NOD lijst 16 t/m 30 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Als je ei laat is gaan innestelen kan het toch zijn dat er nog niet genoeg hcg hormoon is aangemaakt en dat je later positief test? Ik hoop het voor je dat je snel een positest hebt!!!

2. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Het is echt vervelend als je beide wat anders wilt inderdaad maar je kunt hem er helaas niet toe dwingen aangezien het bij beide uit liefde moet komen.

Dit lijkt mij echt heel erg moeilijk al kan ik mij er misschien iets bij voorstellen, ik wil al veel langer voor de eerste gaan maar mijn vriend was er toen nog niet aan toe. dat voelde zo rot!

3. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Stikx
    Mijn man wilde ook heel lang geen derde. Toen hij wel wilde was ik net van gedachte veranderd. Toen ik weer wilde, wilde hij niet meer tot een paar maanden geleden. Dus nu gaan we er echt voor. Mijn kinderen zijn ook al 9 en 7 nu. Misschien trekt hij nog bij?

4. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    1 e ronde ( na implanon ) 30 dagen, 2e ronde 28.. Nu 28+ 1 dus al een NOD dag maar vanwege 30 dagen wilde ik toch nog even wachten. Maar mijn temp blijft op 36.8 al drie dagen als ik ongi zou moeten worden zakt ie die ochtend 0,4 graad dat heeft ie nog niet gedaan.

Lees net de rest van je berichten ik hoop voor jou dat je man door deze ervaring gaat nadenken over een derde. Bij ons was het andersom... En ik ben toch overstag en nu helemaal enthousiast.

5. mennehh

mennehh Niet meer actief

@linda89: ben je al lang bezig voor de eerste? Of is het pas sinds kort dat jullie er samen voor gaan? :)

6. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ohhh knap dat je het zo spannend voor jezelf kut houden..

7. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ojeeeeeeee kut= kunt hahahahahahahahahaahahhaa

8. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    In dit jaar zijn we nog maar 2 rondes bezig.

In 2012 zijn wij bezig geweest voor onze eerste maar toen werd ik ziek en moest ik medicatie slikken wat niet goed samen gaat met zwanger worden/ is slecht voor het kindje.
    Dus toen nood gedwongen gestopt! Veel verdriet gehad.

Nu sinds een paar maanden weer zonder de medicatie en wij zijn nu dus weer 2 rondes bezig maar de wens is er dus nu al meer dan een jaar en kan van mij niet snel genoeg gaan:(

9. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    ...:D

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Wat zie ik!! Weer iemand zwanger! Gefeliciteerd eerstebeeb! Geniet ervan!

En verder mag niemand meer op rood! Zullen we dat afspreken?

Voor de meiden die nu al vol in de ongi zitten, heel veel succes in de volgende ronde en ik duim voor jullie voor snel een positieve test.

Ik zit nog steeds op het wachtbankje, is het al bijna 22 sept? Dan mag ik ook een testje wagen en hoop dat de ongi wegblijft.

11. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Ja dat hoop ik ook!
    Ik had vandaag en twee dagen geleden een enorme steek in mijn linkeronderzij.. Ik dacht eerst dat het misschien iets ergs kon zijn, maar nu ... zou dat je baarmoeder kunnen zijn of isd at heel raar?

12. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Ik heb dat ook ,maar weet nooit of dat dan komt omdat ik het gewoon druk heb met mijn werk en studie of dat het iets anders is.... Als je verder neit te druk bent of gespannen... misschien ..? Ik hoop het voor je!

13. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    @linda: sorry dat je je zo voelt, heb ik ook even gehad. Sommige dames spreken elkaar al enkele maanden en dan is het soms moeilijk denk ik om weer iemand nieuws op te nemen. Dat denk ik toch :).

Hopelijk ben je nu helemaal genezen en voel je je weer op en top! Mijn vriendin heeft lupus, had ook al een eind een kinderwens maar moest ledertrexate laten inspuiten om eerst haar ziekte onder controle te krijgen. Dus ook lang op 'eieren' gezeten. Nu is ze zwanger van haar 2de kindje, eerste is MK geworden op 9 weken denk ik. Ik mag meter worden, dus ben supertrots! Mijn andere vriendin is net zwanger. We hadden altijd de hoop om samen zwanger te zijn. Dus nu heb ik nog meeeeeeeer het verlangen naar ons complete gezinnetje dan enkele maanden geleden.

We zijn pas aan de 2de officiële ronde bezig, mijn spiraal is er uit van juni. De eerste maand hebben we wat voorzichtig geweest omwille van het ont'hormonen'. Nu de 2de ronde en ik sta te popelen om die positieve test. A. Is verwekt doorheen mijn pil (daarom ook dat ik ben veranderd van anticonceptie). Dus het is ook de eerste keer dat ik echt die uitdrukkelijke kinderwens voel en ik moet zeggen dat het nu wel een beetje mijn leven beheerst. Daarom wil ik er minder mee bezig zijn, maar lukt t niet zo goed;).

Voilà mijn verhaal :)

14. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Balen... Hou de moed er in voor de volgende ronde!

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ linda het is nooit mijn bedoeling geweest om iemand over te slaan. Probeer juist altijd zo veel mogelijk op iedereen te reageren dus dat is echt per ongeluk gegaan sorry daarvoor.

Bedankt voor je reactie. Ik hoop het dat ik langzaam hcg aanmaak en daardoor nog niet positief test. Maar ik weet het ook niet hoor t maakt zo onzeker. Maar ik vind geen bloed geeft moed wel een goed motto

16. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Hier sinds gisteravond zere borsten en vandaag gevoel dat ze meer gespannen zijn.
    Vanavond roze slijm verloren en met tampon erin en weer roze slijm met heel klein stolsel erbij (sorry voor de details hihi)
    Nu een week na me eisprong.
    Blijf krampjes en steekjes links onderin houden,...

17. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Lieve dames bedankt voor jullie reacties ik lig in bed en zit op mijn mob dus kan niet goed antwoorden. Morgen ga ik alles eens na lezen en antwoorden. Xxx

18. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Hi Meis!

Raar idd! Onzeker voor je lijkt me... Hoop dat je zwanger bent, zo
    niet volgende keer zeker die ovu.testen gebruiken. Geeft zo veel meer inzicht in je cyclus, gezien ook jouw onregelmatige cyclus. Mijn cyclus scheelt maar enkele dagen maar ik gebruik ze ook hoor, vind t ideaal! Nou hou ons op de hoogte he?!

@EersteBeeb: woehoeee nu wel n knal positieve test dus?!! Geweldig joh! Gefeliciteerd!!

@Linda... Goed dat je t aangeeft dat je t vervelend vindt dat bijna niemand reageert. Ik ben nog niet zo lang actief in dit topic, weet even niet of ik jou al 'tegengekomen' was. What's your story? In 2012 al eerder bezig geweest zie ik en nu de draad weer opgepakt??

Welterusten allemaal en dromen over roze ;)

19. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eerstebeeb: JOEPIEEEEEEE! Nog Roze! Gefeliciteeeeeeerd! Ik ben superblij voor jou!

20. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ik heb zojuist tochhhhh nog een testje gewaagd... Helaas blanco.... Ik vermoed dat ik en dezer dagen dan toch op rood ga. Want morgen is mijn nod... En voel of merk helemaal niets anders ofzo. En nog steeds blanco test... Zelfs geen tuurstreepje :(

Dus we gaan weer verder met wachten.

Deel Deze Pagina