vragen heb stuur ik je een PB'tje. Dank je wel
Hallo dames, Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties en knuffels. Maar ik zit er echt doorheen kan wel janken ( zal vast wel komen als mijn vriend zo thuis komt ) het is waarschijnlijk én niet raak én weer een langere cyclus. Raak er zo gefrustreerd van want ik heb nog maar 3 kansen gehad in een half jaar! En waarom dan die ene veeg bloed vrijdag? Zou graag wat meer roze willen zien dat fleurt op Wanneer ( als ik nog niet ongesteld word ) zoude jullie weer testen voor die hele hele kleine kans dat ik toch zwanger ben omdat ik misschien laat hcg aan maak? Wie gaan er morgen testen? @ dames die vroeg hebben getest er is nog zeker een goede kans! @mmmarian je bent helemaal niet illegaal! Je staat toch op de lijst? Ook al ben je al op na de volgende ronde. Blijf maar gezellig mee lezen en reageren! @ Daniëlle fijn dat je de lijst nog wil blijven bijwerken. Waardeer ik @ iedereen die er graag 1 wil, dikke knuffel. Voor iedereen waar ik niet op heb gereageerd sorry
Lieverd, als vrijdag innestelingsbloed was, zou je eigenlijk pas weekje erna moeten testen om een goede hcg opbouw te hebben.. Xxxx dikke knuf!!
@madameV: wat MMMarian al zegt, weekje aanhouden. Probeer een rustig moment te vinden in het weekend. Dan zou er al wel hcg aangemaakt moeten zijn. Even wat hoop geven--> had ook veeg bloed, dacht, shit daar komt het dan toch! Vanmorgen een heeeeeel licht posi test (niet met ochtendurine). Natuurlijk nog afwachten tot nod.
MadameV, dikke knuffel voor jou! Ik begon vrijdag met innestelbloed en teste zondag posi, wel heel erg snel maar miss geeft het je wat moed..
Ik BAAL als een stekker!!Kruidvat test gedaan en je moet wel heeeeeeeeel goed kijken om een plusje te zien.pijnlijke borsten gaan ook weg.voel me nog wel ziekjes maar zal misschien toch echt griepje onder de leden hebben.nog geen ongi.raar.na curretage steeds een cyclus van 28.zou het toch in de war zijn?als ik geen hcg aanmaak kan ik toch ook nog niet symptomen hebben toch?ik laat het rusten en ga ervan uit dat ik door moet naar een volgende ronde
Dank voor jullie reacties schatjes doet me goed! Sta er nu weer wat positiever in. En dat dankzij een paar berichtjes! Sorry voor mijn doem denken @ eerste beeb wat voor cyclus dag zit je nu?
Eerstebeeb, zoals ik al eerder schreef, pms en zwangerschapssymptomen zijn nauwelijks van elkaar te onderscheiden. Helaas maar waar MadameV gelukkig ben je zo niet meer alleen. Goed om alle opgekropte spanning er dan uit te gooien. Knufs! En idd ff tot vrijdag of zaterdag wachten. Lexy wat gaaf! Andere kvtestjes ff proberen? Ik wacht ook tot vrijdag. Als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik testen.