O wat ontzettend ontzettend vervelend! Hopen. Dat het niet doorzet en anders inderdaad snel terecht kan. Hoeveel rondes heb je dan clomid gebruikt? Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Jeetje wat een ongelooflijk zure appel is dit zeg!!!! Di is echt heel erg en gun je helemaal niemand. Logisch dat je je zo klote voelt. Alsjeblieft kop op, misschien kan de gynaecoloog je goed helpen. Ik ga heel hard voor je duimen!
Nog geen bloed te bekennen. Krampen en alles wat i had is ook al weer verdwenen. Ik denk dat ik dan zaterdag zondag pas ongedteld moet worden, toen had ik twee weke eerder onwijze kramp allee links. Denk nu dat dat dan de eisprong is geweest. Soort beurs gevoel va binnen. Dus mijn lichaam houd het spannend. Ik heb nog niet positief getest helaaaassss.. Maar goed dit is ronde een dus zou heeel gelukkig zij als het zo is, maar wel verassend. Hoest met jou zwangere vrouw ?
Goeiemorgen dames! Hier nog steeds geen rood/roze/bruin gespot en zit al op 39 dagen vandaag (langste was 37) dus nu toch wel overtijd denk ik zo want ik dacht dat mijn ei rond 31 augustus is geweest! Heb geen symptomen.. Alleen heel veel steekjes en lage rugpijn maar eerder zoals ik hem te zwaar heb belast.. Ook wel een beetje misselijk daarnet maar was van de honger neem ik aan.. Pff ben het wachten beu eergistere nog een negatieve test.. Heb nu alleen nog maar cleurblue liggen maar vind ik wat duur om te doen zonder dat ik een andere positieve heb.. Ga morgennamiddag als ik dan nog niet ongesteld ben maar eens langs kruidvat en zaterdagmorgend testen! Pff hoop echt op goed nieuws!
Lexy, verschrikkelijk wat je nu doormaakt Eerst die enorme blijdschap van zo lang moeten wachten om vervolgens een keiharde klap in je gezicht te krijgen. Sterkte! MadameV voor jou ook geen goed nieuws dus. Enorm balen! Hopelijk brengt de volgende ronde jou meer geluk en krijg je een prachtig zomerkindje. En verder knufs voor iedereen bij wie het deze ronde niet gelukt is. Houdt moed! Wachters, houden jullie het nog wat vol? En zijn er ook testers vandaag? Ik hou het spannend. Nog geen ongi. Morgen weer testen. Maar nu weer ff slapen. Ben ontzettend moe!
Het heeft doorgezet. Dus na ruim een jaar clomid gaan we weer naar het ziekenhuis. Zometeen bellen voor een afspraak. Voor de dames op rood, balen en hoop dat jullie ook snel op roze mogen Voor de roze dames, gefeliciteerd. En iedereen die nog moeten wachten ik duim voor jullie
Tjonge, toch altijd weer balen als je ongesteld wordt...veel sterkte meiden, hoop dat jullie de positiviteit kunnen vinden om weer positief naar een volgende ronde te gaan....maar ik besef dat dat niet altijd makkelijk zal zijn als je al lang bezig bent...Zet hem op meiden!! Verder geen nieuwe testers vandaag??? Of liggen die nog op bed hihihi...ik wil zaterdag weer gaan testen, na mijn positieve tuurtestje van gisteren. Omdat het nog voor NOD is hou ik er wel rekening mee dat het dan ook wel weer omowit kan zijn...dat maakt eigenlijk dat ik ook niet wil testen. Nu leef ik in de voorzichtige hoop dat het raak is deze maand, maar ik ben zo bang voor de teleurstelling als de test wit is bij de volgende test... maar ja, als het wel raak is, kan ik na nog een keer testen volop in de feestmodus Het blijft spannend!
Hier 1 dag voor NOD en ben op van de spanning 😁 Temperatuur was weer mooi hoog vanmorgen! Wel erg lage rug pijn en een soort banden pijn en mega borsten hihi mmm hoop dat mijn rode duivels heel verweg blijven!!!!
Jeetje Lexy! Wat n diepe teleurstelling zeg, zo dichtbij! Heel veel sterkte meis! @Roos: spannend hoor, klinkt wel erg positief hoor, maar snap dat je n slag om de arm houdt.... @Aris: klinkt ook goed, hoge temp en bandenpijn (ik had dat bij mn eerste zwangerschap ook) ga je morgen testen?? Hier voorlopig nog op t wachtbankje... Is t al 30 sep??? Pppfff ongeduldig...
@skattie84 Als ik morgen nog steeds niet ongi ben en mijn temp nog hoog is ga ik denk wel een testje wagen morgen ochtend😊
@Goldfishie: nog steeds hoge temp! Wanneer ga je testen? Als ik je verdere verhoging mag geloven zou je morgenochtend al best een positieve test kunnen hebben! (no pressure)
@Lexy.aaaach meid.wat zal jij een verdriet hebben.zo lang al bezig.en dan sommige meiden al zeuren dat ronde 1 niet is gelukt.sorry hoor meiden....maar dat doet pijn bij meiden zoals Lexy. @menneh.hier nog steeds kwaaltjes maar geniet van elk slecht moment hoor.kinderen krijgen is niet vanzelfsprekend dus heb wel zere rug en moeheid voor over.voor de rest nog weinig.vind het eng en loopt nog geregeld naar wc voor controle.na miskraam zal onbezorgd zwanger zijn er niet meer bij zijn.mijn CB test gaf zwanger 1-2 aan. Jou ongi nog steeds niet.jeetje...je houdt het wel spannend hoor. Meiden op rood....op naar de volgende ronde!
Ik reageer straks op de andere dames, eerst even over mijzelf sorry, ik ben net ongesteld geworden???? dat kan toch helemaal niet 9 dagen na mijn ei, en dat is een max kan ook nog 6 of 7 dagen zijn aan gezien ik een positieve ovutest had van 3 dagen. ?? ik vind dit zo raar, het is gewoon rood bloed en moet er een ob voor in doen!! pff baal best een beetje.
Linda! Is het niet een innestelingsbloeding?? Hoop het zo voor je!! Bloed je nog steeds?? Kan me voorstellen dat dit je onzeker maakt, maar wellicht wel innesteling meis