een innesteling? is dat zo veel bloed dan? voel me niet ongesteld hoor, maar er zaten ook stukjes in sorry, haha maar het was gewoon donker rood
heb even gegoogled en kan idd een innesteling zijn als het niet door zet. en donkerrood is dan helderrood bij mij hahah nou we will see
Negatief getest deze morgen. Is wel pas twee dagen voor NOD, maar toch balen! Had gehoopt een klein streepje te zien . Maar ik heb nog hoop. Heb nu al meer dan een week ongi-krampen. Wat ik anders nooit voor NOD heb, enkel de dag dat het begint. Vanmorgen was mijn temperatuur met 0,2 gestegen, maar heb wel 3 uur later getempt dan normaal, dus is niet echt betrouwbaar nu
gedaan Heb trouwens ook gelezen dat het 1 dag goed kan bloeden en dan stopt, dus hoop ik dat het stopt!!
is ook balen vooral als je leest dat sommige ver voor hun nod al positief testen, gelukkig is het bij iedereen anders en kun je alsnog posi testen over een paar dagen. En over tempen heb ik geen idee succes
@Linda.volgens mij is een innestelling niet zoveel bloed hoor.en misschien heb je een hele korte Lf gehad.mijn Lf is ook 10 dagen.hoe lang ben je van de anticonceptie af als ik mag vragen?
Nou Linda ik ga heel hard voor je duimen dat het ok de innesteling gaat en dat je over een week op roze mag!! Ahh wat balen Linsy, maar wie weet... Geen bloed geeft moed toch??
@ LinsyVH dank je wel, @ eerste beeb ik ben nou meer dan 3 maanden er van af. @ skattie 84 ik hoop het ook fijn dat je wilt duimen
Maandag nog negatieve test, sinds dinsdag bruinverlies, maar heel minimaal.. en vanmorgen... testte ik héél licht positief Zo spannend!! Straks gelijk even nieuwe testjes halen zodat ik het weekend weer opnieuw kan testen.. Vind het nog wel spannend door dat bruinverlies.. Maar ongesteldheid zet verder niet door.. Lees her en der dat het verder niet echt kwaad kan, maar toch...
@Pebble: gefeliciteerd! Hoop dat je van het weekend een knalstreep hebt! @Stix: hoe is het met jou? Misschien staat het al wel ergens, maar dan heb ik er over heen gelezen..