NOD lijst 16 t/m 30 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ooh wat jammer :( succes de volgende ronde! Hier nog steeds niets..

2. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, vanochtend is mijn temp verder gestegen naar ongekende hoogtes. Dus eindelijk getest met ochtendurine (11DPO, van FF mocht het vandaag). In een glaasje plassen terwijl man onder de douche staat, romantisch ;p. Stokje erin. Weer niks natuurlijk. Dus even weggelegd. Later keken we samen nog eens in goed daglicht. We moesten goed turen, maar om mijn man te quoten: "Het is er niet niet..."

Foto even enorm bewerkt qua contrasten enzo, hopelijk kan je het zien zo.

IMAG0998-2.jpg

Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar ik mag op roze! En dat in ronde 1, wat een blessing... wat retespannend...

Mijn lelijke dipsticks zijn nu op. Vrijdag ben ik vrij. Dan maak ik nog een mooie midstreamer met dan hopelijk dikke lijn en ga ik lekker shoppen :D

3. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duidelijk te zien Mrs. Blossom gefeliciteerd !! 😄

4. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Woo! Duidelijk hoor!
    Gefeliciteerd

5. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Ach Lexi, wat ontzettend balen zeg...kan me goed voorstellen dat je hier erg verdrietig van bent...heel veel sterkte!!

Blossom, dat is goed nieuws!!! Wauw, zo snel zwanger, van harte gefeliciteerd!!!

Hier nu 1 dag voor NOD. Vanochtend getest en helemaal wit... nou ja, we wachten nog even af...

Nog meer testers vandaag????

6. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    dat was ik! Dank je wel voor je antwoord!!!

7. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Aaah meid wat balen!! Miss was het idd een innesteling dat zou best kunnen'!! Hopen dat het volgende ronde raak is!!!

8. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Whaaaahhhh...vis ik net mijn negatieve test uit de prullebak ( I know, het is erg....) zie ik toch een streepje!!! Had hem misschien ook al te vroeg weggegooid uit frustratie omdat ik dacht dat het weer niks was...
    Het is wel een tuurstreepje, maar ook mijn man zag hem en die is heel nuchter onder het hele gebeuren....
    En als je tegen de zijkant van de test kijkt ( z&K dipstick) zie je duidelijk een roze streep...dit had ik twee dagen geleden ook al vaag, maar nu duidelijker....
    Morgen maar even een kv test doen....voorzichtig al heeeeeeelllll blij aan het worden...

9. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt goed Roos6! Gefeliciteerd!

Edit: nou het is maar goed dat ik een foto heb gemaakt, want bij het er nogmaals bijpakken blijf ik zo dom met m'n nagel erin hangen dat ik de hele tuurstreep weg heb gekrabt... Typisch mij. Vast karma omdat ik de dipsticks lelijk noem :D Vrijdag een nieuwe die ik dan mooi kan bewaren.

10. Roos6

Roos6 Niet meer actief

mmm, volgens mij klopt mijn banner niet... Volgens mij is morgen mijn NOD ( mijn mobiel is kapot en daar hield ik het in bij dus weet niet zeker) Mijn cyclussen waren een beetje wisselend de afgelopen maanden, dus misschien heb ik hier wel mijn langste cyclus ingevoerd en op mijn mobiel de gemiddelde duur...nou ja, dan heb ik mogelijk erg vroeg getest en kan het de komende dagen alleen maar duidelijker worden...hoop ik....

11. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Het zijn ook rare dingen die dipsticks :) heb er ook al een paar gesloopt hihihi...maar inderdaad, dan bewaar je gewoon je nieuwe met overduidelijke streep natuurlijk!!!

12. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Waauw super gefeliciteerd!

13. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje het is hier niet bij te houden! Gelukkig al wel wat roze, maar nog veel te weinig. Kom op hoor, we willen een roze maand!
    Balen voor de meiden op rood...
    Hier duurt het nog wel even. Voel nog helemaal niks en heb eigenlijk sterk gevoel dat het deze ronde niet raak is. Nou ja afwachten maar weer...

Wachtsen meiden op de wachtbank en de twijfeltesters ook veel succes!

14. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Oeh Spannend!
    Voorzichtig gefeliciteerd. Hou ons op de hoogte!

15. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Jeeejjj weer een paar meiden op roze! Gefeliciteerd Roos en Mrs.Blossom... duidelijk hoor de foto! hartstikke zwanger! idd even die van KV doen, die zijn vaak nog duidelijker of speciaal voor jou een MOOIE ClearBlue waar het letterlijk staat :D

hier nu 2e dag op het wachtbankje, nu al ongeduldig,pppfff en tis pas de eerste ronde...

16. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    Hee ladies,

Mag ik er nog bij? Ivm met PCOS even moeten wachten op m'n eisprong om mijn NOD te bepalen, maar bij deze:
    Linn88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 (2 jaar, PCO), NOD 29 september.

17. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    @ derde ik ga wel op roze over 6 dagen goed:p

@Linn88 welkom en succes met zwanger worden.

18. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Join the club van de ongeduldige, hopelijk word ons geduld beloond

19. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    die zin klopt niet helemaal hahah ongeduldige die geduldig zijn :p

20. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Ach MadameV wat naar zeg :(.. Dikke knuf..

Spannend Menneh..!

Wat een ronde deze maand zeg, bah, veel te veel rood vind ik! Er is zeker nog hoop voor sommigen als ik dat zo lees, dat is mooi :D Maar ik had toch wel een beter score verwacht zeg! :(

Mrs Blossom!! Wat gaaf!! Gefeliciteerd! Dat is idd een duidelijke streep hoor! :D
    Anders koop je zo'n mooie goedkope van de kruidvat, 2 voor 5 euro? Die kan je ook mooi bewaren :D

Och Roos voor jou ook al zo spannend.... Ik duim voor je!!

Linn welkom! Spannend! :D

Nou hier gaat het nog goed op het wachtbankje.. De symptomen die ik heb kan ik heel mooi op iets anders schuiven dus ik blijf lekker met mn kop in het zand... ik verwacht even niks en dat gaat tot nu toe nog prima! Hoop dat het nog even zo blijft! :D

Deel Deze Pagina