NOD lijst 16 t/m 30 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Ja echt balen en zonde van ons geld! Maar ik heb wel een beetje afleiding, ik denk toch niet dat het raak is deze ronde heb niet dat gevoel waar iedereen het over heeft!

2. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Haha ja.... Jammer joh.
    Nee ik voel het ook nog niet helemaal hoor. Eens teruglezen in mn 9maanden boekje wat voor symptomen ik nou precies had... :p

3. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Ilseilse... Ik zou in jouw geval van het langst uit gaan dus max 48 uur na de test springt je ei... Dus vandaag + 2 dagen + 14 dagen... Kom je uit op 2 okt. Ikzelf doe dit zo zodat ik mezelf niet onnodig gek maak ;)

4. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    ben benieuwd wat je symptomen toen waren?
    En beide dinsdag onze NOD! spannend. heb jij nog een beetje afleiding of kun jij je wel inhouden ?

5. ilseilse

ilseilse Lid

30 aug 2013
    34
    0
    0
    Thanks voor de reacties. Het worden in ieder geval een paar leuke dagen 😊

6. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zet me maar gewoon op rood, het gaat echt doorzetten en begin nu ook de krampjes te voelen.. Heb dus een LF van 10 dagen gehad, is kort, maar niet te kort..

Meiden die nog wachten of nog in onzekerheid zitten, succes, ik hoop op rose!

7. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Ik schreef dit; ontzettend last van mn borsten en spanning in mn onderbuik, alsof er een elastiek in zat :p Hihi.. Ben benieuwd. Maar ik weet niet vanaf wanneer ik dat voelde, want dit schrijf ik al bij week 4/5.. Dus ja.
    Nou he! Ja, ik verwacht gewoon niks.. Wel heel lastig maar ik ga er gewoon niet vanuit dat ik positief test. Zou ook wel snel zijn in ronde 1. En ik kan gelukkig al mn rare symptomen op andere dingen schuiven;):D

Zoumooizijn balen joh... :(

8. SorP

SorP Lid

26 apr 2013
    52
    0
    0
    Hey! Mag ik op de lijst? :) 20 j, 1e kindje, ronde 7
    & succes aan iedereen :)

9. mennehh

mennehh Niet meer actief

Hallo welke ovulatietesten gebruiken jullie? Ik wil namelijk voor de volgende ronde (indien deze start) ovulatietesten gebruiken.

Groetjes

10. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de midstreams van sensitest maar gebruik ze als dipsticks. Dippen vind ik makkelijker maar midstreams zijn handiger/leuker/mooier/schoner om te bewaren vind ik.

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Menneh: ik gebruik de ovutesten van z&k, deze vind ik fijn en ze zijn ook goedkoop.

12. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies!!!

Deze morgen op het werk van 9tt 11 echt ONGELOOFLIJK veeeeeeeeel buikpijn, wist even niet waar gekropen! Sindsdien helemaaaaal verlost van pijn!

13. mennehh

mennehh Niet meer actief

Heb je daarbij echt alleen roze streep vlak voor eisprong? Of blijft ie altijd licht kleuren? Dank je :)

14. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ook even dezelfde vraag voor jou: Heb je daarbij echt alleen roze streep vlak voor eisprong? Of blijft ie altijd licht kleuren? Dank je :)

15. Kris85

Kris85 Lid

10 sep 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, afgelopen dagen mijn zinnen proberen te verzetten met werken en sporten. Vandaag dan toch echt ongesteld geworden. Goed pissig!!
    Ik heb het forum zover kunnen bijlezen! Veel rood en toch ook roze!! @Dames met roze: GENIETEN.@ Dames met rood: balen we samen! Nu in bad en op de bank met dekentje en kop thee!!

16. Julli

Julli Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb me even koest gehouden. Ik vind het vreselijk dat wachtbankje.

Allereerst een hele dikke knuffel voor alle dames op rood. Duimen voor volgende maand, dan krijgen jullie ook mooie zomerbaby :)
    Madamev ik had echt goede hoop voor je. Respect voor dat je het zo goed oppakt!

En voor alle dames op het wachtbankje bij mij... Ik hoop op allemaal testen. Ik mag pas einde maand. Dus het zou leuk zijn als de lijst dan al flink positief gekleurd is.

En voor de dames die al positief getest hebben: Gefeliciteerd!!!

17. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    He Kris, wat balen :(

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ha dames bedankt voor de reacties en knuffels doet me goed. Had er zelf ook een goed gevoel over maarja. Kan er nu echt niet meer omheen. Maar t is anders als anders. Zwaarder. Vandaar dat ik vermoed dat er wel iets is geweest. En dat geeft me ook wel weer moed. Én mijn cyclus is ong hetzelfde als de vorige. Dus nog wel lang maar wel richting regelmatig hopelijk. Dus t valt me reuze mee hoe ik me eronder voel. Nogmaals bedankt voor de reacties!

Andere dames op ROOD ook een dikke knuffel van mij.

Dames op rose van harte gefeliciteerd!

Ik zal nog wel mee lezen maar probeer een beetje afstand te houden.

Ik kijk elke dag, en jullie kunnen me ook altijd met een privé bericht bereiken! Vind ik hartstikke leuk.:)

Liefs

19. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL

Ooo nee madameV! Zo balen! Net zoals voor alle andere roodjes... Een dikke virtuele knuffel!

Weet er iemand wat die gigantische pijn in mijn onderbuik betekende vanmorgen? Het ei die nu pas is gesprongen?

EDIT: ik bedoel dus wel HET ei... Want ik voel dat dit HET beebei wordt :D... Positief denken is al een deel van het werk :)

20. Jeleda

Jeleda Lid

7 sep 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    HELP!

ik weet t niet meer...
    elke maand bijna exact een week na mijn eisprong, weet zeker dat ik deze heb dmv echo's begin ik met bloeden.
    loop al bij de gyn zo goed als alles uitgesloten waardoor dit komt.
    uitstrijkjes zijn gemaakt, was eerst pap 3 nu pap 1 dus alles goed.
    echo's gehad alles was goed. wel zijn er poliepen gezien daar kan het bloeden vandaan komen maar hoe komt het dan dat het tussentijds bloeden excact een week na mijn eisprong begint.
    dit houdt dan een dikke week aan, waarna meestal ik erger begin te bloeden en dan er vanuit kan gaan dat dit mijn menstruatie is.
    dit klopt dan ook met met cyclus wanneer mijn mentruatie moet beginnen, maar voor deze dag verlies ik dus al wat gering bloed gedurende een week.
    dit was de 2e ronde clomid, ben nog bij nod maar verwacht het toch al niet meer menstruatie zal over 6 dagen wel doorzetten....
    fijn dit was dan ronde 16....
    volgende maand 3e ronde daarna weer terug naar gyn, clomid verhogen heeft geen nut, krijg mooie folikels alleen de bevruchting blijft uit.

iemand enig idee of is het herkenbaar?
    laat het me alsjeblieft weten.

voor de zwangere van harte gefeliciteerd! geniet ervan!
    voor de nog wachtende succes!
    en voor de teleurgestelde, voel met jullie mee....

Deel Deze Pagina