Jajaaaaa gefeliciteerd, als ik morgen niet ongi ben ga ik testen. Eerst kids naar school en dan gaan manlief en ik turen..
Boannan balen meis! Luca afwachten dus... MadameV ik heb geen hoop meer... Ik probeer nu de bittere pil te slikken en m'n verdriet te verkroppen over het kindje dat er nooit zal zijn.
Menneh hihi ja idd... Spannend jij kan ook bijna testen! Madame V Dikke knuf Stix Spannend Luca! Boanan jammer.. succes volgende ronde! Hihi lientje mooi dat je je eitje gevonden hebt! Oehhh eerstebeeb wat gaaf!!! Gefeliciteeeeeeeerd!!! (btw je mag maar 1 ticker in je handtekening, als je twee dingen erin wilt hebben kun je dat zo doen zoals ik, in 1 ticker )
Nee nog niks hoor.. Zelfs geen bruin, maar twee negatieve testen zo kort voor m'n NOD zeggen mij genoeg... Zo lang kan zaad toch niet overleven!?
Stix kom op! Niet zo sip! Je moest eens weten hoeveel mensen pas op NOD of erna positief testen. Je bent nog steeds niet ongesteld dus hey kan echt nog steeds. Je bent ongeduldig en dat is logisch want dat herkennen waarschijnlijk vele van ons. Kop op! Ik zit ook 2 dagen voor NOD en ook negatief, maar ik wacht af tot ik het zeker weet. Jij ook
Lief van je! Ik heb het al wel eens verteld. Heb er ook een topic over geopend... Manlief wil geen derde, ik wel. Rond eisprong onveilig gevreeƫn. Ik wilde geen morning-afterpil, dus nu wachten we af. Ml hoopt dat ik op rood ga, ik hoop op roze. Al zou ik het niet erg vinden om op rood te gaan, als ml dan zou zeggen over een maand of wat, laten we het toch eens proberen.. Zucht... Heel dilemma en veel tweestrijdige gevoelens.. Voor anderen vast erg lastig te snappen
@ stix kom op meid iedereen zegt tegen mij geen bloed is moed en ik heb mijn stemming weer omgebogen na positief gestemd. Jij ook?! Alles kan nog. Ik zou forens mijn eigen berekening nu ook op nod zitten. En hier zit ik dan half 10 savonds nog niks
Jeetje ja lijkt me lastig. En helemaal omdat je nu eigenlijk weer ebt geproefd aan het gevoel van mogelijk zwanger zijn. Dan zit het ook in je hoofd. Waarschijnlijk voelde je je veel rustiger op dit vlak voordat deze mogelijkheid erin zat. Jeeeetttjew wat een dilema joh! Maar hou nog even hoop... Het kan echt nog steeds!
hey dames, Ik houdt de snelheid van de berichten echt niet bij. Ik zie ook dat er bijna niet gereageerd word op mijn berichten soms door een enkeling, terwijl ik toch probeer om op andere mensen te reageren, dit vind ik een beetje jammer, ik snap dat dit komt omdat er zo veel mensen zijn en ik neem dit niemand ook kwalijk hoor maar wou dit even kwijt. dat we misschien meer op elkaars berichtjes en vragen kunnen beantwoorden? Liefs